Strona 1 z 1
[90 2.0i PS] nie chce palic
: 07 sty 2011, 18:26
autor: daro12345
mam problem z moim audi 90 2.0i jak postoi cały dzień to nie chce zapalić trzeba kręcić długo, wymieniłem już pompkę paliwa i zawór zimnego silnika i nic, może ma kos jakiś pomysł co jeszcze można zrobić
: 07 sty 2011, 18:31
autor: Kokolino
_uwaga
_powitania
: 07 sty 2011, 23:35
autor: SzymekB
Gaz jest bo nie napisałes......????
Powodów może być mnóstwo .... kable , kopułka ...swiece ... itd itp bleble
Jak jest rozgrzany to pali dobrze , a jak zimny to odmawia ??
: 08 sty 2011, 12:00
autor: daro12345
Jest gaz i jak jest rozgrzana to też nie bardzo chce zapalić, wymieniłem kable, kopułkę, palec i nic. Do tego nieraz jak stoi dłużej jak dzień to zapali bez problemu odrazu tak jak powinna.
: 07 kwie 2011, 21:44
autor: berbeluch1981
Miałem coś podobnego w mojej 90 2,0ps przyczyną była pęknięta
ta guma pomiędzy przepływką a przepustnicą.
Pęknięcie udało się zlokalizować dopiero po zdjęciu w/w "gumy".
O ile rozruch masz ma pb

: 19 maja 2011, 13:03
autor: daro12345
Niestety nie guma jest w porządku udało mi się zlokakizowac ostatni szczegół prawdopodobnie jest sterownik komputera walnięty , tylko najgorsze jest to ze u mnie w okolicy nie mogę nigdzie dostac takiego , bo jest mało takich silników z tym oznaczeniem a od innego nie pasuje.
: 22 maja 2011, 11:55
autor: knakers
podłącze sie u mnie 90 2,0 z gazem audi zapala na gazie z oporami ale normalnie jezdzi zas na benzynie nie bardzo odpali pochodzi 2 minuty na berdzo niskich obrotach i gasnie wymienilem pompe i filtr paliwa i zadnych zmian pompa na bank byla walnieta co dalej moze byc nie tak
: 23 maja 2011, 10:04
autor: arekkrosno
Świece, czujnik temperatury 2-pinowy (lepszy oryginalny używany niż nowy zamiennik).
Jak ma za niskie obroty na benzynie to sprawdź wtyczki tak jak na filmie. Jak obroty się podniosą po wyłączeniu którejś wtyczki to znajdziesz przyczynę.
Jak powyższe nie pomoże to szukałbym w regulacji klapy przepływomierza śrubą (długi imbus bodajże 3mm) pomiędzy gumą a rozdzielaczem w głębi. Tylko zaznaczyć i zapamiętać początkowe ustawienie.
: 23 maja 2011, 10:13
autor: Patrique
arekkrosno pisze:...czujnik temperatury 2-pinowy (lepszy oryginalny używany niż nowy zamiennik).
A nie do końca się zgodzę. Kupując czujniki markowych producentów, mamy identyczne parametry czujnika jak w oryginalne. Nie polecam czujników typu hans pries czy top ran bo to jest rzeczywiście szmelc.