Strona 1 z 1
[b3 90 2.3 20v (7a)]rególator ciśnienia paliwa
: 09 gru 2010, 07:29
autor: krystek
czy można sprawdzić regulator ciśnienia paliwa w 7a??jest on podciśnieniowy.pozdrawiam
: 09 gru 2010, 07:39
autor: Leo
a czemu nie ? Można sprawdzić. 3 rurki 2 zaworki 2 manometry i kompresorek i już sprawdzasz.
: 09 gru 2010, 07:50
autor: krystek
dzieki za podpowiedz:) <ok> ale tak sie zastanawiam czy go sprawdzac bojak wyciagne przewod podcisnienia to jest wilgotny od paliwa,a autko czasem sie zachowuje jak by paliwa nie dostawało tyle ile trzeba:/
: 09 gru 2010, 07:55
autor: Leo
no, jak tam leci paliwo to niedobrze.
Wypnij go , włącz silnik i zobacz czy leci z regulatora tym króćcem paliwo - mi ciekło i też musiałem wymienić.
: 09 gru 2010, 08:03
autor: krystek
tak robiłem i niby nie cieknie ale czuc bylo mocno benzyne a ten przewod nie jest mocno mokry,jest wilgotny,mysle ze dopiero zaczyna sie krzaczyc:/zreszta ten obiaw braku paliwa pojawia sie rzadko i tylko na obrotach powyzej 4 tys
: 09 gru 2010, 08:07
autor: Leo
wepnij manometr w listwę paliwa i zobacz ile podaje ciśnienia oraz czy ciśnienie wzrasta na wyższych obrotach (poprzez korekcję podciśnienia)
Powinno być 4 bar a na pełnym bucie jakieś 4.8 bara około. Jak będzie 4,5 to też bedzie ok.
: 09 gru 2010, 08:10
autor: krystek
oki dzieki:)dzis w pracy pomierze i napisze co wyszlo:)
: 09 gru 2010, 08:35
autor: Leo
tylko nie rób tego na postoju

pociągnij manometr do kabiny , wsadź kogoś za pasażera i niech patrzy czy na pełnym bucie wzrasta to ciśnienie powyżej 4bar czy nie. Najlepiej coś tak od 3 biegu sprawdzać.
: 10 gru 2010, 15:25
autor: krystek
przyczyna znaleziona:)przy wymianie filtra paliwa przy dokręcaniu zagioł się przewód elastyczny i był slaby przepływ paliwa:)ciśnienie na regulatorze przy gazie w podłodze4,7:)na wolnych obrotach 4,1bara:)
: 10 gru 2010, 15:30
autor: Leo
ha, a więc miałem rację z ciśnieniem

super

Dobrze, że doszedłeś co i jak
