Strona 1 z 1
[b4 RT 2.0 pb,lpg] nie pali na paliwie jak ciepły
: 13 gru 2010, 18:55
autor: marek263
Witam kupiłem nie dawno tą audice i niestety coś się ostatnio poknociło,przestał palić na paliwie.Jak jest zimny to odpali lecz też tak jak by nie było ssania,pochodzi trochę i gaśnie i już później nie można go odpalić.Wymieniłem ten górny czarny czujnik temperatury lecz nic to nie dało,lecz wystarczy zdjąć z niego kostkę i bez problemu pali.Zaglądnołem tez do przepływomierza chodzi lekko ,nigdzie nie zaczepia,wychylenie jest prawidłowe.Co może być przyczyną takiego stanu? Pozdrawiam <osohozi>
: 13 gru 2010, 19:28
autor: Przemo80b3
Witam. Popraw kod silnika w profilu bo w B4 nie było silnika o oznaczeniu RT

Na ciepłym silniku przy odpalaniu silnik dostaje za dużo paliwa i go zalewa i dlatego nie chce odpalić. Walnięty czujnik temp. daje sygnał, że silnik jest zimny i załącza ssanie
[ Dodano: 2010-12-13, 19:35 ]
https://audi80.pl/faq-nie-wiesz-jaki ... ght=silnik
Porównaj jaki masz silnik i popraw

: 13 gru 2010, 19:35
autor: marek263
Akurat mam taki silnik wsadzony,pewnie ktoś zajeździł orginalny,nie zalewa go sprawdzałem wszystkie świece,czujnik jest nowy.pozdrawiam
: 13 gru 2010, 20:35
autor: zakwapl
czyli to jest swap z jakiegoś innego auta ?
: 13 gru 2010, 20:39
autor: marek263
Liczę na pomoc a nie na przechwałki jaki kto ma samochód
: 14 gru 2010, 16:48
autor: zakwapl
marek263 pisze:Liczę na pomoc a nie na przechwałki jaki kto ma samochód
Kolego nikt tu się nie przechwala. Ale sam powinieneś zrozumieć jak zakładałeś ten temat że jasnej odpowiedzi możesz nie uzyskać. To może być silnik od każdego auta jakie zostało wyprodukowane , a bierz to pod uwagę że każdy silnik/koncern jest inny i ma inne problemy. Może u Ciebie jest tak że są jakieś podzespoły źle dobrane lub jest tragicznie zrobiony swap. Nie wierzę w to żeby chociaż jedna część nie została ori w tym silniku by móc sprawdzić z jakiego autka jest ten silnik.
: 14 gru 2010, 17:25
autor: marek263
silnik jest rt lecz reszta bebechów najprawdopodobniej została z orginału,tak wygląda.W końcu to prawie taki sam silnik.Ociepli się to sam jeszcze poknuję może gdzieś nie łączy jakiś kabelek bo tylko to mi przychodzi do głowy
: 14 gru 2010, 17:51
autor: misiek .
Kolego wrzuć jakieś foto z komory silnika może ktoś się zorientuje co tam masz. pzdr
: 14 gru 2010, 18:24
autor: Garo
RT jest to 2.0 R5, miałem taki w mojej C3

Pozdrawaim
: 14 gru 2010, 18:48
autor: marek263
: 14 gru 2010, 19:50
autor: zakwapl
Tak , to są wejścia gdzie podpinasz vaga choć nie wiem do czego żółty , bo u mnie są tylko biały i czarny
: 14 gru 2010, 20:09
autor: krystek
czarny-zasilanie
bialy do ecu
żółty-abs
tak jest u mnie:)
: 14 gru 2010, 21:03
autor: marek263
Dzięki,jutro wieczorem jeszcze powalczę, morzę w końcu dojdę o co tam chodzi,a byłem pewny że to czujnik.pozdrawiam
: 14 gru 2010, 21:17
autor: troll oslo
To se podlaczyles vaga...
W tym sterowniku tylko kody blyskowe.
Nie pytaj jak bo jest opisane na forum tak jak i mozliwe przyczyny problemu z silnikiem. ..
: 15 gru 2010, 19:01
autor: marek263
Wiem kolego że kody błyskowe.pozdrawiam