Strona 1 z 2
[b3 coupe NG] Skacza wolne obroty
: 09 wrz 2010, 10:48
autor: Dziergus
Potrzebuje pomocy! na wolnych obrotach warjuje autko w zakresie 1000 1400 czym bardziej sie nagrzeje szybciej skacze ! Meczanik mi powiedzial ze to krokowy kupiłem i lipa dalej to samo? w co mam isc dalej:(?
: 09 wrz 2010, 11:34
autor: PICEK1
Szczelność dolotu i podciśnień.
: 09 wrz 2010, 20:19
autor: Dziergus
a jezeli odepne krokowy to normalnie chodzi to mnie dziwi czy jest jakis przekaznik ktory steruje krokowym? czy sprawdzic te podcisnienie

pomocy chlopcy bo zima idzie i wiecie jak jest:(
: 11 wrz 2010, 11:39
autor: nowy200
U mnie jest odwrotnie jak odlączę krokowca to faluja między 1k a 1,4k a jak jest podpięty to jet ok więc moze masz + do - podłączony (tzn odwrotnie kabelki).Mogę się mylić ale tak mi się wydaje bo krokowy to silnik prądu stałego.Jak się myle to mnie poprawcie:D
: 11 wrz 2010, 21:29
autor: luk448
sebek43 pisze:weź to góówno sprzedaj
Na Twoim miejscu powstrzymalbym sie z takimi uwagami kolego.Forum chyba jest po to bysmy Sobie wzajemnie pomagali a nie bysmy kierowali tego typu stwierdzenia.Postaw sie w sytuacji kolegi ktory ma problem z autem.Gdyby to wlasnie Tobie ktos tak wspaniale i madrze podpowiadzial??
Wracajac do tematu sprawdz wszelkie przewody i sprawdz czy nie ssie gdzies lewego powietrza.Moze przewod ktory jest pod kolektorem masz przetarty lub pekniety.Krokowca kupiles nowego oryginalnego czy uzywanego?
: 11 wrz 2010, 21:29
autor: troll oslo
Ty popierniczyly sie ci fora takie teksty to na wiocha tjuning
Luk uprzedziles mnie
Sprawdz przelaczniki na przepustnicy
...
: 11 wrz 2010, 23:07
autor: b0l020
W mojej audi ACE też tak latały obroty okazało się ,że wina występowała w czujniku położenia przepustnicy.
Ja osobiście odłączyłem ten czujnik i teraz samochód działa poprawnie.
Pozdrawiam.
: 13 wrz 2010, 10:06
autor: Dziergus
Teraz jestem po wymianie swiec i w ogole mialem 3 zarowe championy a teraz gosciu mi polecil 2 zarowe NGK sprawdziłem układ dolotowy byla mala dziurka uszcelniłem na cipłym silniku pali od szczała i nie skacze po obrotach a na zimnym pali tylko zaraz obroty leca w doł i gasnie:> Zapłon?? Aparat??
: 13 wrz 2010, 10:54
autor: Audi 80 Polska
Wymocz i wymyj silniczek krokowy jeśli nie był nigdy czyszczony to czasem pomaga. Tylko nie zanurzaj całego tylko część na którą nachodzą węże.
I jak wspomniał troll oslo sprawdź wyłącznik przepustnicy
b0l020 pisze:W mojej audi ACE też tak latały obroty okazało się ,że wina występowała w czujniku położenia przepustnicy.
Ja osobiście odłączyłem ten czujnik i teraz samochód działa poprawnie.
W ACE jest inny czujnik - potencjometryczny w NG i innych starszych wersjach mechanicznego wtrysku są dwa styki które wykrywają zamkniętą na maxa przepustnicę i otwartą maksymalnie.
Poczytaj to:
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,47/ (trzeba sie oddzielnie zarejestrować aby pobrać)
: 13 wrz 2010, 11:38
autor: Bartek90
Dziergus, ale ten.. a świece ŻAROWE nie są w dieselach? Mi też kiedyś obroty skakały w NG i winą tego były brudne styki krokersa. Pozdrawiam!
: 13 wrz 2010, 11:59
autor: Dziergus
sorki 3 elektrodowe mam tak jakby za duza mieszanke i auto sie dlawi juz nie skacze po obrotach ale na zimnym sie nie chce zalapac
musze pare razy go zapalic on skoczy tak do 1000/800 i zgasnie co radzicie
: 16 wrz 2010, 19:56
autor: TYGRYSQ
Dziergus, wiciągnij silniczek i umyj go dokladnie :mrgreen:
: 19 wrz 2010, 12:03
autor: Dziergus
chlopcy wsadzilem mojego krokowca do ng innego dziala dolot sprawny uszczelniacze wtryskowe wymienionei dalej lipa?
: 19 wrz 2010, 12:38
autor: Audi 80 Polska
Odpal z odłączoną wtyczką od potencjometru przepływomierza i zobacz jak wtedy chodzi.
Sprawdzałeś wyłącznik zamkniętej przepustnicy? Czytałeś poradnik Kornela dotyczący walki z obrotami w mechanicznym wtrysku? Z tego co pamiętam napisał go ponieważ także skakały mu obroty jak u ciebie, gdzieś na AKP jest jego długi wątek w którym opisał zmagania z tym falowaniem.
: 19 wrz 2010, 13:12
autor: Dziergus
odlaczylem ta kostke 3 pinowa od przepustnicy i nie faluje tylko jak daje gazu to zabardzo spada z obrotow co dalej regulacja tej srobki ?