Strona 1 z 1

[2,3 NG] brak mocy na wysokich obrotach

: 28 cze 2010, 13:27
autor: kriszwm
witam
mam problem z przśpieszaniem mianowicie jak zobaczyłem jak ten motor powinien przyśpieszać
lekko sie zdziwiłem zauwarzyłem następujące objawy. Mały moment, obroty rozsną o wiele wolniej niż chociażby tu . U mnie obroty rosną na 1 czy 2 tak jak u niego na 3 biegu a nawet niewiem czy.mechanicy niezbyt się chcą łapać za coś takiego dlatego poruszam temat. Szczególnie nieciekawie to wygląda po 4 tys obr. Bo zamiast dostać mocy to wyje i nic. Mechanik mówi ,że to może sprzegło się slizga. Autko jutro podłacze pod komputer zobaczyć czy niema błędów (kontrolka sie nieświeci) . Z tego co wyczytałem to może być wina czujników :stukowy , hella , lambda. Dodam ,że to samo ma miejsce na gazie i na pb. Rozrząd jest sprawdzony. Waga była robiona po strzale ( zapłon taż także raczej ok).
Proszę o pomoc

: 28 cze 2010, 13:42
autor: Karto
Na początek szczelność dolotu- posprawdzać wężyki, czy coś nie syczy jak się doda gazu etc.
Poza tym na gazie się nie znam, ale w przypadku niektórych LPG stosuje się chyba zwężki w dolocie?

: 28 cze 2010, 13:52
autor: Kokolino
kriszwm, zapoznaj się proszę z regulaminiem. Nazywaj poprawnie tematy. Stosuj odpowiednie tag-i. Popraw nazwę tematu na prawidłową.

: 28 cze 2010, 15:09
autor: kriszwm
zwężki?? coś takiego mi założył kiedy gazownik ale zgubiło się . zobaczę dziś ale przyduszenie go chyba pogorszy moc na wysokich obrotach.

: 28 cze 2010, 16:07
autor: krystek
kriszwm ja mialem ng, troszke trzeba przy nich posiedziec,jak bys chcial to cos moge popatrzec .pozdro

: 28 cze 2010, 16:11
autor: w.a.n.t.e.d
kriszwm pisze:zwężki?? coś takiego mi założył kiedy gazownik ale zgubiło się . zobaczę dziś ale przyduszenie go chyba pogorszy moc na wysokich obrotach.
Zależy jeszcze jaki kolega ma założoną instalacje gazową.
Jeżeli jest mikser, on sam zmniejsza dolot :-?

: 29 cze 2010, 10:20
autor: kriszwm
krystek pisze:kriszwm ja mialem ng, troszke trzeba przy nich posiedziec,jak bys chcial to cos moge popatrzec .pozdro
<piwo>
wow az takiej pomocy się niespodziewalem ale jak najbardziej kolego jak znasz ten motor to pewnie. pusc mi strałke czy cos ja oddzwonie :) 514344442 krzysiek.

Domniemając , że to może być koniec sprzęgła jakie są tego objawy bo nieszarpie przy ruszaniu. kolo powiedzial mi ze jak rusze auto z 4 to znaczy ze slizga sie ... czy to chociaz brzmi realnie??
tak 2 generacji mit mikser ;] nie faluje , odpala cyk no ale te wolne wkrecanie.

co sądzicie o czymś takim ---> http://www.motoallegro.pl/item108320010 ... attro.html

: 29 cze 2010, 12:54
autor: Karto
kriszwm - jak na jakimś biegu (chyba im niższy tym lepszy ale to ci nie powiem) dajesz rure, obroty lecą w górę a auto nie przyśpiesza- wtedy sprzęgło się ślizga

: 29 cze 2010, 16:53
autor: krystek
co do sprzegla,jak wbijesz 5-ke,zaciagniesz reczny i bedziesz powoli puszczac sprzeglo a samochod nie zgasnie po puszczeniu mniej wiecej 1/3 sprzegla to znaxczy ze sie slizga,no i podstawowe pytanie czy sprzeglo bierze u goru czy na ddole:)pozdro 8-)

: 30 cze 2010, 11:34
autor: kriszwm
na samym koniuszku. i powiem ze probowalem z tym ruszeniem z 4 biegu i na 3 razy 2 razy ruszylem :/ ... co za tym idzie to najprawdopodobniej sprzeglo?? tylko ze te wycie przy ok 4 tys obr/min to rozumiem ale dlaczego te obroty tak wolno rosna...
czy ktos cos moze powiedziec o tym sprzegle za 300 ?? link 2 posty up
... czy może ktoś ma jakies inne rozwiazanie dla mnie?

: 30 cze 2010, 12:21
autor: Karto
Sprzęgło swoją drogą, ale jeżeli wolno ci się na obroty wkręca to ja bym instalacje gazową winił.

: 30 cze 2010, 22:15
autor: Leszek
Karto pisze:Sprzęgło swoją drogą, ale jeżeli wolno ci się na obroty wkręca to ja bym instalacje gazową winił.
Dokładnie. Sprzęgło nie ma nic do wkręcania się na postoju.
A jeśli ślizga się na sprzęgle to powinien szybciej się wkręcać na obroty, oczywiście słabiej bedzie wtedy przyspieszał.
Sprawdź inst. lpg. Do NG najlepsze wyjście to blos i nie ma problemów z wkrecaniem itp.