Strona 1 z 2

[2.3 NG] na gaznik od poloneza

: 31 mar 2011, 21:03
autor: Fenomen21
witam
czy ktos moze zmienial uklad zasilania w ng na gaznik, chcialbym sie podjac takiej przerobki ale nie wiem od czego zaczac jaki gaznik zalozyc slyszalem ze gaznik od poloneza bedzie dobry jest on dwu gardzielowy o przelotach 34
potrzebuje dobrych wskazowek moze jakies foto story
z gory bede bardzo wdzieczny


czekam na pw i odp

[ Dodano: 2011-03-31, 21:06 ]
chce dodac ze caly dolot bedzie zrobiony od podstaw i wszelkie czesci beda robione na odpowiednich maszynach

: 06 kwie 2011, 18:25
autor: Jasiek22grojec
Ciekawe też mnie to ciekawi?

: 06 kwie 2011, 18:52
autor: slaby
Tylko pytanie. Po co??

: 06 kwie 2011, 19:12
autor: dr.lolek
slaby, zeby usunac calkiem wtrysk mechaniczny dac dwa gazniki trzeba i chyba przy tym jest zysk mocy i spalania, slyszlem o tym gazniku koszt kolo 400zl weberowski czy jakos tak , caly kolektor trza wymienic itdon mial jakas regulacje elektroniczna
cos takiego z tym bylo sory za harmider:D

: 06 kwie 2011, 19:32
autor: Przemo80b3
Do gaźnika od poloneza potrzebujesz mechanicznej pompy paliwa, bo taka tam była montowana. A mechaniczna pompa jest przykręcana do bloku silnika, skąd bierze napęd :roll:

: 06 kwie 2011, 20:24
autor: Audi 80 Polska
Można dać elektryczną pompkę 0,3Bara a może nawet z oryginalnej od ke-jeta dwa gaźniki dadzą radę odprowadzić nadmiar paliwa.

Problemem może być nieparzysta liczba cylindrów... Może za gaźnikami zrobić kolektor łączący gaźniki...

Chyba że masz zamiar dać po jednej gardzieli na gar. Czytałem na forum golfa że ktoś próbował tak zrobić wykorzystując przepustnicę drugiego przelotu. Tylko wtedy trzeba by dwa i pół gaźnika wykorzystać.

EDIT

Chyba chcesz wykorzystać tylko jeden gaźnik?

: 06 kwie 2011, 22:36
autor: Fenomen21
no myslalem jeden ale nie jestem do konca pweny ale jak mowicie ze dac dwa to chyba tak zrobie. a do pompki co chcialem zalozyc dlawik i mysle ze bedzie git.

: 07 kwie 2011, 00:35
autor: Dziki
można jak widać i na jednym gaźniku
:arrow:
tylko potrzebujesz gaźnik Holley czyli raczej typowy dla amerykańskich starych krążowników <ok>
od siebie podsunę pomysł co by dać po gaźniku na cylinder np. od motoru i zrobić coś takiego :mrgreen:
:arrow:

: 07 kwie 2011, 20:39
autor: Fenomen21
kurcze wiele szukalem ale nie wiem czy mozna laczyc te gazniki bo ogolnie tylko na allergo sa tylko na 4gary i wtym tkwi problem czy to sie da polaczyc i jakie zastosowac od jakiego motoru

: 16 cze 2011, 20:11
autor: Jasiek22grojec
Witam Mam ten sam problem czy ktoś robił przeróbkę taką ? skąd ten kolektor?

: 16 cze 2011, 20:19
autor: Audi 80 Polska
Jasiek22grojec pisze:skąd ten kolektor?
Chyba starsze 5 cylindrówki były na gaźniku i stamtąd można pozyskać taki kolektor. Widziałem takie chyba w Audi 100 C1 albo C2.

: 16 cze 2011, 21:14
autor: szuan
Obrazek
Obrazek
Obrazek

za te same pieniadze mozna ogarnac elektroniczny wtrysk i w miare mozliwosci ograniczyc spalanie i z wyregulowanem ustrojstwa nie bedzie tak tragicznie jak z gaznikami...

: 16 cze 2011, 21:31
autor: Jasiek22grojec
Ok a zabawa z elektronicznym wtryskiem? jakie pieniądze za przeróbkę i kto to ogarnie?

: 16 cze 2011, 21:32
autor: SzymekB
A ja mam do Was pare pytań:

- Co Wam dadzą te gażniki, chodzi mi o to jaki będzie przyrost mocy, spalanie,itd,itp??

- Dlaczego nie lepiej elektroniczny wtrysk ??

: 16 cze 2011, 22:35
autor: maciek889
Jasiek22grojec pisze:Ok a zabawa z elektronicznym wtryskiem? jakie pieniądze za przeróbkę i kto to ogarnie?
Jakiś tani stand-alone + wtryski + czujniki 1000-2000zł, ktoś to ogarnie i wystroi weźmie do tego 2000-2500zł

Chyba że zaadoptować układ z jakiegoś silnika 5-cylindrów z elektronicznym wtryskiem np. VW transporter. części dostaniesz w cenie około 500zł wrzucenie i wystrojenie coś około 2000-2500zł.

Koszty z pobieżnie wyczytanych informacji w internecie bo lekko się tym interesowałem.

Tutaj np. mercedes, który miał mechaniczny wtrysk a chodzi na megasquirt-cie:
Gdzieś czytałem informacje, że ktoś zrobił z powodzeniem R5 audi na wtrysku w VW transportera.

Stand-alone ma taką przewagę nad wtryskiem z innego auta że sam możesz bez większego problemu stroić bo są przystosowane do tego. I bez większej wiedzy można modyfikować praktycznie wszystko dzięki załączonemu softowi.
Bo remap ori komputerów jest trudniejszy a informacje na ten temat są trudno dostępne w polskim internecie ponieważ ludzie którzy się na tym znają niechętnie się dzielą wiedzą.

Chyba że chcesz za jak najniższą cenę pozbyć się mechanicznego wtrysku na rzecz czegoś co tak często się nie psuje to jakiś gaźnik wyjdzie najtaniej.
Można samemu próbować wyspawać jakiś kolektor do gaźnika z gotowych rur i kolanek.