Strona 1 z 1

[2,2 turbo] Nie chce podpalic brak iskry

: 27 maja 2011, 06:17
autor: WOJTEK26
Koledzy podpowiedzcie bo juz nie mam koncepcji. Zmieniałem całą wiązke el. silnika i autko nie chce odpalic. okazało sie czujnik Halla został zmielony w aparacie. Załatwiłem nowy Boscha ale on cały czas podawał +12 na pin sterujacy wiec uszkodzony, udało mi sie załatwic inny aparat ale tamten puszcza mase na pin sterujacy. Pytanie czy Hall powinien puszczac +12 czy mase bo juz sam zgłupiałem. Czy na wtyczce od ECU na pinie sterujacym powinno byc napiecie, bo u mnie jest +5v oraz zasilanie +12 i masa. Nie wiem czy ECU sie nie uszkodziło jak zmieliło starego Halla.

: 27 maja 2011, 07:31
autor: krystek
WOJTEK26, znajomemu robiłem taki silniczek i miałem dokładnie ten sam problem i niewstety skonczyło się na wymienie sterownika:/po robocie postaram sie znależć dokładny schemat z opisami ecu i podesle ci.

: 27 maja 2011, 22:03
autor: WOJTEK26
Gdybys cos znalazł byłbym wdzięczny

: 28 maja 2011, 11:40
autor: krystek
a jaki to konkretnie jest silnik,jakie oznaczenie??

: 29 maja 2011, 08:33
autor: WOJTEK26
Jest to silnik MC 2,1 turbo 165 KM z Audi 200

: 29 maja 2011, 09:39
autor: krystek
kurcze jest tam kilka rodzajów sterowników,masz może jego num seryjny lub oznaczenie??

[ Dodano: 2011-05-29, 09:40 ]
http://sjmautotechnik.com/trouble_shooting/pinout.html

[ Dodano: 2011-05-29, 09:42 ]
http://www.isham-research.co.uk/quattro ... index.html
schemat podłączenia silnika z kompem

[ Dodano: 2011-05-29, 09:43 ]
http://www.isham-research.co.uk/quattro ... index.html

[ Dodano: 2011-05-29, 09:44 ]
na tych linkach powinieneś znalezć wszystko czego potrzebujesz:)jak byś coś jeszcze potrzebował to pisz bedziemy szukać dalej

[ Dodano: 2011-05-29, 09:55 ]
http://postimage.org/image/mjxp7j50/
http://postimage.org/image/29ecl67fo/
http://postimage.org/image/35hpyex6s/
http://postimage.org/image/29efw8wf8/
http://postimage.org/image/29ej7bles/
http://postimage.org/image/oadimedg/
http://postimage.org/image/29eo5xmw4/

: 05 cze 2011, 20:24
autor: WOJTEK26
Przejrzałem te schematy cześć zeczy sie zgadza ale nigdzie nie moge namierzyc zasady działania tego podwójnego przekaźnika on steruje zaworem wolnych obrotów i bierze sygnał z cewki. Wydaje mi sie ze cos jest chyba z ECU bo na 2 przewodach cewki jest +12 oraz na drugim tez +12 a powinna byc masa wg. schematu.