Strona 1 z 1

[2.0 NM 20v] brak buta na cieplym silniku

: 28 sie 2011, 00:18
autor: lasombra
Witam
Od niedawna mam problem ze swoja kupetka. Mianowicie gdy temp wody osiagnie 90 stopni, wlaczy sie wentylator auto traci bardzo duzo na przyspieszeniu - wolno wchodzi w obroty. Odrazu pisze co wymienione:
przewody, swiece, kopulka, palec, stukowce, czujnik temp silnika ten z tylu glowicy, czujniki temp (ten w kroccu 3 pinowy) przeplywka byla podmieniana 0 roznicy, wszystkie filtry, tankuje 98 wiec do paliwa nie ma zarzutu rowniez wszystkie rzeczy nowe ze sklepu oprocz podmienionej przeplywki.
Jakies pomysly?

: 28 sie 2011, 00:38
autor: pawelrybak15
Tylko na ciepłym silniku i tylko gdy pracuje wentylator ?
Prawie nie możliwe, ale może masz jakieś zwarcie w obwodzie wentylatorów (albo sam silnik napędzający wentylatory ma zwarcia międzyzwojowe w uzwojeniach) i pożera sporo mocy silnika ?
Prawie nie możliwe, ale jednak może tak być.

[ Dodano: 2011-08-28, 00:41 ]
No i napisz jakiej firmy wstawiałeś te części które wymieniłeś. Bo jeśli to np Hans Priess lub Topran to się nie dziwie, że nic się nie zmieniło bo te części potrafią być wadliwe już od nowości :evil:

: 28 sie 2011, 10:20
autor: lasombra
swiece ngk, przewody champion, kopulka i palec beru, stukowce - zamienniki maxgear, czujniki temp. timmen, filtry filtron i to by bylo na tyle. Na cieplym silniku rowniez gdy wentylator stoi

: 28 sie 2011, 10:26
autor: Leo
albo stukowce albo czujnik 4/3 pinowy... innej opcji nie widzę.... tudzież jeszcze czujnik dwustykowy z tylu głowicy.

: 28 sie 2011, 10:29
autor: lasombra
to wszystko wymienione... Moze sprobuje podmienic z innego auta skoro tamte dobrze chodzi

: 28 sie 2011, 11:18
autor: pawelrybak15
Te czujniki zamienniki są podejrzane. Myślę że to będzie to.

: 28 sie 2011, 11:27
autor: gruszek01
tez mam stukowece maxgear 2szt kosztowały mnie az 82zł heheheheh i auto zaczeło jezdzić
odkreć stukowce wyczyśc dokładnie miejsce styko stukowca z blokiem stukowce i przykrec delikatnie mozna powiedziec ze palcami + leciutko kluczem
jak to niepomoze to niestety musisz szukac czegos mechanicznego ew nieszczelnosci w dolocie bądż odmie
co do zmulenia na gorącym przykładowo wczoraj było w dzień 30 pare stopni i latałem cabrio i przy takiej temperaturze powietrza i jego gestości auto niechciało za.... tylko ryczało tak jak by ktoś go dusił zato wieczorem jak było juz duzo chłodniej szło jak szatan

: 28 sie 2011, 13:13
autor: lasombra
wlasnie i u mnie tylko ze ryczy

: 28 sie 2011, 22:58
autor: gruszek01
a np w nocy

: 29 sie 2011, 07:03
autor: lasombra
jedzie dopuki sie nie zagrzeje, chociaz jak jest bardzo chlodno to idzie non stop. Mam wstawiony stozek. Moze on jest winowajco? niestety poprzedni wlasciciel pociol obudowe filtra zeby go wlozyc... Szukalem obudowy a z nia jest ciezko....

: 29 sie 2011, 07:23
autor: Leo
chcesz obudowę seryjną? Ja założyłem stożek i obudowę mogę Ci oddać.

Swoją drogą, jeśli zakładasz stożek to trzeba go odizolować termicznie od reszty.

: 29 sie 2011, 12:53
autor: gruszek01
załuz seryjna obudowe ale moim zdaniem nie bedzie to

: 02 wrz 2011, 14:47
autor: Karto
Albo pobaw się trochę i tak jak kolega radzi, odizoluj stożek od reszty komory silnika, żeby nie zasysał gorącego powietrza z komory właśnie. Swoją drogą to np. moje NG jest strasznie czułe na temp. powietrza- niby wolnossak ale jak jest upał to naprawdę czuć, że NM jest mniej w porównaniu do chłodnego dnia.