Strona 1 z 1

[90 2.3NG 87r] odczytywanie błędów

: 03 kwie 2011, 16:27
autor: maly2906
Witam ;) mam taki problem. Pierwsza zmiana silnika i kilka problemów. po odpaleniu i chwilowym przytrzymaniu gazu powyżej 2000obr. z deski rozdzielczej wydobywa sie pisk, podobny do tego kiedy są załączone lampy przy otwartych drzwiach...

Najbardziej chodzi mi o odczytanie błędów czy jest coś co trzeba zewrzeć i mruga jakaś kontrolka na desce ??

: 03 kwie 2011, 19:03
autor: Audi 80 Polska
Co od kodów to chyba przed 88 rokiem jest ta kontrolka, aby zaczęła błyskać trzeba włożyć bezpiecznik w przekaźnik pompy paliwa.

https://audi80.pl/b3-b4-rezanie-kont ... t39927.htm

Tutaj masz opisane jak odczytać kody błyskowe z gniazda: https://audi80.pl/b3-pm-diagnoza-bly ... t21067.htm

Co do piszczenia to wygląda na czujnik ciśnienia oleju 0,9Bara (są dwa ten drugi odpowiada za kontrolę ciśnienia powyżej 2000rpm).

: 08 kwie 2011, 00:11
autor: dave9331
u mnie czasami zapiszczy bo mam coś z alternatorem, i przestaje ładować, wtedy zapiszcze 2-3razy i znowu zacznie ładować, i po chwili jest ok.

Sygnalizacja piskiem ciśnienia oleju ?
Pierwsze słysze, no ale możliwe,

: 11 kwie 2011, 22:32
autor: slaby
a ja u siebie nie mogę kostek znaleść. Gdzie szukać??

: 14 kwie 2011, 22:49
autor: dave9331
pod nogami albo w skrzynce bezpiecznikow.

: 15 kwie 2011, 08:16
autor: slaby
no właśnie nigdzie tam nie ma. Może tak być ze te kostki po prostu nie były zamontowane w moim aucie??

: 14 maja 2011, 19:08
autor: Audi 80 Polska
Jeszcze można zczytać błędy podłączając żarówkę do jednego styku przekaźnika pompy paliwa w skrzynce bezpieczników.

: 14 maja 2011, 22:00
autor: slaby
już doszedłem jak to się robi. Otóż w bardzo prosty sposób.

1. Instalujemy żarówkę w liczniku, prawy górny róg, która nie jest montowana fabrycznie. Zółta lampka z rysunkiem silnika z `piorunem` :)
2. Test żarówki bardzo prosty: powinna zapalić się przy włączeniu zapłonu, jak każda inna kontrolka
3. Przejażdżka testowa 5 min. w całym zakresie pracy silnika
4. NIE GASIMY SILNIKA
5. W skrzynce bezpieczników znajdujemy stycznik pompy paliwa
6. Wpinamy bezpiecznik w stycznik na 4 s.
7. Wyciągamy bezpiecznik i patrzymy na kontrolkę
8. Zapali się na kilka sekund, zgaśnie i zaczyna się kod błyskowy
9. Jeżeli 4444 to git

Powodzenia

: 17 maja 2011, 15:42
autor: wojtbert
Panowie czy może ktoś zerknąć na mój blok pomiarowy 000 z vaga i sprawdzić moje wartości czy są ok Obrazek