Strona 1 z 1
[90 2.3 quattro 7A] Szarpanie silnikiem
: 06 sie 2010, 21:17
autor: XXX090XXX
Mam audi 2.3 20V 90 i od niedawna zaczeły sie szarpania silnikiem auto ma sekwencyjny gaz załozony niecały rok temu.. szarpniecia na gazie sa jak jade np.1biegiem bez gazu i go wciskam do konca wtedy samochód szarpnie tak ze 3 razy i potem dobrze ciagnie..na benzynie jest troche lepiej lub jak jade na 5 biegu i równo trzymam obroty to tez czuc szarpniecia...co moze byc przyczyna?? czy to wina swiec??
zmieniałem je jak kupiłem auto to niecały rok temu na gazie na tych swiecach zrobiłem gdzies 11.000tys.sa to chyba ngk. przewody nie maja przebicia.. co moze byc???
: 06 sie 2010, 21:36
autor: Leo
Twoje auto wymaga kompleksowej diagnostyki najpierw na benzynie, a potem można kombinować co się dzieje.
Tak, powody mogą być bardzo różne, od świec, przez dziurę w dolocie, przez przepływomierz, a na knocksensorach kończąc.
Obawiam się, że w internecie niewiele znajdziesz, pozostaje Tobie udać się do kogoś obeznanego. Z jakich okolic jestes?
: 09 sie 2010, 20:01
autor: goralek07
koledzy mam audi 2.0 jednopunktowy w trysk z gazem sekwencja. mam podobny problem jak kolega tylko ze mi na wszystkich biegach szarpie czy to benzyna czy gaz na wolnych obrotach tez jest rzucanie silnikiem. wyczyscilem swiece kable sprawdzilem i dalej to samo jest???? pomocy bo chyba tak sie w....k ze sprzedam ten samochod.
: 10 sie 2010, 09:32
autor: Key100l
Temat o 7a ale dobra... w ABT sprawdź czy jak zdejmiesz kleme od aku na pare minut to czy mu sie poprawi... a z resztą pełno tego było więc wysil się choć odrobinę i poszukaj...
: 10 sie 2010, 11:15
autor: merex
sprawdzałeś ustawienie zapłonu??
: 10 sie 2010, 16:10
autor: goralek07
a zapłon może mi się sam przestawić ????
: 10 sie 2010, 19:03
autor: merex
Ja miałem takie objawy jak był przestawiony. Przecież mogła sie poluzować śruba mocująca aparat...a sprawdzić nie zaszkodzi
: 12 sie 2010, 20:43
autor: kaline1984
Kolego GORALEK07 .Pierwsze słysze o sekwencij w jednopunkcje a miałem go 3 lata ale moze takie sa..Sprawdz zapłon tak jak pisze kolega i szczelność kolektora ssącego .Namacalnie to zapal silnik i złap za obudowe filtra poruszaj w lewo i w prawo jak obroty szaleja to do wymiany gumowa podstawa wtrysku, lub zdemontuj wtrysk i sprawdz stan tej podstawy
: 13 sie 2010, 08:10
autor: speed30
jeśli zapłon w 7a jest źle ustawiony to niema iskry. Więc to można raczej wykluczyć.