[90, B3, 2.3 20v 7A] Zła praca silnika, luz na skrzyni
: 22 gru 2010, 15:24
Witam witam i o silnik pytam ^^
Sprawa ma się tak, mam problem z silnikiem pomijam fakt że potrafi szarpać i maxymalna jego moc znaczaco spadła to pojawił się niepokojący symptom. Po przekroczeniu 4tyś obrotów silnik traci moc jak by ktoś odłączył jeden cylinder i tylko furgocze jak Tico na ssaniu ^^. Jest na to rada, wyłączę zapłon i włącze silnik ponownie, pracuje normalnie ale przejade kilka km/ i zaczyna się to samo. Auto jest na gazie zwykłym <ok> . Na benzynie jest tak samo.
Układ zapłonowy nowy, i nie wiem czemu ale silnik mimo że to 7A nie ma czujników stuk owych. i to nie swap ! kiedyś śmigał normalnie i chciał bym żeby znów zaryczał jak 2.3 20v a nie jak Tico na ssaniu ^^.
Druga sprawa to luz na skrzyni czy to ktoś kiedyś robił? Bo jest coraz większy. <buu>
-----------------------------------
Kody migowe pokazują tylko lambdę do wymiany ale tak było zawsze, zastanawiam się czy ma to coś wspólnego z przepływką bo ostatnio i strzela jak z karabinu szturmowego ^^
Luz na skrzyni nie wiem jak to opisać ale w zwykłym aucie sprawnym przy hamowaniu silnikiem czas gdy koła przekażą napęd na skrzynie jest krótki u mnie jest bardzo długi i po dodaniu gazu aż jest szarpnięcie i stuk.
Sprawa ma się tak, mam problem z silnikiem pomijam fakt że potrafi szarpać i maxymalna jego moc znaczaco spadła to pojawił się niepokojący symptom. Po przekroczeniu 4tyś obrotów silnik traci moc jak by ktoś odłączył jeden cylinder i tylko furgocze jak Tico na ssaniu ^^. Jest na to rada, wyłączę zapłon i włącze silnik ponownie, pracuje normalnie ale przejade kilka km/ i zaczyna się to samo. Auto jest na gazie zwykłym <ok> . Na benzynie jest tak samo.
Układ zapłonowy nowy, i nie wiem czemu ale silnik mimo że to 7A nie ma czujników stuk owych. i to nie swap ! kiedyś śmigał normalnie i chciał bym żeby znów zaryczał jak 2.3 20v a nie jak Tico na ssaniu ^^.
Druga sprawa to luz na skrzyni czy to ktoś kiedyś robił? Bo jest coraz większy. <buu>
-----------------------------------
Kody migowe pokazują tylko lambdę do wymiany ale tak było zawsze, zastanawiam się czy ma to coś wspólnego z przepływką bo ostatnio i strzela jak z karabinu szturmowego ^^
Luz na skrzyni nie wiem jak to opisać ale w zwykłym aucie sprawnym przy hamowaniu silnikiem czas gdy koła przekażą napęd na skrzynie jest krótki u mnie jest bardzo długi i po dodaniu gazu aż jest szarpnięcie i stuk.