Strona 1 z 1

[100 C4 2.3 AAR+ Gaz]Problem z uszczelnieniem dolotu

: 24 wrz 2010, 18:03
autor: sami
Panowie powtarzam temat ponieważ nie mogę cały czas poradzić sobie z uszczelnieniem dolotu.Cały czas ciągnie mi gdzieś lewe powietrze.Czy ktoś z was chciałby się tego podjąć?Oczywiście odpłatnie

: 26 wrz 2010, 08:21
autor: Lukaszbroz
Kolego widzę ze jesteś z ega ja z Milejewa...co Ci dolega w autku dokładnie??

: 26 wrz 2010, 13:07
autor: sami
Dokładnie to mi troszkę faluje na benzynie,na gazie sporo od 1000 do 1400obr,ma taki dziwny objaw że jak odpale zimne auto to na benzynie ma 900 obr a jak się rozgrzeje to ma 1200obr,i jak dostanie temperatury to nie zabardzo chce odpalać,muszę wtedy odpiąć czujnik temperatury wówczas odpali.W aucie wymieniłem owy czujnik na bosha,sonde lambde,świece,przewody,kopułkę z palcem,byłem nawet w serwisie bosha na ustawienie przepływki i nic

: 26 wrz 2010, 19:49
autor: Lukaszbroz
Jak to mówią wszystko da się zrobić. Masz silnik krokowy sprawny??

: 27 wrz 2010, 08:10
autor: sami
Silnik krokowy mam sprawny,przepływke tez mi sprawdzano i niby jest ok,mam jakby co drugą razem z rozdzielaczem

[ Dodano: 2010-09-27, 08:12 ]
Rzadko siedzę na necie także ciężko może nam się dokadać,jak byś chciał to mógłbyś podac mi swój nr na maila a ja bym do ciebie zadzwonił
mój mail samueldrazba@wp.pl

: 27 wrz 2010, 18:07
autor: PICEK1
Pod kolektorem dolotowym też są przewody podciśnienia,które biegną od krokowego.A na końcu przy ścianie grodziowej jest mały plastykowy trójnik.Może on odmawia albo wężyk pod nim.
Druga sprawa to uszczelnienie miksera gazu--ktoś kichę wymyślił.Ja musiałem go doszczelnić grubą dokładką z mikrogumy.

: 27 wrz 2010, 18:36
autor: Lukaszbroz
Mam kilka rożnych gum wiec może coś się wymyśli...hehe przydałby się blos do tej maszyny:)

: 22 paź 2010, 17:05
autor: kaline1984
Pewnie w NG jest też wspomaganie hamulców , jak kolanko wchodzące do serwa jest nieszczelne to tędy też ciągnie lewe powietrze