witam
mam problem z przśpieszaniem mianowicie jak zobaczyłem jak ten motor powinien przyśpieszać
lekko sie zdziwiłem zauwarzyłem następujące objawy. Mały moment, obroty rozsną o wiele wolniej niż chociażby tu . U mnie obroty rosną na 1 czy 2 tak jak u niego na 3 biegu a nawet niewiem czy.mechanicy niezbyt się chcą łapać za coś takiego dlatego poruszam temat. Szczególnie nieciekawie to wygląda po 4 tys obr. Bo zamiast dostać mocy to wyje i nic. Mechanik mówi ,że to może sprzegło się slizga. Autko jutro podłacze pod komputer zobaczyć czy niema błędów (kontrolka sie nieświeci) . Z tego co wyczytałem to może być wina czujników :stukowy , hella , lambda. Dodam ,że to samo ma miejsce na gazie i na pb. Rozrząd jest sprawdzony. Waga była robiona po strzale ( zapłon taż także raczej ok).
Proszę o pomoc
: 28 cze 2010, 13:42
autor: Karto
Na początek szczelność dolotu- posprawdzać wężyki, czy coś nie syczy jak się doda gazu etc.
Poza tym na gazie się nie znam, ale w przypadku niektórych LPG stosuje się chyba zwężki w dolocie?
: 28 cze 2010, 13:52
autor: Kokolino
kriszwm, zapoznaj się proszę z regulaminiem. Nazywaj poprawnie tematy. Stosuj odpowiednie tag-i. Popraw nazwę tematu na prawidłową.
: 28 cze 2010, 15:09
autor: kriszwm
zwężki?? coś takiego mi założył kiedy gazownik ale zgubiło się . zobaczę dziś ale przyduszenie go chyba pogorszy moc na wysokich obrotach.
: 28 cze 2010, 16:07
autor: krystek
kriszwm ja mialem ng, troszke trzeba przy nich posiedziec,jak bys chcial to cos moge popatrzec .pozdro
: 28 cze 2010, 16:11
autor: w.a.n.t.e.d
kriszwm pisze:zwężki?? coś takiego mi założył kiedy gazownik ale zgubiło się . zobaczę dziś ale przyduszenie go chyba pogorszy moc na wysokich obrotach.
Zależy jeszcze jaki kolega ma założoną instalacje gazową.
Jeżeli jest mikser, on sam zmniejsza dolot
: 29 cze 2010, 10:20
autor: kriszwm
krystek pisze:kriszwm ja mialem ng, troszke trzeba przy nich posiedziec,jak bys chcial to cos moge popatrzec .pozdro
wow az takiej pomocy się niespodziewalem ale jak najbardziej kolego jak znasz ten motor to pewnie. pusc mi strałke czy cos ja oddzwonie 514344442 krzysiek.
Domniemając , że to może być koniec sprzęgła jakie są tego objawy bo nieszarpie przy ruszaniu. kolo powiedzial mi ze jak rusze auto z 4 to znaczy ze slizga sie ... czy to chociaz brzmi realnie??
tak 2 generacji mit mikser ;] nie faluje , odpala cyk no ale te wolne wkrecanie.
kriszwm - jak na jakimś biegu (chyba im niższy tym lepszy ale to ci nie powiem) dajesz rure, obroty lecą w górę a auto nie przyśpiesza- wtedy sprzęgło się ślizga
: 29 cze 2010, 16:53
autor: krystek
co do sprzegla,jak wbijesz 5-ke,zaciagniesz reczny i bedziesz powoli puszczac sprzeglo a samochod nie zgasnie po puszczeniu mniej wiecej 1/3 sprzegla to znaxczy ze sie slizga,no i podstawowe pytanie czy sprzeglo bierze u goru czy na ddole:)pozdro 8-)
: 30 cze 2010, 11:34
autor: kriszwm
na samym koniuszku. i powiem ze probowalem z tym ruszeniem z 4 biegu i na 3 razy 2 razy ruszylem ... co za tym idzie to najprawdopodobniej sprzeglo?? tylko ze te wycie przy ok 4 tys obr/min to rozumiem ale dlaczego te obroty tak wolno rosna...
czy ktos cos moze powiedziec o tym sprzegle za 300 ?? link 2 posty up
... czy może ktoś ma jakies inne rozwiazanie dla mnie?
: 30 cze 2010, 12:21
autor: Karto
Sprzęgło swoją drogą, ale jeżeli wolno ci się na obroty wkręca to ja bym instalacje gazową winił.
: 30 cze 2010, 22:15
autor: Leszek
Karto pisze:Sprzęgło swoją drogą, ale jeżeli wolno ci się na obroty wkręca to ja bym instalacje gazową winił.
Dokładnie. Sprzęgło nie ma nic do wkręcania się na postoju.
A jeśli ślizga się na sprzęgle to powinien szybciej się wkręcać na obroty, oczywiście słabiej bedzie wtedy przyspieszał.
Sprawdź inst. lpg. Do NG najlepsze wyjście to blos i nie ma problemów z wkrecaniem itp.