Strona 1 z 1
[90 2.3 quattro 7A] jaki przepływomierz??
: 22 cze 2010, 12:39
autor: XXX090XXX
Witam.. sprawdziłem kodami błyskowymi ze mam zepsuty przepływomierz..i czuc to bo auto nie przyspiesza tak jak trzeba.. I czy musze kupic orginalny od 2.3 20v?? czy pasuje do tego od innego modelu?? Bo nie wiem jaki bedzie dobry??
: 22 cze 2010, 16:34
autor: krystek
kupuj orginal:)
: 22 cze 2010, 22:44
autor: Dziki
przed wymianą polecam sprawdzić te "pręciki" w przepływce, czasami osadza się na nich jakiś syf drobny , bardzo delikatnie spróbuj wyczyścić .
: 23 cze 2010, 21:16
autor: XXX090XXX
Czyszczenie nie pomogło.. a nic nie moge znalesc z przepływek do 7A
: 24 cze 2010, 07:35
autor: Leo
http://www.allegro.pl/item1066709124_au ... ml#gallery
słabo szukasz, na allegro jest masa ludzi, co handlują częściami do B3 20v
: 27 cze 2010, 13:55
autor: Kermit85
Kolego jeśli nie uda Ci się zakupić przepływki z 2.3 20V, bo faktycznie jest z nimi ciężko (sam kiedyś szukałem), to śmiało możesz kupić tą z 2.8 V6 -przepływka jest identyczna wizualnie, a i pod względem elektronicznym też raczej się nie różnią. Sam w moim 2.3 20V mam taką przepływkę i już od ponad roku nic się z nią nie dzieje, a błąd zniknął zaraz po podłączeniu. Jedyna różnica jaką zauważyłem to 1 lub 2 ostatnie cyfry kodu na przepływce.
: 28 cze 2010, 22:16
autor: XXX090XXX
zmieniłem przepływke i jeden problem z głowy... jeszcze tylko kod 2114--czujnik punktu zapłonu ktos wie gdzie tego szukac??
: 29 cze 2010, 07:20
autor: Leo
masz źle ustawiony rozdzielacz zapłonu, bo się w nim Hall rozjeżdża z czujnikiem na wale korbowym, albo masz źle rozrząd poskładany, albo masz rozdzielacz źle ustawiony.
: 29 cze 2010, 07:37
autor: Kermit85
Nie wiem co jest grane z tym czujnikiem, ale u mnie czasami też pokazuje się ten błąd, ale bardzo rzadko

Zapłon i rozrząd ustawione są idealnie bo z tematem też długo walczyłem, autko pali od strzała, trzyma równo obroty i jedzie od razu po wciśnięciu pedału gazu bez najmniejszego zdławienia czy szarpnięcia.
Jeśli Twoje autko zachowuje się bez problemowo i silnik pracuje bez zarzutu to skasuj tylko błędy i ciesz się jazdą

: 29 cze 2010, 08:07
autor: Leo
niech kolega sprawdzi jeszcze zębatkę aparatu zapłonowego, może to być objaw rozwalającej się zębatki. Kumaci użytkownicy wstawiają tam zębatki z brązu.