Strona 1 z 2

[B3/b4 2.3 NG]silnik dymi na niebiesko....

: 08 lip 2007, 15:25
autor: pieciaa
witam wszystkich klubowiczów jestem tu pierwszy raz,mam problem ze swoim autkiem.po uruchomieniu daje czarno niebieskim dymem,i obroty mi wariuja.niebardzo wiem gdzie szukac przyczyny,prosil bym o pomoc.

: 08 lip 2007, 16:04
autor: Kornel
Zła mieszanka, nie było strzału w kolektor ssący? Założony masz gaz? A wogóle samochod jeździ, stracil moc czy nie. Napisz cos więcej, bo z tego co napisaleś to nie wiele można powiedzieć.

b4 coupe 2.3

: 08 lip 2007, 17:16
autor: pieciaa
nie jest zagazowany i nie stracił mocy tylko przygasa przy ruszaniu(najczęściej na wstecznym

: 08 lip 2007, 17:44
autor: jmm
Jak po dłuzszym postoju dymi na niebiesko przy odpalaniu to masz uszczelniacze zaworowe do wymiany kolego ;-)

: 08 lip 2007, 17:56
autor: pieciaa
cały czas nim jezdze nie miał dłuzszego postoju

: 08 lip 2007, 17:59
autor: foxbat
a kompresje w cylindrach to jaką masz? i jakie masz cisnienie oleju w silniku?

: 08 lip 2007, 18:11
autor: master72
jeżeli dymi przy zapalaniu to, albo dostaje za bogatą mieszankę albo wciąga olej .
W pierwszym przypadku można sprawdzić : czujniki temp. wtryskiwacz rozruchowy ,poszukać nieszczelności .... W drugim np.uszczelniacze na zaworach ...

: 08 lip 2007, 19:45
autor: Doc
Dymić może przy padnientej sondzie lambda. W tym mechanicznym wtrysku zdaje się jest ona również (?)

: 08 lip 2007, 21:00
autor: Kornel
Tak jak piszą wyżej. Ile wciąga ci oleju na 1000km?

: 09 lip 2007, 18:00
autor: pieciaa
poziom oleju jest prawidłowy. byłem dzisiaj w warsztacie , nie mogli znaleść przyczyny ,podpieli pod komputer i powiedzieli ze niema takiego programu do tego modelu .wymienili filtr paliwa,powietrza, świece.

[ Dodano: 2007-07-09, 18:01 ]
i jest coraz gorzej

: 09 lip 2007, 18:13
autor: Doc
wymienili filtr paliwa,powietrza, świece.
Co za imbecyle. Mysleli ze to pomoze w dymieniu ? ehhh zmien warsztat

NG ma foxbat i sporo dłubal przy nim. Pogadaj z nim moze.

: 09 lip 2007, 21:17
autor: pieciaa
znacie moze kogoś z Białegostoku kto ma kontakty z warsztatami kture robią takie fury

: 09 lip 2007, 22:52
autor: Doc
pieciaa pisze:znacie moze kogoś z Białegostoku kto ma kontakty z warsztatami kture robią takie fury
Nie tyle takie fury, co mechaniczne wtryski paliwa. NG to chyba najcięższy, najbardziej konfliktowy układ zasilania w Audi 80. Stawiam na zasilanie a nie sam motor. Szukaj speca od wtrysków mech.

: 09 lip 2007, 23:18
autor: foxbat
odpieli pod komputer i powiedzieli ze niema takiego programu do tego modelu
ZMIEń MECHANIKóW!!!!!!!!!!!!!!

toć już nawet moje dziecko wie, że do NG to tylko tester kodów migowych!!. Jak zapniesz kompa to ewentualnie skomunikujesz sie ze sterownikiem ABS i airbagu

a jak masz jeszcze katalizator (bo może już nie masz) to przy regulacji mieszanki analizator podpina sie do rurki kontrolnej tuż przy układzie dolotowym a nie wkłada się go do rury wydechowej!

: 10 lip 2007, 00:03
autor: Doc
foxbat pisze:ZMIEń MECHANIKóW!!!!!!!!!!!!!!
Ano są mechanicy, którzy szukają błedów w oprogramowaniu wtrysku mechanicznego :mrgreen: