Strona 1 z 2

[80 b4 2.3 ng] spadajace obroty

: 16 lip 2010, 13:37
autor: jacous
witam po wymianie gumy na przepływomierzu autko nie pali.co robic ?:) posiadam 2.3 ng

: 16 lip 2010, 14:13
autor: Leszek
Sprawdź szczelność gumy na przepływomierzu i czy klapka gdzieś się nie zahaczyła.

: 16 lip 2010, 15:09
autor: jacous
Leszek pisze:Sprawdź szczelność gumy na przepływomierzu i czy klapka gdzieś się nie zahaczyła.
klapka czyli ta okragła płytka?czy moge nia delikatnie poruszac?nic sie nie stanie?

: 16 lip 2010, 15:26
autor: PICEK1
Nic się nie stanie---podciągnij max do góry,ona tak pracuje normalnie.Może przy zakładaniu wpadł jakiś paproch i go przyblokował.Nie wiem jak tam jest ale ja w gumie mam odmę-zerknij czy wszystko wpięte jak trzeba,może prozaiczna sprawa ale wtyczka przepływki i nastawnika ciśnienia ;-)

: 16 lip 2010, 15:58
autor: jacous
hmm wszystko podpiete tak jak było na starej gumie.odpiełem tylko ta kostke od przepływki.podpiełem wszystko tak jak bylo.dalej nie pali :-(

: 16 lip 2010, 16:01
autor: Lukaszbroz
podstawa to szczelność małe zagiecie przez które płynie lewe powietrze uniemożliwi odpalenie

: 16 lip 2010, 18:17
autor: Karto
Napewno dobrze tą gumę założyłeś? :lol: tak jak pisze PICEK1, od spodu wchodzi odma, strasznie ciężkie dojście jest do tego wężyka, może... nie wszedł cały? :mrgreen:
Odepnij aku na chwile, podłącz ponownie i spróbuj wtedy.

: 16 lip 2010, 21:20
autor: jacous
wszystko dobrze podłaczone.odpala ale tylko na pych nie trzyma obrotow zdejme noge z gazu to gasnie odrazu.
Przepraszam za zła nazwe tematu i tytuł ale rzadko udzielam sie na forum i nie dokonca wiem jakie panuja tu reguły ;)

: 16 lip 2010, 21:49
autor: lyssy88
Ja jak uszczelniłem to tez nie mogłem odpalić wtedy wyregulowałem mieszankę paliwową śrubą regulacyjną przy przepływomierzu i było ok.

: 17 lip 2010, 20:19
autor: jacous
lyssy88 pisze:Ja jak uszczelniłem to tez nie mogłem odpalić wtedy wyregulowałem mieszankę paliwową śrubą regulacyjną przy przepływomierzu i było ok.
ok ale skoro gasnie to ja dokrecac czy odkrecac? ta srube :)

: 17 lip 2010, 22:40
autor: Karto
Tą śrubą ogólnie bez analizatora spalin lepiej się nie bawić ale... na początek dokręcić, chociaż może go też zalewać i wtedy trzeba odkręcić;)
Zapisuj sobie w którą stronę ile obrotów robisz, małymi krokami i powinno się udać;)

: 17 lip 2010, 22:43
autor: jacous
Karto pisze:Tą śrubą ogólnie bez analizatora spalin lepiej się nie bawić ale... na początek dokręcić, chociaż może go też zalewać i wtedy trzeba odkręcić;)
Zapisuj sobie w którą stronę ile obrotów robisz, małymi krokami i powinno się udać;)
własnie z tym zalewaniem to moze cos byc bo jak odpalił na pych to dawało ostro benzynka wiec moze go zalewa.na poczatek sprobuje troche odkrecic

: 18 lip 2010, 08:42
autor: lyssy88
W prawo wzbogacasz a w lewo zubożasz ;)

: 27 lip 2010, 21:09
autor: jacous
panowie auto zostało scholowane do mechanika ten stwierdził ze do wymiany jest czujnik wody lub (czujnik przepływomierza jest takie cos?)polecił mi sprawdzenie autka na kompie z tym ze ja juz kiedys probowałem to zrobic i gosciu stwierdził ze nie da sie go podłaczyc pod komp.co o tym myslicie ? jezeli to czujniki to czy takie rzeczy sa w miare tanie?

: 27 lip 2010, 22:13
autor: Leszek
Kolego NG nie podłączysz pod kompa. Chyba że ten Twój mechanik jest aż tak dobry :-D Czujnik temp. wody nie jest aż tak sprasznie drogi. Nie pamiętam teraz ile, ale kilkadziesiąt zł do ponad 100. Czujnik przepływomierza? Hmm... może potencjometr przepływomierza. Ale wydaje mi się, że by tak się nie zachowywał przy tym.