jak w temacie w trakcie pogoni za usterką układu chodniczego natrafiłem na nurtujące pytanie do czego jest ten przewód...jak na foto.
idzie od bloku silnika wężem gumowym potem przez złączkę do rurki pod dolot powietrza przed i za przepustnicą.
widzisz leo znów na czuja wszystko... tak myślałem. toż po co zakładać catch cana? ta działa?
[ Dodano: 2011-10-02, 21:01 ]
przez takie zagadki, spać nie mogę
: 02 paź 2011, 21:03
autor: i28
A jak lubisz czasem pozasuwać, to najlepiej wypnij to z dolotu i zamontuj catch-tanka albo do jakiejś buteleczki co by nie kapało na glebę.
Przy na prawdę ostrych winklach 7A lubi pociągnąć olej... Pozatem po co brudzić dolot...
: 02 paź 2011, 21:10
autor: Grzegorz7A
dlaczego na glebę? przewód wychodzi przed przepustnicą i za i wchodzi gumowym wężem do bloku- nic nie kapie na glebę. catch can będzie jak będzie miska z wlotem z cana. Zbieram części do podstawki filtra czujników chłodnicy itd za jednym razem chciałbym to machnąć
przy ostrych może i nie. raczej przy długich i szybkich dwa razy tak załatwiłem 7A.
gdzieś mam to zakodowane dlatego nie jadę na 100%. nawet nie wiem gdzie to 100 jest
: 02 paź 2011, 21:18
autor: i28
Nie zrozumiałeś mnie. Zaślep otwory do dolotu, a wąż ze skrzyni korbowej wywal do butelki/catch-tanka. Są tacy co go puszczają wolno pod auto w stronę gleby.
Oj przy ostrych też. :mrgreen:
: 02 paź 2011, 21:23
autor: Grzegorz7A
słabo mi nie rozumiem potrzebuje schemat. ja mechanikiem nie jestem jak czegoś nie widzę na swoim aucie to nie kumam, masz jakiś schemat na to w R5?
: 02 paź 2011, 21:43
autor: i28
Ależ schemat sam dałeś.
Pozbądź się odcinka 11. To co wchodzi w dolot, czyli tak jak widzę 13 (przed i za przepustnicą) zaślep, 14 wywal wolno w coś co będzie łapać opary (właśnie catch-tank/butelka). Ot i cała filozofia uwolnienia odmy.