Witam, jestem tu nowy:) stałem sie posiadaczem od niedawna 90 b3 2.3 {aut.} z LPG i mam mały kłopocik tzn. autko mi pali bez problemu lecz zaraz gdy wyłacze silnik i próbuje znowu odpalić to jest to niewykonalne dopiero po odczekaniu około 15 minut silnik pali na przysłowiowy dotyk,oczywiscie odpalam auto na benzynie, sprawdzałem kopułke i palce sa w stanie idealnym, nie wiem co może byc tego przyczna być może sie zalewa, prosze o pomoc.
: 07 gru 2010, 16:11
autor: PICEK1
Pytanie-czy po odpaleniu przechodzi na gaz?
Bo jeśli tak to będzie ciężko palił.W kolektorze zostaje gaz i w momencie odpalenia miesza się z beną co powoduje zalewanie.Ja ostatnio robię w ten sposób że kończąc jazdę przełączam na benę aby pochodził chwilkę.potem pali już od strzała.
: 07 gru 2010, 21:40
autor: Mario87
właśnie cały czas na benzynie ostatnio smigam, brakuje mi jednej aluminiowej rurki która reguluje przepustnicą powietrza do kolektora, jutro ją założe i napisze czy coś sie zmieni, bo podejrzewam również ze dostaje sie lewe powietrze do kolektora.
: 07 gru 2010, 22:07
autor: troll oslo
Jakiej rurki?
A podobne tematy juz czytales?
Sprawdz czujnik temp 2-a piny
Lewe powietrze tak jak piszesz i wszystkie wtyczki czy lacza
No i popraw tytul postu sam chyba widzisz ze 'jest inny'
: 07 gru 2010, 22:28
autor: Loczek
Mario87 pisze:dopiero po odczekaniu około 15 minut silnik pali na przysłowiowy dotyk,
Ewentualnie kwestia ustawienia KE-Jeta (sprawdz czy świec Ci nie zalewa).
: 08 gru 2010, 19:24
autor: Mario87
Dziś wymieniłem palec bo byl jakiś włoskiej firmy, włożyłem niemiecki włożyłem równiez rurke aluminiowa która idzie do kolektora wydechowego, ale nadal problem nie naprawiony, czujnik temp, trzyma dobrze ale wymienie go w razie czego, jeszcze nie sprawdzałem czy mi świece zalewa, pokombinuje jeszcze może to być zbyt bogata dawka paliwa.. kto wie.
: 08 gru 2010, 19:36
autor: mati86
panowie jakby ktoś potrzebował regulator ciśnienia paliwa to pisać na pw.
: 08 gru 2010, 19:41
autor: troll oslo
O czym ty piszesz???
Ta rurka z wydechowego to tylko i wylacznie wyjscie do podlaczenia analizatora spalin na jej koncu powinna byc niebieskawa gumowa zatyczka a nie jakies gdzies podlanczanie jej.
Po czym wnioskujesz ze czujnik temp -trzyma- mam nadzieje ze nie po wskazaniach temp na desce. . .
[ Dodano: 2010-12-08, 19:44 ]
Tez mam 3 regulatory 2 moge dac za free
: 08 gru 2010, 20:20
autor: Mario87
a to sie nie zrozumieliśmy, wiem ze tam idzie analizator, mam w tym miejscu zaslepke, chodzi mi o rurke o przekroju 55mm, która wychodzi z takiej plastikowej obudowy w sumie to rura taka mniejsza ona idzie pod kolektor. nie mam foto to bym pokazał dokładnie. własnie po wskazniku wnioskowałem że czujnik jest ok. ale skoro mówisz ze to nieprawidłowa wniosek to go zmienie
: 08 gru 2010, 20:28
autor: troll oslo
to co wchodzi do filtra powietrza?
to tylko by silnik zaciagal podgrzane przez kolektor wydechowy powietrze.. u mnie tego niema i auto chodzi ok, wiec to nie jest przyczyna twoich problemow...
sprawdz czojnik temp plynu , daje on sygnal do ecu 2 piny czarny ...