Strona 1 z 1

[B3 2,3 NG] czujnik spalania stukowego

: 18 kwie 2011, 08:38
autor: slaby
witam

szukam czujnika spalania stukowego o oznaczeniu 053 905 377 ale takiego znaleźć nie mogę.
Są w większości z oznaczeniem 054 905 377. Czy będzie pasował i pracował w moim aucie prawidłowo??

: 18 kwie 2011, 10:21
autor: arekkrosno
Według ETKI czujnik spalania stukowego do NG to 054 905 377 G

nr 053 905 377 w ogóle nie istnieje, może coś źle przeczytałeś.

: 18 kwie 2011, 17:11
autor: slaby
jesteś pewien że 054 905 377 G, bo w motoryzacyjnym mówili że 054 905 377 A?

: 19 kwie 2011, 07:40
autor: arekkrosno
Masz rację. Są dwa rodzaje. Przepraszam za niedopatrzenie.

054 905 377 G - kolor niebieski długość 535mm do silników NG/ACE/6A/ABY

054 905 377 A - kolor zielony długość 740mm do silników NG/ACE/6A

Musisz go wyjąć i zmierzyć długość żeby zobaczyć który to. Ale skoro w sklepie podali ci że to A to pewnie tak będzie.

: 19 kwie 2011, 07:53
autor: slaby
a one się parametrami różnią?? bo na alledrogo dużo jest 054 905 377 G a tych drugich praktycznie nie ma. :(

: 19 kwie 2011, 08:15
autor: arekkrosno
W każdym modelu w którym są stosowane czyli 90/90q/80/80q/100/100q/CC/CCq/A4/A4q/A6/A6q/SCq/S2/S4/V8 występują dwa rodzaje. Więc musisz wyjąć stary i zmierzyć jego długość. Skoro jest taki szeroki zakres stosowania tego czujnika to jedyna różnica chyba na długości - ale gwarancji nie dam. Niech się wypowie ktoś inny na ten temat.

[ Dodano: 2011-04-19, 08:20 ]
054 905 377 A stosuje się wymiennie z 054 905 377 H

http://allegro.pl/vw-audi-1-8-czujnik-s ... 13396.html

Pozdrawiam

: 20 kwie 2011, 08:18
autor: troll oslo
ja znowu slyszalem ze zielone i niebieskie ruznia siie czestotliwoscia pracy wiec masz niebieski to takiego i szukaj ....
w poprzednim cabie mialem niebieski ale byl uszkodzony zalozylem zielony auto chodzilo juz inaczej ale potrafilo zagrac zaworami,odkupilem od kogos z forum nowy niebieski hella i bylo juz ok. wiec cos chyba w tym jest poza dlugoscia kabla......

: 20 kwie 2011, 08:37
autor: slaby
hmm dziwne, bo ja w ETCE wyczytałem, że do NG jest 054 905 377 A czyli zielony i że ten co mam zepsuty czyli 053 905 377 został wycofany z produkcji i zastąpiony właśnie tym zielonym. Teraz to już całkiem zielony jestem.

A uważacie, że lepiej kupić nowy zamiennik czy używany ori? Podobna cena ich jest. Na nowy ori to mnie nie stać blisko 300 kosztuje :/

troll oslo, jak Ci się auto zachowywało jak miałeś zepsuty stukowy??

: 20 kwie 2011, 10:21
autor: arekkrosno
No dobrze ale jaki kolor masz ty w aucie? Wyciągałeś go? Widziałeś go?
Bo jak nie to do niczego nie dojdziemy. Być może do silników NG były stosowane 2 rodzaje i trzeba po prostu zdemontować czujnik i pokazać w sklepie taki. Takie gadanie do niczego nie będzie prowadzić i będziesz niestety dalej zielony.

: 20 kwie 2011, 10:42
autor: troll oslo
tyle ze ng ma i 132 i 136 koni moze to sie ruzni
auto bylo zamulone i ni ciaglo ruwnomiernie

[ Dodano: 2011-04-20, 10:48 ]
wez pod uwage ze stukowe dokreca sie odpowiednim momentem a uzywane potrafia sie rozdwoic wiec nie kupowalbym uzywki.....
zobacze jak mam jakis w garazu to moge ci wyslac ale niewiem czy mam jeszcze bo zozdalem ogromna ilosc czesci do ng.....

: 20 kwie 2011, 16:06
autor: slaby
byłbym wdzięczny :) czekam na info :)

: 21 kwie 2011, 20:21
autor: troll oslo
wiec znalazleem kupe klamotow do ng ale nestety niemam stukowego...
mam jedynie czarny ale to od diesla....

: 21 kwie 2011, 20:50
autor: slaby
no trudno, ale dziękuje za pamięć...