Strona 1 z 1

[2,0 20v NM Coupe] Problem z silnikiem po kolizji rozrządu

: 15 gru 2010, 21:20
autor: lasombra
Witam
Mam problem z odpaleniem po kolizji rozrzadu. Mianowicie spadlo kolo z pompy wody i tak doszlo do kolizji. Dałem głowice do zrobienia - wymieniono wszystkie zawory. Odebrałem głowicę, wstawiłem, rozrzad razem z aparatem zapłonowym ustawiłem na znaki i odpalila, lecz pochodzila 2 minuty i zgasla, ponowne odpalenie i... okazalo sie ze nie ma cisnienia, rozebralem i wyszlo na to, ze zawory sa podwieszone (nie z powodu szklanek) lecz z powodu opiłków które blokowały zawory tak ze sie nie domykaly i uciekalo cisnienie. Wiec zawiozlem glowice spowrotem ''do roboty w ramach gwarancji'' bo to oni nie wyczyscili glowicy i zostaly opilki. Ponowny montaz glowicy na nowa uszczelke. Oto cala historia. Rozrzad ustawiony jak ma byc lecz nie mogę zapalić w żaden sposob ustawienia zaplonu. Co może być tego przyczyna? Proszę o pomoc ;) Dodam ze swiece iskre maja lecz sa mokre...

: 16 gru 2010, 07:05
autor: krystek
pomierz jeszcze raz cisnienia na cylindrach,moze znowu cos spartolili

[ Dodano: 2010-12-16, 07:07 ]
sprawdz jeszcze znaki na wałkach w głowicy,sa tam kropki,musza sie zgrywac,byc na przeciw siebie

: 16 gru 2010, 07:07
autor: lasombra
Ciśnienie sprawdzone, jest ksiązkowe

: 16 gru 2010, 09:45
autor: WOJTEK26
Odczytaj kody błyskowe moze cos pokaże. Jezeli cisnienie jest OK, rozrzad jest ustawiony prawidłowo, podobnie aparat to musisz szukac przyczyny w dostarczaniu paliwa. Ja jednak skoncetrowałbym sie na ustawieniu rozrzadu i aparatu

: 16 gru 2010, 16:23
autor: lasombra
Rozrzad byl sprawdzany kilkanascie razy i wyglada na to ze jest dobrze...

[ Dodano: 2010-12-17, 07:05 ]
Okazało się, że stary, spartański sposop na odpalenie byl najlepszy - odlaczenie wtryskow i odpalenie na plaku, po czym podlaczenie wtryskow spowrotem. Temat zamkniety