[b4 2.3] brak wolnych obrotow
: 09 wrz 2010, 16:10
otóż od około 4 mc jeżdżę bez silniczka krokowego gdyż po podłączeniu auto gaśnie, wiec mam pare pytań wiem że jest milion tematów ale zaden mi nie odpowiedział na mój problem ;]
- na gazie jest ok nawet z podłączonym krokowym wiec czy silniczek <krokowy> pracuje przy gazie?
-talerzyk przepływomierza jest jak nowy przy regulacji zero różnicy czy to bym go podniósł bardzo wysoko czy nisko czym może być to spowodowane?
- szczelność sprawdzałem wiec powinno być oki ale mogę się mylić;/
- co do strzałów mógłbym się bardzo się starać i jest to niemożliwe od 3 lat gazik aby raz strzelił z winy mechanika przy zmianie filtra nie przykręcił gumy i łapała lewe powietrze ale kupę czasu temu
- auto jak się rozgrzeje to jest oki ale bez korkowca;] nieraz za niskie ma np jak jest wysokie obciążenie
- rozrzad poprawił kolega bo muliła mi, przestawił i jest o niebo lepiej
- spalanie około +- 13 litrów myślę że to norma
- sonda nowa przy zakładaniu gazu 4 przewodowa nkg czy coś nie NGK na pewno gazownicy założyli nigdy na gaz nie narzekałem i na pewno gaz spoko jest bo tyle czasu
jednak było lux ;] i w sumie na gazie jest ;];]
- może mi ktoś lopatologicznie opisać jak sprawdzić sondę miernikiem, i jak ustawić ten talerzyk na centrum audi pobrałem ze zdjęciami ale szczerze już nie kumam ile cm od dołu ;] bo w taki sposób jest to tam pokazane
i czy prąd do krokowca ciągle jest stały ? bo mierzyłem i u mnie stałe ale to by oznaczało ze ciągle w pełni otwarty tak?
- krokowy podmieniałem czujniki przy rozdzielaczu też, temp 2 pinowy też
- pompa paliwa raczej sprawna tym bardziej, że bez np korkowca trzyma równiutkie obroty wiec podaje paliwo ładnie raczej;]
- kable palec kopułka ok
JAKIEŚ POMYSŁY ? :d
- na gazie jest ok nawet z podłączonym krokowym wiec czy silniczek <krokowy> pracuje przy gazie?
-talerzyk przepływomierza jest jak nowy przy regulacji zero różnicy czy to bym go podniósł bardzo wysoko czy nisko czym może być to spowodowane?
- szczelność sprawdzałem wiec powinno być oki ale mogę się mylić;/
- co do strzałów mógłbym się bardzo się starać i jest to niemożliwe od 3 lat gazik aby raz strzelił z winy mechanika przy zmianie filtra nie przykręcił gumy i łapała lewe powietrze ale kupę czasu temu
- auto jak się rozgrzeje to jest oki ale bez korkowca;] nieraz za niskie ma np jak jest wysokie obciążenie
- rozrzad poprawił kolega bo muliła mi, przestawił i jest o niebo lepiej
- spalanie około +- 13 litrów myślę że to norma
- sonda nowa przy zakładaniu gazu 4 przewodowa nkg czy coś nie NGK na pewno gazownicy założyli nigdy na gaz nie narzekałem i na pewno gaz spoko jest bo tyle czasu
jednak było lux ;] i w sumie na gazie jest ;];]
- może mi ktoś lopatologicznie opisać jak sprawdzić sondę miernikiem, i jak ustawić ten talerzyk na centrum audi pobrałem ze zdjęciami ale szczerze już nie kumam ile cm od dołu ;] bo w taki sposób jest to tam pokazane
i czy prąd do krokowca ciągle jest stały ? bo mierzyłem i u mnie stałe ale to by oznaczało ze ciągle w pełni otwarty tak?
- krokowy podmieniałem czujniki przy rozdzielaczu też, temp 2 pinowy też
- pompa paliwa raczej sprawna tym bardziej, że bez np korkowca trzyma równiutkie obroty wiec podaje paliwo ładnie raczej;]
- kable palec kopułka ok
JAKIEŚ POMYSŁY ? :d