Strona 1 z 1
[2,3 NG] nie odpala przy niskim poziomie paliwa
: 26 maja 2010, 22:00
autor: perwol
Witam, moje audi ostatnio nie odpala gdy mam malo benzyny w baku. Gdy mam zalane za np 50zl hula normalnie, gdy dojdzie do rezerwy zaczyna halasowac pompa paliwa, auto gasnie i praktycznie nie mozna jej odpalic. Pompe wymienilem, zmierzone zostalo na niej cisnienie i podaje tyle ile ma byc.. Wiec to moze byc?
Dodam ze to cabriolet wiec jest tylko jedna pompka pod autem.
: 26 maja 2010, 23:14
autor: Karto
Może wskaźnik źle pokazuje i kiedy dojeżdża do rezerwy to tak naprawdę jest znacznie mniej?
: 27 maja 2010, 00:26
autor: Motostacja pl
Może wskaźnik źle pokazuje i kiedy dojeżdża do rezerwy to tak naprawdę jest znacznie mniej?
Może też tak być. W A80 rezerwę masz regulowaną. Było o tym na forum.
: 27 maja 2010, 11:46
autor: nitromek
Kolega widmo zrobił fotostory jak wyregulować poziom rezerwy, najniższa kreska to chyba 4 litry paliwa w baku powinno być, z drugiej strony to nie boisz się czeto zaciągać syfu z dna zbiornika?
: 27 maja 2010, 12:40
autor: coobas
Zobacz kolego do tego wskaźnika...i jeszcze do filtra paliwa

: 27 maja 2010, 14:42
autor: perwol
Filtr paliwa wymieniony.. Ale tak nagle by wskaznik zaczal zle wskazywac? A czy przy braku benzyny piszczy pompa?
: 27 maja 2010, 15:17
autor: AdiAudi
perwol pisze:A czy przy braku benzyny piszczy pompa?
Jeśli brak benzyny to chodzi na sucho, więc dźwięki niepokojące. Moja miała takie same objawy ale przy 1/3 rezerwy. Nie dopuszczaj by pompa chodziła bez benzyny, bo będziesz musiał znowu kupić nową. Zrób tak jak mówią inni i wyreguluj wskaźnik.
: 27 maja 2010, 15:20
autor: perwol
ok dzieki za pomoc

: 28 maja 2010, 11:47
autor: xxtomek
benzyna pełni role smarującą dla pompy przy okazji, jak bedziesz jezdzil na rezerwie zatrzesz pompe,
: 28 maja 2010, 13:40
autor: BartexT
Mam podobny problem ;/
Właśnie zatarłem pompkę z powodu braku paliwa kupiłem nową, wymieniłem i teraz gdy przekręcam kluczyk w pozycję 2 pompka włączy się na moment i stanie.
Samochód odpala normalnie ale pompka po wł silnika chodzi cały czas i to słychać ją dość wyraźnie ....(Mówię o wł. samochodzie na gaz) Chyba po nabiciu odpowiedniego ciśnienia powinna się wyłączać...
: 28 maja 2010, 14:21
autor: xxtomek
podczas jazdy paliwo sie bełta od scianki do scianki zbiornika, na rezerwie sa momenty ze pompa idzie na sucho, przy właczonym zapłonie powinna sie na chwile właczyc, właczy sie ponownie jak uruchomiony zostanie silnik i bedzie cały czas działała,
pompa Boscha to tak z 400 - 500 zl, mowie o oryginalnym Boschu a nie podróbie za 150,
pompa ma taki swój charakterystyczny dzwięk buczenia, moja stara pompa buczała dość głośno - kończyła sie po prostu juz
: 28 maja 2010, 14:35
autor: BartexT
Czyli rozumiem, że jeśli chodzi cały czas po wł silnika to jest ok ?
: 28 maja 2010, 16:44
autor: mac
http://www.allegromat.pl/aukcja55430 ta pompa jest dobrej jakości i chodzi bez prloblemu.Zakupiłem pompe wcześniej za 150zł i pochodziła 3 dni - 100km.
BartexT pisze:Czyli rozumiem, że jeśli chodzi cały czas po wł silnika to jest ok ?
ok
: 28 maja 2010, 20:07
autor: Hołowczyc20
Ja miałem podobnie też nie chciała odpalić przy niskim pozimie paliwa pompa wyła jakoś dziwnie, jak zapaliła to jechało normalnie żeby po kilku metrach stanąć.Lekarstwem okazała się wymina filtra paliwa, stary był ori z 97 roku
