Strona 1 z 2
[B3 90] Pytanie o części
: 12 sie 2011, 22:13
autor: nenolog
: 14 sie 2011, 13:26
autor: t1omek
Te drugie to przecież bezpiecznik od wzmacniacza audio

tylko pytanie gdzie on idzie skoro nie do akumulatora?
: 14 sie 2011, 13:56
autor: gruszek01
pewnie jakis inteligent podpioł to pod alternator
: 14 sie 2011, 18:44
autor: nenolog
A ten kabel co jest na zdjęciu, macie pojęcie do czego a być podpięty?
: 14 sie 2011, 18:50
autor: t1omek
Jego przeznaczeniem jest zasilanie wzmacniacza audio. musisz prześledzić do czego jest podpięty może zasila tylko radio, masz wzmacniacz i jakąś skrzynię basową?
: 14 sie 2011, 18:54
autor: nenolog
Wzmacniacz był w aucie, ale nie montowany prze zemnie, dla tego nie wiedziałem co to za część. A ta wtyczka (nie bezpiecznik od wzmacniacza), wiecie do czego jest?
: 15 sie 2011, 22:35
autor: Arci23
Kolego z tego co widzę na foto to masz w tej Audi silnik 2,0 pięciocylindrowy 115KM o oznaczeniu PS. Ja akurat mam takie samo Audi z tym silnikiem.
A teraz na temat ta wtyczka kolo rozdzielacza paliwa służy do regulacji wolnych obrotów specjalistycznym przyrządem VAG. Po podłączeniu urządzenia ustawia się prace silniczka krokowego aby znajdował się w odpowiednim zakresie regulacji. Oczywiście ten przyrząd jest na 99% nie osiągalny wiec wtyczka będzie luźna do końca życia tej Audi.
: 16 sie 2011, 17:40
autor: nenolog
To może auto właśnie takiej regulacji potrzebuje? Bo mam właśnie między innymi problemy z obrotami (silnik krokowy wymieniony)?
: 16 sie 2011, 20:52
autor: Arci23
Całkiem możliwe ze potrzebuje tej regulacji ale śmiał bym twierdzić ze twoje problemy nie są w 100% związane z ta właśnie regulacja. Sam walczyłem ze swoja audi i teraz już jestem dużo dużo bardziej doświadczony jeśli chodzi o regulacje i naprawę tego właśnie silnika którego na forum nie ma za dużo.
: 16 sie 2011, 20:56
autor: nenolog
Arci23 pisze:Całkiem możliwe ze potrzebuje tej regulacji ale śmiał bym twierdzić ze twoje problemy nie są w 100% związane z ta właśnie regulacja. Sam walczyłem ze swoja audi i teraz już jestem dużo dużo bardziej doświadczony jeśli chodzi o regulacje i naprawę tego właśnie silnika którego na forum nie ma za dużo.
Zauważyłem, że 90 z tym silnikiem są bardzo rzadko spotykane. Ja z mechaniką dużego doświadczenia nie miałem. Teraz dopiero coś tam grzebie i próbuję zrozumieć o co chodzi w tym wszystkim

szerzej mój problem opisałem parę postów niżej (regulacja ke-jetronik).
: 17 sie 2011, 12:59
autor: Arci23
Masz racje sa rzadkim okazem 90 z silnikiem 2.0 PS. Nie wiem kolego skąd jesteś bo ja jestem z Piły w Wielkopolsce jak byś był z okolic to mogę trochę pomóc ale na odległość nie da rady tego opanować. Widziałem twój drugi post ale jest tak mętny ze nawet nie chce bardziej w nim mieszać. Po za tym napisałem tez posta w sprawie regulacji właśnie tego silnika co my mamy i nikt nie odpisał. Zakładam wiec ze wiedza na ten temat jest znikoma wiec nie pozostało nic innego jak nauczenie się samemu tego silnika.
: 17 sie 2011, 21:57
autor: nenolog
Jestem ze śląska także ciężko będzie. A sprawdzałeś kiedyś swoje audi na hamowni? Mi każdy mechanik mówi, że to auto w teorii ma 115km, a faktycznie przy zdrowym silniku wypada lepiej. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie na 2 biegu dochodzi do 110km/h a do setki najlepszy czas miałem 8.5s. A najlepiej chodzi na benzynie shella 100oktanowej:) wykręca się, aż miło. Mialem 90 20v i powiem Ci, że wolę tą 90 za osiągi + spalanie:)
: 17 sie 2011, 22:11
autor: Leo
nenolog pisze: Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie na 2 biegu dochodzi do 110km/h a do setki najlepszy czas miałem 8.5s. A najlepiej chodzi na benzynie shella 100oktanowej:) wykręca się, aż miło. Mialem 90 20v i powiem Ci, że wolę tą 90 za osiągi + spalanie:)
nie szerz dezinformacji, 8,5 sekundy do setki 2.0 115 KM to chyba ma jak spada z przepaści.
Jak będziesz w poznaniu lub okolicach to stawiam Ci darmowy pomiar na hamowni+ czasy od o do 100 oraz elastyczności w przedziale w jakim wskażesz.
: 18 sie 2011, 06:27
autor: nenolog
9,5s miało być przynajmniej na stoperze

: 18 sie 2011, 09:48
autor: Arci23
Powiem tak mojej Audi ani nie hamowałem na hamowni ani tak naprawdę nie jeździłem nią aby sprawdzić czasy. Co prawda marzyłem o 20V ale widząc nakład pracy jaki musiałem włożyć w moja 10V myślę ze przy niej pozostanę. Spalanie hmm tez nie wiem a jak u ciebie wygląda spalanie?
Będę zadowolony jak po idealnym ustawieniu na analizatorze spalin i ustawieniu kata wyprzedzenia zapłonu zmieszczę sie w 9 litrach to będzie bajka.