[b3 2.3 NG] Problem z obrotami
: 08 mar 2011, 06:45
Witam,
Kupiłem audi 80 b3 2.3 NG od razu podkreślam bez instalacji LPG. Mam problem z falowaniem obrotów. Silnik nie faluje ani na ciepłym ani na zimnym silniku ale dopóki nie przejadę się szybciej i nie otworzy mi się druga przepustnica co może być nie tak? Zaczynam dopiero zabawę z mechaniką i tak zastanawiałem się nad dwoma przyczynami:
1. Mam dziurawy przewód idący od odmy
2. Czy przepustnica może być zabrudzona i przez to falują
Czy mogą to być faktyczne powody takiego falowania silnika?
Czasami mam jeszcze tak że obroty mi odrobinę falują tak od 950-1050 ale to chyba normalne czy się mylę? Jednak gdy otworzy mi się druga przepustnica nie zawsze ale na ogół obroty falują od 1000 nawet do 1200-1300 jak nie więcej. Mam jeszcze jeden problem po odpaleniu tak przez 1 min muli auto gdy szybciej ruszę tak jak by chciało zgasić auto ale auto nie gaśnie czy to może być ze sobą powiązane i mieć tą samą przyczynę?
Przepraszam za tak chaotyczny opis ale nie wiedziałem jak to opisać. Znalazłem kilka tematów na temat falowania obrotów ale nie znalazłem takiego problemu jak mam, wydrukowałem też z centrum.audi80.pl artykuł o falowaniu obrotów ale przed naprawą chciałem dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat.
Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie podpowiedzi
Kupiłem audi 80 b3 2.3 NG od razu podkreślam bez instalacji LPG. Mam problem z falowaniem obrotów. Silnik nie faluje ani na ciepłym ani na zimnym silniku ale dopóki nie przejadę się szybciej i nie otworzy mi się druga przepustnica co może być nie tak? Zaczynam dopiero zabawę z mechaniką i tak zastanawiałem się nad dwoma przyczynami:
1. Mam dziurawy przewód idący od odmy
2. Czy przepustnica może być zabrudzona i przez to falują
Czy mogą to być faktyczne powody takiego falowania silnika?
Czasami mam jeszcze tak że obroty mi odrobinę falują tak od 950-1050 ale to chyba normalne czy się mylę? Jednak gdy otworzy mi się druga przepustnica nie zawsze ale na ogół obroty falują od 1000 nawet do 1200-1300 jak nie więcej. Mam jeszcze jeden problem po odpaleniu tak przez 1 min muli auto gdy szybciej ruszę tak jak by chciało zgasić auto ale auto nie gaśnie czy to może być ze sobą powiązane i mieć tą samą przyczynę?
Przepraszam za tak chaotyczny opis ale nie wiedziałem jak to opisać. Znalazłem kilka tematów na temat falowania obrotów ale nie znalazłem takiego problemu jak mam, wydrukowałem też z centrum.audi80.pl artykuł o falowaniu obrotów ale przed naprawą chciałem dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat.
Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie podpowiedzi