Strona 1 z 1

[90 2.3 20V 7A] bardzo niskie obroty gdy zimny

: 25 gru 2010, 11:21
autor: Grze$iuuu
Witam
Mam problem. Otóż, gdy silnik jest zimny np. po nocy to po odpaleniu auto ma tak niskie obroty że gaśnie zaraz. Muszę go przytrzymać jakąś minutę, dwie na 1500-2000 obr i wtedy już trzyma jakieś 300-400obr i później rosną do ok 900 jak się już nagrzeje całkowicie. Wygląda to tak: Odpalam auto obroty idą do ok 1500-1600 obr/min spadają do 100-200 i wzrastają do ok 300-400 (przygasa), no chyba, że silnik cieplejszy to wtedy do ok 600-800.Wymieniłem gumę przepływomierza (bo była jakaś kombinowana, dziurawa), silniczek krokowy, czujnik temp. biały i niebieski, palec, kopułkę, czyściłem przepływkę, wymieniona sonda i dalej to samo (bo była walnięta). Co mam zrobić jeszcze? Nie mogę się połączyć z Vagiem w celu sprawdzenia błędów ;/

P.S. Silniczek krokowy czyszczony przedwczoraj
P.S.2 Wskazówka od temp silnika leży cały czas, myślałem że niebieski czujnik jest odpowiedzialny za jej pracę ale niestety nie działa dalej.
P.S.3 To jest wersja USA, powiedzcie mi w którym miejscu sie podpinać VAgiem? pod kierownicą znalazłem jakieś kabelki... CZy to gdzieś indziej jest?

: 25 gru 2010, 11:46
autor: krystek
a z ktorego roku masz te audiolke,??

: 25 gru 2010, 19:27
autor: Grze$iuuu
rok 1991

: 25 gru 2010, 20:15
autor: jmm
Może to być krokowiec, lewe powietrze, czy problemy z czujnikiem.

Bez VAGa nie ma co gdybać. Nad pedałami powinieneś mieć trzy wtyczki dwupinowe, tak samo wyglądające - czarną, niebieską i brązową. Zlokalizuj je i sprawdź błędy u kogoś kto ma VAGa.

PS USA wersja 20V, ciekawa, masz jakieś fotki?

: 25 gru 2010, 21:25
autor: Grze$iuuu
No będę musiał coś pokombinować z tymi wtyczkami bo łączyłem się u jednego gościa i nie wykrywało sterownika auta ;/ Nie mam żadnych zdjęć. Wersja USA, ale przedni zderzak nie ori chyba bo jest pusty bez oświetlenia (kierunków i halogenów?). Wnętrze pełna jasna skóra, podgrzewanie siedzeń, elektryka siedzeń, lusterek, szyb, klimatronik. W sumie full wypas :P No i quattro oczywiście.

: 26 gru 2010, 00:02
autor: Audi 80 Polska
Jeśli nie VAG to może kody błyskowe pójdą...

: 26 gru 2010, 00:16
autor: spnsr
kolego ja mam takie objawy jak odlacze czujnik odpowiadajacy za ssanie. identyczna sytuacja tylko silnik 2.3 NG

: 26 gru 2010, 02:50
autor: Grze$iuuu
a który to jest czujnik ? gdzie on się znajduje ??

: 26 gru 2010, 10:03
autor: krystek
7A nie ma żadnego czujnika od ssania,za ssanie odpowiada czujnik temperatury 2pinowy ktory znajduje się z tyłu głowicy i to on wysyła sygnał do ecu,,sprawdz jeszcze dokladnie odme czy nie jest zapchana,czy dobrze podłączona do gumy przepływki,sprawdz dobrze krokowca,posluchaj czy gdzies nie zasysa lewego powietrza,no i sprubuj z tymi kodami blyskowymi jak vag nie widzi

: 26 gru 2010, 11:38
autor: Grze$iuuu
no właśnie tak myślałem, że to ten czujnik za to odpowiada i pierwsze co to go wymieniłem i lipa ;/ a byłem pewien że to będzie to. Może mi ktoś zdjęcie komory silnika przesłać ? Tam jak to wygląda przy przepustnicy i jak idą wężyki podciśnienia, może coś jest u mnie nie tak ;/

: 26 gru 2010, 11:54
autor: jmm
Wersja USA ma taki przedni zderzak:
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_ph ... d=90_coupe

Na 20v.org znajdziesz informacje jak podłączyć VAGa, albo błyski