Strona 1 z 1
[2,2 turbo] Nie chce podpalic brak iskry
: 27 maja 2011, 06:17
autor: WOJTEK26
Koledzy podpowiedzcie bo juz nie mam koncepcji. Zmieniałem całą wiązke el. silnika i autko nie chce odpalic. okazało sie czujnik Halla został zmielony w aparacie. Załatwiłem nowy Boscha ale on cały czas podawał +12 na pin sterujacy wiec uszkodzony, udało mi sie załatwic inny aparat ale tamten puszcza mase na pin sterujacy. Pytanie czy Hall powinien puszczac +12 czy mase bo juz sam zgłupiałem. Czy na wtyczce od ECU na pinie sterujacym powinno byc napiecie, bo u mnie jest +5v oraz zasilanie +12 i masa. Nie wiem czy ECU sie nie uszkodziło jak zmieliło starego Halla.
: 27 maja 2011, 07:31
autor: krystek
WOJTEK26, znajomemu robiłem taki silniczek i miałem dokładnie ten sam problem i niewstety skonczyło się na wymienie sterownika:/po robocie postaram sie znależć dokładny schemat z opisami ecu i podesle ci.
: 27 maja 2011, 22:03
autor: WOJTEK26
Gdybys cos znalazł byłbym wdzięczny
: 28 maja 2011, 11:40
autor: krystek
a jaki to konkretnie jest silnik,jakie oznaczenie??
: 29 maja 2011, 08:33
autor: WOJTEK26
Jest to silnik MC 2,1 turbo 165 KM z Audi 200
: 29 maja 2011, 09:39
autor: krystek
: 05 cze 2011, 20:24
autor: WOJTEK26
Przejrzałem te schematy cześć zeczy sie zgadza ale nigdzie nie moge namierzyc zasady działania tego podwójnego przekaźnika on steruje zaworem wolnych obrotów i bierze sygnał z cewki. Wydaje mi sie ze cos jest chyba z ECU bo na 2 przewodach cewki jest +12 oraz na drugim tez +12 a powinna byc masa wg. schematu.