Strona 1 z 2
[ 2.3 NG Quattro] Nie ma pełnej mocy trudno sie wkreca
: 07 wrz 2011, 15:44
autor: StunteRZRZ
Witam. Mam problem ze swoim audi. Otóz słabo wkreca sie na obroty kręci sie max do 5tys. Maksymalnie rozpedzi sie do 140 z wielkim trudem. Na wolnych obortach lekko szarpie silnikiem. Jak dodaje gazu to ma taki przerywany dzwiek jak traktor. CHodzi na wszystkie swiece. Co moge sprawdzic??
: 07 wrz 2011, 17:34
autor: MIODEK
Podepnę się pod temat.
Rozpędza się w miarę dobrze, ale wkręca się tylko do 5500 obr i odcina. Czasami na wolnych faluje.
Przy hamowaniu, dojeżdżaniu do skrzyżowania potrafi zgasnąć.
:roll:
: 07 wrz 2011, 19:42
autor: damianek1234561
Koledzy na gazie czy na benzynie? dolot szczelny? czujnik temperatury sprawdzony? akumulator odlaczany i zrobiona adaptacja ? 5500 obrotow to jest odcinka to nie honda zeby nie wiadomo ile sie krecila
: 07 wrz 2011, 20:08
autor: Zayebatsu
5500 nie w każdym NG

ja mam odcinę jakoś 6500 i spokojnie kręci się do 6tysi.
StunteRZRZ, szczelność otwórz maske posłuchaj jeśli stuka puka pod pokrywą zaworów to szklanki. Do tego szczelność dolotu to takie podstawy.
MIODEK, obczaj krokowca.
: 07 wrz 2011, 20:23
autor: StunteRZRZ
Benzyna bez gazu, takze czsami zgasnie gdy dojezdzam do skrzyzowania potem ciezko odpalic. Odpalilem ruszalem dolotem i silnik zmienial obroty . Zauwazyłem 2 pekniecia w dolocie i czym to moge dobrze zakleic?? Nie moge znależć na forum jak zrobic tą adaptacje dokladnie...
: 08 wrz 2011, 12:32
autor: Bartek90
jezeli chodzi jak traktor, obczaj zapłon. Mam na myśli cały rozdzielacz, kable itp. Miałem taki problem w swojej 2.3, może to to ;D
: 08 wrz 2011, 15:26
autor: Zayebatsu
StunteRZRZ, najlepiej jest wymienić całą gume chyba ze masz cos tam kombinowane to zależnie jak to jest zrobione. porządnie uszczelnić tego nie idzie chyba ze ktoś ma jakiś bardzo dobry klej do gumy ja takowego jeszcze nie znalazłem.
: 09 wrz 2011, 06:51
autor: damianek1234561
dobry klej to klej do szyb ale lepiej jest WYMIENIC
: 12 wrz 2011, 17:02
autor: MIODEK
Krokowy nie reaguje na odłączanie kostki, guma na rozdzielaczu pęknięta.
: 12 wrz 2011, 17:59
autor: TYGRYSQ
damianek1234561 pisze: 5500 obrotow to jest odcinka to nie honda zeby nie wiadomo ile sie krecila
NG odcina przy 6200 :mrgreen:
: 12 wrz 2011, 18:03
autor: StunteRZRZ
dodam jeszcze ze gdy silnik pracuje to noe czuc takimi spalinami tylko benzyna jakby nie spalal calej mieszanki i wszystko szlo przez tlumik.
[ Dodano: 2011-09-13, 12:18 ]
jak odepne krokowy to silnik spada z obotów i gasnie. Jak sprawdzic sonde i gdzie ona sie znajduje
: 13 wrz 2011, 14:07
autor: TYGRYSQ
StunteRZRZ pisze:Jak sprawdzic sonde i gdzie ona sie znajduje
kosci sondy znajduja sie mniej wiecej koło aparatu zapłonowego fotka pogladowa wtyczek
http://www.google.com/imgres?q=sonda+la ... 48&bih=558
a sonda jest w kat.
: 14 wrz 2011, 00:33
autor: StunteRZRZ
dobra kosci znalazlem ale jak moge sonde sprawdzic?
: 14 wrz 2011, 01:20
autor: luk_OP_Q89
Dwie kluczowe sprawy:
1.Dolot:Ma byc szczelny nie zapchany 5-letnim filtrem,bez pęknięc na gumie,bez luznych obejm jakiekolwiek lewe powietrze i buja wolnymi obrotami+nie jedzie.
Podłączenie odmy i przewody krokowca lubią puszczac lewiznę.
2.Zapłon:samo ustawienie zapłonu kastruje motor nie wspominajac o niesprawnościach czy wyeksploatowanych świecach,kablach,kopułce,palcu-to są elementy eksploatacyjne jak olej,zużywają się.
Czujnik czy sonda to sprawy drugoplanowe,powodują zwiększenie zużycia paliwa(gdy sonda nie daje sygnału leje paliwem i potrafi "iśc grubiej" ale żre).Czujnik może powodowac gasniecie na wolnych na zimnym lub zwiekszone spalanie ale nie brak mocy.
damianek1234561 pisze: zrobiona adaptacja ? 5500 obrotow to jest odcinka to nie honda zeby nie wiadomo ile sie krecila
Adaptacja czego?
NG osiąga max.moc przy 5700obr./min kręci bez problemów 7000obr./min i wiecej jeśli nie dostanie sygnału.
W tym silniku nie występuje odcinka (odcięcie zapłonu z charakterystycznym odbijaniem się obrotów od wartosci granicznej) tylko zubożenie mieszanki.Zabiera wachę nie prąd.
Damian nie pisz takich rzeczy bo ktoś gotów uwieżyc

MIODEK zobacz jak pracuje ramie rozdzielacza,moze się zaciera i stąd 5500obr./min+gaśnięcie.Jak będziesz zagladał skontroluj położenie i stan klapki(prosta/krzywa).
: 15 wrz 2011, 12:17
autor: StunteRZRZ
wzrast ze wzrostem obotów bardzo syczy przy kolektorze ssącym wiem mysle ze bierze lewe powietrze tylko jak to uszczelnic. Pewnie trzeba bedzie go rozkrecic dac uszczelke z sylikonem?