[80 B4 2.3 NG] Problem: odpalanie, przerywanie,niskie obroty
: 23 wrz 2010, 11:38
Witam! Jestem nowy na forum więc z góry sorki za wpadki nowicjusza
Zakupiłem nie dawno piękną 80 2.3 automat w cabrio po okazyjnej cenie (licząc się nawet z koniecznością zmiany silnika lub skrzyni). Cały Zonk polega na tym że autko przejawia następujące usterki:
1. pali zazwyczaj za 2-3 razem
2. zdarza się że gubi wolne obroty i gaśnie ( na dobrze rozgrzanym silniku problem występuje żadziej lub wcale)
3. auto dość dychawicznie przyśpiesza (nie kpoci, nie grzeje sie, pod korkami czysto)
4. w trakcie jazdy przerywa jakby był zanik iskry lub nie dostawała momętami paliwa (w trakcie przyśpieszania problem nie występuje jest odczuwalny w trakcie jazdy z jednostajną prędkością).
Wiem,że wygląda to tragicznie ale liczyłem się ztym w trakcie kupna (cena + wygląd), jednak łudze się że problem będzie tkwił gdzieś w wadliwym osprzęcie silnika (układ zapłonowy, pompa paliwa, przepływomierz...?) Automat wydaje się pracować dobrze lecz w pełni można to będzie ocenić dopiero po dogadaniu się z silnikeim.Dodam że wcześniej miałem C4 2.6 też w autoamcie i byłem bardzo zadowolony. W aucie jest zamontowany gaz lecz w tym momęcie jest odpięty (możliwe,że wcześniej były wybuchy).Może ktoś borykał się z podobnym problemem i doradzi skąd zacząć wędrówke pod maską???

1. pali zazwyczaj za 2-3 razem
2. zdarza się że gubi wolne obroty i gaśnie ( na dobrze rozgrzanym silniku problem występuje żadziej lub wcale)
3. auto dość dychawicznie przyśpiesza (nie kpoci, nie grzeje sie, pod korkami czysto)
4. w trakcie jazdy przerywa jakby był zanik iskry lub nie dostawała momętami paliwa (w trakcie przyśpieszania problem nie występuje jest odczuwalny w trakcie jazdy z jednostajną prędkością).
Wiem,że wygląda to tragicznie ale liczyłem się ztym w trakcie kupna (cena + wygląd), jednak łudze się że problem będzie tkwił gdzieś w wadliwym osprzęcie silnika (układ zapłonowy, pompa paliwa, przepływomierz...?) Automat wydaje się pracować dobrze lecz w pełni można to będzie ocenić dopiero po dogadaniu się z silnikeim.Dodam że wcześniej miałem C4 2.6 też w autoamcie i byłem bardzo zadowolony. W aucie jest zamontowany gaz lecz w tym momęcie jest odpięty (możliwe,że wcześniej były wybuchy).Może ktoś borykał się z podobnym problemem i doradzi skąd zacząć wędrówke pod maską???