Strona 1 z 1
[B3 2,3 NG] czujnik spalania stukowego
: 18 kwie 2011, 08:38
autor: slaby
witam
szukam czujnika spalania stukowego o oznaczeniu 053 905 377 ale takiego znaleźć nie mogę.
Są w większości z oznaczeniem 054 905 377. Czy będzie pasował i pracował w moim aucie prawidłowo??
: 18 kwie 2011, 10:21
autor: arekkrosno
Według ETKI czujnik spalania stukowego do NG to 054 905 377 G
nr 053 905 377 w ogóle nie istnieje, może coś źle przeczytałeś.
: 18 kwie 2011, 17:11
autor: slaby
jesteś pewien że 054 905 377 G, bo w motoryzacyjnym mówili że 054 905 377 A?
: 19 kwie 2011, 07:40
autor: arekkrosno
Masz rację. Są dwa rodzaje. Przepraszam za niedopatrzenie.
054 905 377 G - kolor niebieski długość 535mm do silników NG/ACE/6A/ABY
054 905 377 A - kolor zielony długość 740mm do silników NG/ACE/6A
Musisz go wyjąć i zmierzyć długość żeby zobaczyć który to. Ale skoro w sklepie podali ci że to A to pewnie tak będzie.
: 19 kwie 2011, 07:53
autor: slaby
a one się parametrami różnią?? bo na alledrogo dużo jest 054 905 377 G a tych drugich praktycznie nie ma.

: 19 kwie 2011, 08:15
autor: arekkrosno
W każdym modelu w którym są stosowane czyli 90/90q/80/80q/100/100q/CC/CCq/A4/A4q/A6/A6q/SCq/S2/S4/V8 występują dwa rodzaje. Więc musisz wyjąć stary i zmierzyć jego długość. Skoro jest taki szeroki zakres stosowania tego czujnika to jedyna różnica chyba na długości - ale gwarancji nie dam. Niech się wypowie ktoś inny na ten temat.
[ Dodano: 2011-04-19, 08:20 ]
054 905 377 A stosuje się wymiennie z 054 905 377 H
http://allegro.pl/vw-audi-1-8-czujnik-s ... 13396.html
Pozdrawiam
: 20 kwie 2011, 08:18
autor: troll oslo
ja znowu slyszalem ze zielone i niebieskie ruznia siie czestotliwoscia pracy wiec masz niebieski to takiego i szukaj ....
w poprzednim cabie mialem niebieski ale byl uszkodzony zalozylem zielony auto chodzilo juz inaczej ale potrafilo zagrac zaworami,odkupilem od kogos z forum nowy niebieski hella i bylo juz ok. wiec cos chyba w tym jest poza dlugoscia kabla......
: 20 kwie 2011, 08:37
autor: slaby
hmm dziwne, bo ja w ETCE wyczytałem, że do NG jest 054 905 377 A czyli zielony i że ten co mam zepsuty czyli 053 905 377 został wycofany z produkcji i zastąpiony właśnie tym zielonym. Teraz to już całkiem zielony jestem.
A uważacie, że lepiej kupić nowy zamiennik czy używany ori? Podobna cena ich jest. Na nowy ori to mnie nie stać blisko 300 kosztuje
troll oslo, jak Ci się auto zachowywało jak miałeś zepsuty stukowy??
: 20 kwie 2011, 10:21
autor: arekkrosno
No dobrze ale jaki kolor masz ty w aucie? Wyciągałeś go? Widziałeś go?
Bo jak nie to do niczego nie dojdziemy. Być może do silników NG były stosowane 2 rodzaje i trzeba po prostu zdemontować czujnik i pokazać w sklepie taki. Takie gadanie do niczego nie będzie prowadzić i będziesz niestety dalej zielony.
: 20 kwie 2011, 10:42
autor: troll oslo
tyle ze ng ma i 132 i 136 koni moze to sie ruzni
auto bylo zamulone i ni ciaglo ruwnomiernie
[ Dodano: 2011-04-20, 10:48 ]
wez pod uwage ze stukowe dokreca sie odpowiednim momentem a uzywane potrafia sie rozdwoic wiec nie kupowalbym uzywki.....
zobacze jak mam jakis w garazu to moge ci wyslac ale niewiem czy mam jeszcze bo zozdalem ogromna ilosc czesci do ng.....
: 20 kwie 2011, 16:06
autor: slaby
byłbym wdzięczny

czekam na info

: 21 kwie 2011, 20:21
autor: troll oslo
wiec znalazleem kupe klamotow do ng ale nestety niemam stukowego...
mam jedynie czarny ale to od diesla....
: 21 kwie 2011, 20:50
autor: slaby
no trudno, ale dziękuje za pamięć...