Strona 1 z 1
[B4 2,3 NG] Problem z pracą silnika
: 18 paź 2010, 19:10
autor: demonar007
Witajcie, jak większość napiszę o moich kłopotach, a mianowicie:
Autko pali na zimnym silniku bez zarzutu, problem się pojawia po rozgrzaniu, na początek -obroty spadają do 400
-jadąc na benzynie dodając gazu najpierw zastanawia się czy przyspieszyć dopiero później rusza, ale jakoś tak kiepsko
-po zgaszeniu auta na ciepłym silniku nie chce odpalać
Oczywiście posiadam zamontowany gaz, wszystkie objawy na benzynie na gazie nie mam takich kłopotów.
pozdrawiam
: 18 paź 2010, 19:12
autor: krystek
ja bymsprawdził wtryskiwacz rozruchowy,moze caly czas leje i zalewa swiece
: 16 lis 2010, 16:21
autor: Abbas
Sprawdz sobie również czujnik w okolicach aparatu zapłonowego/jest zamontowany na koncu głowicyod strony grodzi taki z 2 kabelkami/ opowiada on za własnie wtryskiwacz rozruchowy jak jest uszkodzony to wtedy ten wtrysk leje.Moze byc tez trafiony czujnik temperatury ten 2 pinowy.A moze swiece kopułka itd.Masz gaz a o te sprawy tutaj trzeba dbac.No i czy jezdzisz na benzynce bo rozdzelacz jest smarowany benzyna.Odpalaj zawsze jna benzynie
: 16 lis 2010, 17:39
autor: troll oslo
abbas znowu mieszasz....
sprawdz czy nie ciagnie ci lewego powietrza na zimnym przy wzbogaconej mieszance nie odczojesz zmiany na cieplym juz tak, masz lpg? byl stzral, sprawdz sade i regulator cisnienia ale najpierw czy nie ciagnie lewego powietrza..
: 08 gru 2010, 14:46
autor: arekkrosno
troll oslo pisze:sprawdz sade i regulator cisnienia
Właśnie... Jak sprawdzić regulator ciśnienia (i czym)?
: 08 gru 2010, 17:21
autor: mati86
panowie mam regulator ciśnienia jakby ktoś potrzebował.
: 08 gru 2010, 19:53
autor: troll oslo
regulator sprawdzasz np.
robisz nowe kabelki wpinasz sie w regulator i w kostke , jeden z dwuch kabli rozcinasz wpinasz miernik i miezysz natezenie pradu w mA powinno byc jak najnizsze wtedy wiadomo iz mieszanka jest otymalnie ustawiona i regulator nie potrzeboje pracowac by regulowac skald..
do tego w kabel sygnalowy lambdy wpinasz drugi miernik wskazowkowy i obserwojesz wychylanie sie wskazowki powinna ladnie oscylowac miedzy 0 a 1 volt ...
zreszta tu jest to ladnie opisane...
https://audi80.pl/80-b3-20-3a-regula ... a&start=60
[ Dodano: 2010-12-08, 19:54 ]
ty wez z tym regulatorem do dzialu ogloszen...
a nie zasmiecasz tematy ten tu to juz drugi...
: 11 gru 2010, 18:57
autor: Jasiek22grojec
Witam Podepne się do tamata a więc Tak Kupiłem Audi hmm chyba pomyłka ale spoko przeżyje po miesiącu uszczelka do roboty Zrobiłem ale miałem problemy już wcześniej mianowicie kopcenia i dużego spalania przy jeżdzie ok 60km - 80 km ok 10l ale wiecej i już ok 15l po zrobieniu uszczelki Masakra Kopci i pali ok 20l za stówke robie 100km wspaniale xd niewiem czy może coś żle podłączyłem czy się wtrysk przestawił? :cry:
[ Dodano: 2010-12-11, 19:00 ]
A i motor 2,3ng bez gazu Ratujcie

Ostateczność widze Gaz i problemy z wtryskiem Mechanicznym z głowy

: 12 gru 2010, 09:52
autor: Padre (LDZ)
Ja, jakbym chciał sprawdzić, czy jakiś czujnik, ew sam korektor ciśnienia nie padł, odłączyłbym na rozgrzanym silniku wtyczke od regulatora i zobaczyłbym jak sie auto zachowuje na samej mechanice. Pod warunkiem, że przepływomierz nie był kręcony bezmyślnie wcześniej.
: 12 gru 2010, 12:57
autor: troll oslo
PADRE - ale ty zadales sobie troche trudu, czytales posty i jak obaj wiemy troche godzin przesiedziales w garazu nad autem nie?
a wiekszosc osob kturzy ostatnio pisza o pomoc watpie by cokolwiek przegladala inaczej nie bylo by takich zapytan .. przeciez ostatnie tematy to maglowanie w kolo tego samego..
: 13 gru 2010, 11:34
autor: Padre (LDZ)
No tak, lepiej zapytać 30-sty raz o to samo zamiast ściągnąć z centrum książkę , serwisówkę do KEIII-Jetronic, albo poradnik Kornela.
Może trzeba wystosować jakiś apel do Moderatorów, o zebranie kilku wartościowych postów w temacie niedomagania NG i przykleić pod hasłem typu: "Szwankujący NG - co sprawdzić w pierwszej kolejności" No i poza tym szukajka...