Strona 1 z 2

[B4 2.3 NG] Nie ciagnie powyzej 4 tys

: 26 sie 2011, 14:35
autor: maciek1006
A wiec moje audi 2.3 NG na 2 biegu osiaga 80 km/h i czuc ze traci moc , przy tych 80 jest cos okolo 5 tys oborotw mysle ze powinien pociagnac wiecej , oprocz tego czy chodzi na benzynie czy na gazie czuc opary a silnik troche faluje. Patrzyłem na swiece i sa białe.

: 26 sie 2011, 15:29
autor: Patrique
Hahahaha <ok>
Kolego, za dużo chyba naoglądałeś się filmików na jutjubie :-P o uturbionych audicach "s" i "rs" <oki> . Wiesz co to jest max moment obrotowy? Jak nie, to polecam poczytać trochę na wikipedii o tym. Każdy silnik ma określony moment przy odpowiedniej ilości obrotów. Czyli mówiąc prosto, uzyskuje "kopa" w zakresie obrotów od... do...

: 26 sie 2011, 15:45
autor: gruszek01
sory moje NG ciagneło do 7tys z palcem w.....
zkolei 7A zaczyna jechac dopiero od 4500 tys obr
co do ng i gazu to jest to pomyłka 100% ten silnik gazu nienawidzi
a dokładnie jego osprzęt
zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu i odmy tam musi byc idealnie szczelnie
powinno pomuc

: 26 sie 2011, 16:37
autor: maciek1006
na pierwszy rzut oka widac zparciała gume od rozdzielacza , patrzyłem po allegro i u mnie w okolicy po sklepach i nie maja takiej gumy , a co do lpg to wydaje mi sie jakby lepiej jechal na gazie niz na benzynie , dopiero niedawno kupiłem to auto takze mało wiem o nim

: 26 sie 2011, 16:52
autor: Audi 80 Polska
_uwaga

Może masz wydech mocno zatkany. Albo ktoś wsadził za mały mikser lpg i zatyka bardziej dolot niż odpowiednio dobrany.

: 26 sie 2011, 18:54
autor: maciek1006
no z tym wydechem moze cos byc , bo auto z tyłu chodzi bardzo cicho , głosnies słychac silnik z przodu niz wydech z tyłu

: 26 sie 2011, 19:02
autor: Audi 80 Polska
Zacznij od katalizatora (jeśli jakimś cudem jeszcze był) albo mogą się zapchać też tłumiki.

: 27 sie 2011, 12:06
autor: maciek1006
dzisiaj troche pojedzilem posprawdzałem i tak : na gazie ciagnie normalnie do okolo 90 prau km/h wiecej nie ciagne bo szkoda ale na gazie jest normalnie a na benzynie juz przy niecałych 70 tak jakby traci moc , ale do tych 5 tys ciagnie mocno na benzynie i na gazie.

: 28 sie 2011, 23:10
autor: gruszek01
jak cos mam cały wydech od coupe cabrio ng
szkoda mi go wywalic na złom

: 03 wrz 2011, 20:13
autor: maciek1006
teraz jeszcze jakby gorzej jest , dlaczego na benzynie jest słabszy niz na gazie ? A na gazie tez nie jest najlepiej

: 04 wrz 2011, 21:19
autor: Leszek
Wywal mikser od lpg z przepustnicy i sprawdź jak jeździ na samej benzynie. Prawdopodobnie problem leży tu po stronie zwężonego dolotu przez mikser.
Typowy objaw NG z lpg na mikserze.
Najlepiej wywal ten mikser i zamontuj blosa. Będzie się kręcić spokojnie do 7000obr/min
Moja na mikserze i na blosie ciągła do samego końca więc nie rozumiem dlaczego ktoś tu pisze że nie będzie. Moment obrotowy momentem ale kręcić się powinien.

: 05 wrz 2011, 09:27
autor: jasiu1990
U mnie 2.0 R5 js, po wywaleniu miksera od gazu, ciągnie w całej rozpiętości obrotów. Prawie max moment mam od 1500 obrotów do 5000 obrt. Potem spada o jakieś 20 Nm. przy 6500, gdzie jest odcinka. Każdy silnik inaczej ma, ale myślę że 5 cylindrów, mechaniczny wtrysk i zwykły mikser to tak jak rybki bez akwarium. Wiem na swoim doświadczenia, że to potężnie zamula silnik. Jeśli chodzi o blos to słyszałem tylko pozytywne opinie. pzdr

: 05 wrz 2011, 13:47
autor: maciek1006
sam tego nie zrobie , udac sie do gazownika i co mu powiedziec ? jak mu to wytłumaczyc

: 05 wrz 2011, 14:12
autor: Audi 80 Polska
maciek1006 pisze:jak mu to wytłumaczyc
Paaanie wywal pan mikser gazu.

Trzeba będzie też odtworzyć pierwotne podłączenie silniczka krokowego.

Samemu nie jest trudno to zrobić.

: 05 wrz 2011, 14:15
autor: maciek1006
jak byscie pokazali jakies zdjecia i wytłumaczyli co i jak zrobic to bylo by łatwiej ;]