[90 2.3 20V 7A] bardzo niskie obroty gdy zimny
: 25 gru 2010, 11:21
Witam
Mam problem. Otóż, gdy silnik jest zimny np. po nocy to po odpaleniu auto ma tak niskie obroty że gaśnie zaraz. Muszę go przytrzymać jakąś minutę, dwie na 1500-2000 obr i wtedy już trzyma jakieś 300-400obr i później rosną do ok 900 jak się już nagrzeje całkowicie. Wygląda to tak: Odpalam auto obroty idą do ok 1500-1600 obr/min spadają do 100-200 i wzrastają do ok 300-400 (przygasa), no chyba, że silnik cieplejszy to wtedy do ok 600-800.Wymieniłem gumę przepływomierza (bo była jakaś kombinowana, dziurawa), silniczek krokowy, czujnik temp. biały i niebieski, palec, kopułkę, czyściłem przepływkę, wymieniona sonda i dalej to samo (bo była walnięta). Co mam zrobić jeszcze? Nie mogę się połączyć z Vagiem w celu sprawdzenia błędów ;/
P.S. Silniczek krokowy czyszczony przedwczoraj
P.S.2 Wskazówka od temp silnika leży cały czas, myślałem że niebieski czujnik jest odpowiedzialny za jej pracę ale niestety nie działa dalej.
P.S.3 To jest wersja USA, powiedzcie mi w którym miejscu sie podpinać VAgiem? pod kierownicą znalazłem jakieś kabelki... CZy to gdzieś indziej jest?
Mam problem. Otóż, gdy silnik jest zimny np. po nocy to po odpaleniu auto ma tak niskie obroty że gaśnie zaraz. Muszę go przytrzymać jakąś minutę, dwie na 1500-2000 obr i wtedy już trzyma jakieś 300-400obr i później rosną do ok 900 jak się już nagrzeje całkowicie. Wygląda to tak: Odpalam auto obroty idą do ok 1500-1600 obr/min spadają do 100-200 i wzrastają do ok 300-400 (przygasa), no chyba, że silnik cieplejszy to wtedy do ok 600-800.Wymieniłem gumę przepływomierza (bo była jakaś kombinowana, dziurawa), silniczek krokowy, czujnik temp. biały i niebieski, palec, kopułkę, czyściłem przepływkę, wymieniona sonda i dalej to samo (bo była walnięta). Co mam zrobić jeszcze? Nie mogę się połączyć z Vagiem w celu sprawdzenia błędów ;/
P.S. Silniczek krokowy czyszczony przedwczoraj
P.S.2 Wskazówka od temp silnika leży cały czas, myślałem że niebieski czujnik jest odpowiedzialny za jej pracę ale niestety nie działa dalej.
P.S.3 To jest wersja USA, powiedzcie mi w którym miejscu sie podpinać VAgiem? pod kierownicą znalazłem jakieś kabelki... CZy to gdzieś indziej jest?