Strona 1 z 2
[90 2.3 20V 7A] strumienica zamiast katalizatora
: 14 lip 2007, 13:58
autor: SPEED
WITAM
Mam pytanie czy koś do swojego 2.3 20V zakładał strumienice zamiast katalizatora-czy nie ma to ujemnego wpływu na prace silnika.
Czy koś ma u siebie zamontowaną strumienice?
Z góry dzięki za info.
Re: [90 2.3 20V 7A] strumienica zamiast katalizatora
: 14 lip 2007, 15:59
autor: jmm
SPEED pisze:WITAM
Mam pytanie czy koś do swojego 2.3 20V zakładał strumienice zamiast katalizatora-czy nie ma to ujemnego wpływu na prace silnika.
Czy koś ma u siebie zamontowaną strumienice?
Z góry dzięki za info.
Ja miałem i wywaliłem.
Wstaw zwykłą rurę o tej samej średnicy co reszta układu i nie kombinuj
: 15 lip 2007, 08:45
autor: SPEED
Tak właśnie zrobię
Dzięki za info.
: 15 lip 2007, 12:19
autor: FranoF1
u mnie tak samo... jeżdżę już na drugim silnik bez kata i nie odczułem negatywnego wypływu na prace silnika....
śmiało wycinaj i wspawaj rurę :mrgreen:
: 15 lip 2007, 12:53
autor: jmm
SPEED pisze:Tak właśnie zrobię
Dzięki za info.
Aaa jest jeszcze jeden skutek - będzie fajniej słychac silniczek wewnątrz auta, nie jakoś głośno, ale tak symaptycznie :mrgreen:
: 17 lip 2007, 12:47
autor: SPEED
No to wspaniale bo bo uwielbiam dzwięk tego silnika
Silnik R5 muzyka dla uszu :mrgreen:
: 17 lip 2007, 21:01
autor: zserty
SPEED pisze:No to wspaniale bo bo uwielbiam dzwięk tego silnika
Ja również :mrgreen:
: 01 gru 2007, 17:12
autor: hascher85
witam audi-maniaków ja też się przymierzam do wywalenia kata ale mam TDI i sie boje ze bedzie silnik głosniej chodizl bo mialem kiedyś nissana 100NX i wspawalem rure zamiast kata to strasznie pierdzial a mi zalezy tylko na zwiekszeniu troszke momentu bo na bank mam zasyfiony katalizator, znalazłem na allegro cos jak tłumik zamiast katalizatora (jest to zwykła rura obudowana wewnątrz jej obudowy jest gąbka wygluszajaca) czekam na pomysły moze ktoś wycinal juz kata w TDI
: 10 sty 2009, 19:21
autor: kris0181
Wystarczy zwyczajną rure wstawic...? Nie trzeba kwasówki...?? <lupa>
: 10 sty 2009, 21:08
autor: misiek_gda
najlepiej rure z innego tlumika nie kanalizacyjna
: 10 sty 2009, 21:08
autor: sunseeker1
hascher85 pisze:mam TDI i sie boje ze bedzie silnik głosniej chodizl bo mialem kiedyś czekam na pomysły moze ktoś wycinal juz kata w TDI
W dieslu szczególnie w tym z turbo bedzie duzo ciszej jak w benzynie, spaliny maja mniejsza energie.. Znajomy miał gigantyczną dziure w wydechu TD i był taki basowy odgłos, a w benzynie to już by było dużo dużo głośniej przy takim otworze. Mam nadzieje ze coś pomogłem..
Pozdrawiam!
: 10 sty 2009, 21:43
autor: gniado
a jak się ma sprawa z przeglądami i kontrolą dymienia?
: 10 sty 2009, 22:55
autor: elviss09
kolego hascher85 mi sie wydaje ze w niektorych tdi nie mozna wycinac kata! ze wzgeldu iz jest to tak jakby pierwszy tlumik moze miec dzialanie negatywne poniewaz wycinajac go robisz tak jakby swobodny przelot spalin co nie jest chyba dobre w dieselech poniewaz zanizamy w ten sposob tak wazne dla tego typu silnika cisnienie.. nie wiem dokladnie jak to jest w tdi audi ale ja bym sie wstrzymal poki nie bedziesz mial pewnosci ze to nie zaszkodzi to zaczekaj i moze nich sie ktos madrzejszy ode mnie wypowie, ktos kto mial z tym doczynienia w audi.
pozdrawiam
: 11 sty 2009, 13:01
autor: romulus697
Są dwie szkoły- jedni twierdzą że nic nie daje, drudzy że strumienica poprawia wymianę spalin w silniku i zwiększa przez to moc.Wycinając katalizę już dodajemy mu kilka koni w zależności od mocy silnika ale pozostaje problem ewentualnej szczegółowej kontroli i następnej diagnostyki.Jak ma ktoś auto na gaz to kataliza i tak nie ma co dopalac.Są też strumienice łudząco podobne do katalizy w dodatku dwuwarstwowe (wygłuszone w środku wełną mineralną),jazda na nich jest dosyc przyjemna.
: 11 sty 2009, 23:19
autor: jmm
Panowie temat dotyczy 20V a nie TDI, jeszcze jeden post nie na temat i każdy dostanie po ostrzeżeniu!
Prawda jest taka, że w 7A nie ma co kombinować ze strumienicą, albo kat, albo zwykła rura
EOT