Strona 1 z 2
[90/2.3 Ng/ Coupe B3] brak mocy
: 15 lip 2010, 12:29
autor: Formoza
Witam
mam taki problem gdyż mój silniczek stracił moc a mianowicie już się nie rozpędza tak jak to było z dwa miesiące temu teraz na dwójce 60 km/h i już się dusi. Czego to może być przyczyna ?? Pozdrawiam
: 15 lip 2010, 13:15
autor: czester-11
tak samo masz na benzynie i LPG ?? Czy auto wogole na benzynie juz nie jezdzi ??
: 15 lip 2010, 13:36
autor: Formoza
nie mój silniczek w nigdy nie widział gazu

: 15 lip 2010, 13:44
autor: czester-11
A sorki jakos tak zle doczytalem
1.Na obrotach nie faluje ??
2.Spalanie nie wzroslo jakos znaczaco?
3.Nie czuc woni benzyny ?
4.A przy tym rozpedzaniu jak ci pokazuje obroty moze sprzeglo ci sie konczy ?
5.Jezeli zadne z powyższych to moze pompa paliwa nie wyrabia na wyzszych obrotach .
: 15 lip 2010, 13:53
autor: serial28
A może sonda kończy swój żywot?
: 15 lip 2010, 13:56
autor: Formoza
a sondy nie sprawdzałem
[ Dodano: 2010-07-15, 14:31 ]
No więc tak
1. obroty falują w przedziale od 1 tyś do 1200 obrotów
2. nie zauważyłem by więcej mi spalał
3. czuć
4. też myślałem nad sprzęgłem gdyż bardzo szybko mi rosną obroty a prędkość nie wzrasta tak szybko najgorzej jest na pierwszym biegu i na drugim na reszcie biegów już jakoś idzie
: 15 lip 2010, 15:45
autor: serial28
A nie śmierdzi palonym sprzęgłem w aucie. Po tym co napisałeś faktycznie może być sprzęgło.
: 15 lip 2010, 17:54
autor: Formoza
nie sprzęgłem nie śmierci ale dzisiaj trochę patrzyłem w silnik i łapie lewe powietrze pod kolektorem i jutro będzie to robione
[ Dodano: 2010-07-16, 17:09 ]
Witam
dzisiaj samochód bym u mechanika naprawiał mi silnik i stwierdził że jest coś zalane w silniku

Myłem silnik gdyż został zasyfiony cały gaśnicą proszkową i nie było wyjścia jak tylko umycie go

nie wiem co to może być jestem załamany
: 16 lip 2010, 18:19
autor: Karto
Coś jest zalane w silniku? O co kaman?
: 18 lip 2010, 13:21
autor: Formoza
miałem myty silnik bo był w gaśnicy proszkowej. I po myciu go nie działa mi wtrysk jak jest podłączony to się dusi muszę mieć go odłączonego by normalnie jeździł
: 18 lip 2010, 13:51
autor: hakanos007
podejrzewam Kolego że "ke-jetronic" Ci się kończy...jedynym rozwiązaniem jest kupno używan3j sztuki w dobrym stanie...co prawda wiąże się to ze znacznym kosztem ale jest to element nienaprawialny..poszukaj na alledrogo samego rozdzielacza tj. tzw ośmiornicy..
: 19 lip 2010, 21:32
autor: Formoza
a mam pytanie po czym mogę poznać że to rozdzielacz ??
[ Dodano: 2010-07-20, 13:51 ]
Witam mam pytanie czy to nie jest przypadkiem zniszczony już Regulator ciśnienia ??
: 20 lip 2010, 17:10
autor: hakanos007
powodów może być mnóstwo..nie da się tego jednoznacznie stwierdzić..
może być regulator,może być potencjometr przepływomierza...
czeka Cię trochę zabawy.Po pierwsze
-szczelność dolotu
-wszystkie czujniki
-kompresja i cisnienie paliwa...
- przepływomierz i ke-jetronic
: 21 lip 2010, 14:31
autor: Formoza
dzisiaj otworzyłem maskę by popatrzeć co tam nie gra. Wszystko stao to się po wymianie uszczelki koło kolektora ssącego. Przedtem było wszystko dobrze. I tak słucham pracy silnika i po dodawaniu gazu usłyszałem że pod kolektorem ostro bierze lewe powietrze strasznie syczy. Czy to może być spowodowane moim problemem ??
: 21 lip 2010, 17:01
autor: hakanos007
pewnie ze tak