[80 b3] Problem przy odpaleniu Audi 80 B3 2.0E
: 08 kwie 2011, 13:22
Witam.
Od prawie tygodnia jestem posiadaczem Audi 80. Jest to moje pierwsze auto więc wiedza o nim jest minimalna więc przedstawię tu mój problem.
Otóż nie wiem co się dzieje...
Otóż gdy odpalam samochód po dłuższym postoju tzn. noc, kilka godzin.
Samochód odpala i gaśnie. Po czym znowu zapalam zwiększam obroty by przeskoczył na gaz i chodzi ładnie. Czasem jest że za pierwszym razem odpala. Dziś tak miałem gdy rano odpaliłem audi za pierwszym odpalił. Pojechałem do szkoły po 5 godzinach gdy już wracałem do domu samochodu nie mogłem odpalić. Odpalił dopiero za 8-9 razem.
Nie wiem gdzie szukać winy...
Jest to benzyna i lpg gdy gaszę auto powinienem zmienić z gazu na benzynę? Tym przełącznikiem? Koleś który mi sprzedawał auto nic nie wspomniał. Mówił tylko gdy odpalam samochód nie muszę zmieniać w tym przełączniku bo po zwiększeniu obrotów sam automatycznie zmienia się na gaz. Lecz przy wyłączeniu nic nie wspomniał. Kolega mi mówił bym odpalał go na benzynie i później sam zmienił na gaz tym pstryczkiem.
Lecz czy to dobra metoda? Nie zaleje się w ten sposób?
Lub może to wina akumulatora? Czytałem że najlepszym byłby do silnika 2.0 115KM 60Ah a ja mam w nim tylko 44Ah/400A.
Może miał ktoś już podobny problem?
Z góry przepraszam za moją niewiedzę ale jest to moje pierwsze auto.
Od prawie tygodnia jestem posiadaczem Audi 80. Jest to moje pierwsze auto więc wiedza o nim jest minimalna więc przedstawię tu mój problem.
Otóż nie wiem co się dzieje...
Otóż gdy odpalam samochód po dłuższym postoju tzn. noc, kilka godzin.
Samochód odpala i gaśnie. Po czym znowu zapalam zwiększam obroty by przeskoczył na gaz i chodzi ładnie. Czasem jest że za pierwszym razem odpala. Dziś tak miałem gdy rano odpaliłem audi za pierwszym odpalił. Pojechałem do szkoły po 5 godzinach gdy już wracałem do domu samochodu nie mogłem odpalić. Odpalił dopiero za 8-9 razem.
Nie wiem gdzie szukać winy...
Jest to benzyna i lpg gdy gaszę auto powinienem zmienić z gazu na benzynę? Tym przełącznikiem? Koleś który mi sprzedawał auto nic nie wspomniał. Mówił tylko gdy odpalam samochód nie muszę zmieniać w tym przełączniku bo po zwiększeniu obrotów sam automatycznie zmienia się na gaz. Lecz przy wyłączeniu nic nie wspomniał. Kolega mi mówił bym odpalał go na benzynie i później sam zmienił na gaz tym pstryczkiem.
Lecz czy to dobra metoda? Nie zaleje się w ten sposób?
Lub może to wina akumulatora? Czytałem że najlepszym byłby do silnika 2.0 115KM 60Ah a ja mam w nim tylko 44Ah/400A.
Może miał ktoś już podobny problem?
Z góry przepraszam za moją niewiedzę ale jest to moje pierwsze auto.