Panowie gdzie powinien wchodzić ten wężyk wychodzi z odmy na dole silnika ale gdzie powinien wchodzic?
: 31 paź 2011, 15:21
autor: Leo
sprawdż czy do przepustnicy dochodzi odma.
to nowszy 7A?
: 31 paź 2011, 15:25
autor: wojtbert
odma wchodzi przed przepustnicą do gumy łączącej filtr powietrza z przepustnicą , tak to nowszy 7a
: 31 paź 2011, 15:28
autor: Leo
masz tutaj podciśnienia Twojego silnika.
: 31 paź 2011, 15:46
autor: wojtbert
wydaje mi sie że to nie jest żaden z węży podciśnieniowych z rysunku bo ten u mnie idzie od dołu silnika wychodzi z odmy więc powinien chyba wchodzić gdzieś w tą gumę przepływomierz-przepustnica
: 31 paź 2011, 15:52
autor: Leo
to jeszcze wg tego powinien wchodzić ten wężyk w okolcie przepustnicy.
: 03 lis 2011, 10:54
autor: wojtbert
wolny wężyk powinien wchodzić tutaj u mnie to wejście przy przepustnicy jest zaślepione, czy wolny wężyk który idzie od odmy może mieć jakiś wpływ na pracę silnika? i do czego on służy?
: 03 lis 2011, 10:56
autor: Leo
Służy do odpowietrzenia odmy. Ma wpływ, jeśli masz zbyt duże przedmuchy na pierścieniach. A tak, to nie. Zaślep go i spokój.
: 03 lis 2011, 11:05
autor: wojtbert
ach... a już myslałem, że to może być przyczyną, że jak mam podpięty krokowiec i jadąc wysprzęglam to obroty mi zostają na jakieś 2-3sek. np. na 2500rpm
: 03 lis 2011, 11:20
autor: Leo
nie, to wina krokowca zazwyczaj, lub dziury gdzieś w układzie podciśnieniowym.
: 03 lis 2011, 13:20
autor: wojtbert
wężyk od regulatora ciśnienie paliwa był sparciały i popękany więc go odrazu wymieniłem poprawy zero i zauważyłem że jeden kabelek jest ułamany od tego czujnika co to za czujnik i za co odpowiada?
: 03 lis 2011, 13:31
autor: Leo
to jest czujnik przykręcony na takiej blasze ? czy wkręcany w głowicę?
swoją drogą niezły syf masz w kolektorze, i to dzięki odmie...
: 03 lis 2011, 13:37
autor: wojtbert
tak to jest czujnik na blaszce a zdjęcie jest zapożyczone z innej strony
: 03 lis 2011, 13:39
autor: Leo
to jest czujnik który włącza wentylator po wyłączeniu silnika, usuwając tzw. korek cieplny spod maski silnika.
: 03 lis 2011, 13:57
autor: wojtbert
czyli to tez nie jest winowajca więc co to może być obroty na jałowym za wysokie 1100-1200 czasami jak dotknę gazu to spadają na 1000 a przy tym cały czas telepie silnikiem, spaliny śmierdzą jak by nie przepalał całej wachy a z wydechu słychać takie małe strzały vag nic nie pokazuje jestem w stanie zainwestowac trochę kasy w ten samochód ale nie wiem co kupic i od czego zacząć?