[ 80 b4 2,3ng] problem z obrotami
: 10 paź 2011, 17:53
witam pisze tu bo nie moge sam rozwiązać problemu. Od niedawna posiadam audi z silnikiem ng i jak jupiłem ja to strasznie falowala i ten problem w miare rozwiązałem przyczyną był miękki przewód od "krokowca" i zasysało go. Teraz jest tak, że jak jest zimna pali na dotyk i trzyma 900 obrotów , ale juz gdy jest nagrzana to ma 1050 i cały czas faluje 1050 do 1100 tylko dość wyraznie czuc to a nie powinno tak być
. przy odpalaniu na ciepło czuć , że troche przylewa ja paliwo a zreszto i śmierdzi troche zaraz po odpaleniu a z rury puści czarny dymek. Widze, że poprzedni właściciel zmienił czujnik temp płynu, świece i prawdopodobnie rozdzielacz był zmieniany> powiedzcie mi gdzie moży być przyczyna takiego zachowania auta ? gdzie szukac żeby nie wymieniac polowy silnika co sprawdzic. patrzyłem że nie reaguje jak zdejme wtyczke z krokowca czujnika temp, tylko jak zdejme taką wtyczke przy rozdzielaczu to obroty yło sie podnoszą. Miałem już audi z tym silnikiem, ale tydzien tem ukradli mi ją i tam było wszystko ok a tu takie świrowanie dodam jeszcze ze nie mam lpg w niej i kopułka jest do wymiany bo jest strasznie wypalona
