Strona 1 z 1

[B4 2.3NG]]regulacja ke-jetronic

: 08 maja 2010, 10:28
autor: gino9
Mam problem z moim NG.Po rozgrzaniu sie silnika kiedy ssanie wylacza silnik dlawi sie i gasnie.Bylem u mechanika i wymienil filtr paliwa i przeczyscil przewody czy cos.Niestesty dalej to samo wiec pompa paliwowa do wymiany.zalozylem pompe PWM sprawdzam auto i gdy tylko obroty spadly z ssania zgasl.
Prawdopodobnie problem jest z Ke-jetronic,wie ktos jak tu jest z regulacja??

Dodam ze stalo sie to jak zostala wymieniona pierwsz rura wydechu od kolektora,jesli ma znaczenie.

: 08 maja 2010, 17:54
autor: Karto
Może mieć- jeżeli ta rura jest przed katalizatorem i na niej jest nieszczelność, to sonda lambda może źle pracować- a ona także odpowiada za skład mieszanki.

: 08 maja 2010, 19:09
autor: gino9
po czym poznac ze jest nieszczelnosc??Bo wydech chodzi cicho.jedna uszczelka byla wymieniona.

: 08 maja 2010, 20:52
autor: Karto
Oj tego już nie wiem ale skoro problemy zaczęły się po wymianie rury to tutaj chyba można szukać przyczyny. Może uszkodziły się kabelki od sondy?