Strona 1 z 1

[B3 2.3 NG] problem z odpaleniem

: 07 gru 2010, 14:47
autor: Mario87
Witam, jestem tu nowy:) stałem sie posiadaczem od niedawna 90 b3 2.3 {aut.} z LPG i mam mały kłopocik tzn. autko mi pali bez problemu lecz zaraz gdy wyłacze silnik i próbuje znowu odpalić to jest to niewykonalne dopiero po odczekaniu około 15 minut silnik pali na przysłowiowy dotyk,oczywiscie odpalam auto na benzynie, sprawdzałem kopułke i palce sa w stanie idealnym, nie wiem co może byc tego przyczna być może sie zalewa, prosze o pomoc.

: 07 gru 2010, 16:11
autor: PICEK1
Pytanie-czy po odpaleniu przechodzi na gaz?
Bo jeśli tak to będzie ciężko palił.W kolektorze zostaje gaz i w momencie odpalenia miesza się z beną co powoduje zalewanie.Ja ostatnio robię w ten sposób że kończąc jazdę przełączam na benę aby pochodził chwilkę.potem pali już od strzała.

: 07 gru 2010, 21:40
autor: Mario87
właśnie cały czas na benzynie ostatnio smigam, brakuje mi jednej aluminiowej rurki która reguluje przepustnicą powietrza do kolektora, jutro ją założe i napisze czy coś sie zmieni, bo podejrzewam również ze dostaje sie lewe powietrze do kolektora.

: 07 gru 2010, 22:07
autor: troll oslo
Jakiej rurki?
A podobne tematy juz czytales?
Sprawdz czujnik temp 2-a piny
Lewe powietrze tak jak piszesz i wszystkie wtyczki czy lacza
No i popraw tytul postu sam chyba widzisz ze 'jest inny'

: 07 gru 2010, 22:28
autor: Loczek
Mario87 pisze:dopiero po odczekaniu około 15 minut silnik pali na przysłowiowy dotyk,
Ewentualnie kwestia ustawienia KE-Jeta (sprawdz czy świec Ci nie zalewa).

: 08 gru 2010, 19:24
autor: Mario87
Dziś wymieniłem palec bo byl jakiś włoskiej firmy, włożyłem niemiecki :-) włożyłem równiez rurke aluminiowa która idzie do kolektora wydechowego, ale nadal problem nie naprawiony, czujnik temp, trzyma dobrze ale wymienie go w razie czego, jeszcze nie sprawdzałem czy mi świece zalewa, pokombinuje jeszcze może to być zbyt bogata dawka paliwa.. kto wie.

: 08 gru 2010, 19:36
autor: mati86
panowie jakby ktoś potrzebował regulator ciśnienia paliwa to pisać na pw.

: 08 gru 2010, 19:41
autor: troll oslo
O czym ty piszesz???
Ta rurka z wydechowego to tylko i wylacznie wyjscie do podlaczenia analizatora spalin na jej koncu powinna byc niebieskawa gumowa zatyczka a nie jakies gdzies podlanczanie jej.
Po czym wnioskujesz ze czujnik temp -trzyma- mam nadzieje ze nie po wskazaniach temp na desce. . .

[ Dodano: 2010-12-08, 19:44 ]
Tez mam 3 regulatory 2 moge dac za free

: 08 gru 2010, 20:20
autor: Mario87
a to sie nie zrozumieliśmy, wiem ze tam idzie analizator, mam w tym miejscu zaslepke, chodzi mi o rurke o przekroju 55mm, która wychodzi z takiej plastikowej obudowy w sumie to rura taka mniejsza ;) ona idzie pod kolektor. nie mam foto to bym pokazał dokładnie. własnie po wskazniku wnioskowałem że czujnik jest ok. ale skoro mówisz ze to nieprawidłowa wniosek to go zmienie ;)

: 08 gru 2010, 20:28
autor: troll oslo
to co wchodzi do filtra powietrza?
to tylko by silnik zaciagal podgrzane przez kolektor wydechowy powietrze.. u mnie tego niema i auto chodzi ok, wiec to nie jest przyczyna twoich problemow...

sprawdz czojnik temp plynu , daje on sygnal do ecu 2 piny czarny ...

: 19 sty 2011, 11:53
autor: arekkrosno
O ten.

Obrazek