Strona 1 z 2
[2.0 NM]Dylemat ....
: 05 lis 2011, 20:51
autor: gibon_81
Witam jak bardzo 2.0 NM 160 km różni się od 7A ?? mogę kupić coupe z silnikiem NM z q za fajną kasę. tylko problem jest z silnikiem. Auto słabo się wkręca i nie ma mocy. czasem jak pochodzi to problem z odpaleniem był.jak zapalił to chodził równo i cicho. I teraz pytanie czy się w to pchać czy odpuścić. Właściciel twierdzi, że auto chodziło ok oddał na wymianę rozrządu i się zaczęły problemy.
: 05 lis 2011, 22:19
autor: Leo
heh...
Szczerze? To odpuść, i kup auto które problemów nie stwarza, a przynajmniej przy kupnie, bo... im dalej w las tym ciemniej
Czy NM różni się od 7A? Ano różni się. Zadaj sobie jednak pytanie, czego potrzebujesz. Jak znajdziesz odpowiedź, to napisz, to Ci doradzimy.
: 06 lis 2011, 00:01
autor: gibon_81
b4 z Q z moca ponad 150. chce to jako zabawke na codzien mam inne auto. Dodam, że v6 odpada mam już v8 a kiedys miałem r5 i takie chce teraz.
: 06 lis 2011, 00:10
autor: Leo
Dużego wyboru zatem nie ma. Chyba pozostaje Ci znaleźć auto w jak najlepszym stanie technicznym. czy NM to dobry wybór? Nie wiem, znajomy miał, niby tam dużej różnicy nie było od 7A... ale bo ja wiem...
: 06 lis 2011, 00:11
autor: karol89
Jak chcesz R5 to sparawa jest chyba jasna

Jesli to Q i za naprawde za mala kase i reszta w miare ok prucz niedomagan silnika to ja bym bral.

: 06 lis 2011, 00:21
autor: chmiel25
Leo pisze:heh...
Szczerze? To odpuść, i kup auto które problemów nie stwarza, a przynajmniej przy kupnie, bo... im dalej w las tym ciemniej
Czy NM różni się od 7A? Ano różni się. Zadaj sobie jednak pytanie, czego potrzebujesz. Jak znajdziesz odpowiedź, to napisz, to Ci doradzimy.
Leo nic dodać nic ująć
NM to kolekcjonerski silnik o miernych osiągach.
Pomyśl do czego auto i jaki budżet . I wtedy można coś myśleć.
Zawsze pomożemy.
: 06 lis 2011, 01:37
autor: gibon_81
Budżet bez szału na zabawe milionów nie chce wydawać. ODI ma jeździć tylko do zabawy, ósemki mi troszkę szkoda na takie upalania. Stąd ten pomysł 80 będzie tańsze w razie jakiejs pomyłki. ale do rzeczy. Egzemplarz blacharsko bajka

w sensie prosty nie składany z trzech różnych. do malowania 3 elementy (zwyczajnie porysowane), napędy sprawne nic nie stuka, zawiech ok i hamulce tez tylko ten motor no i w środku podsufitka odchodzi i nie trybi szyba od pasażera ale to szczegóły. cena z dwoma kompletami kół lato 17 AZEV i zima orginalne 16'' Audi 5800. rok 1989.
to co ogladalem z allegro to porażka ta jedna sensowna się wydaje. Kupię chybą właśnie ją tylko czy jest tu ktoś komu ją odstawię i odbiorę zrobioną tak jak trzeba (chodzi o motur) Jakie ewentualnie mogą być koszty, podbno zapłon był ustawiany na oko itp. Są chętni???
: 06 lis 2011, 08:28
autor: Leo
ja Ci mogę pomóc

Ale do Poznania masz kawałek. I nikt nie powiedział, że będzie tanio, bo to specyficzny motor.
: 06 lis 2011, 18:10
autor: gibon_81
Leo nie musi być tanio może to kosztować tyle żeby z zakupem i ogarnięciem zmieścić się w 9000

poznań to kawałek olej w skrzyni się nie rozgrzeje.

: 06 lis 2011, 19:01
autor: i28
Ale z tym motorem, to nie żaden fun car... 20-tki się kręcą wysoko, ale mają taki sobie dół, a NM ma wyraźnie słabszy dół niż 7A... Ja bym tego nie kupił do zabawy, za 9 koła idzie znaleźć lepsze rozwiązania.
: 08 lis 2011, 20:16
autor: bloku
Miałem 7A i teraz mam NM...pomimo, że pierwszy był sedanem a NM to Qpa to...odczuwam sporą różnicę

7A dół miał o wiele mocniejszy (pomimo, że nie miałem barana a tu mam). Niestety NM nie ma dołu. Nie wiem skąd ta przyczyna pomimo, że silniki konstrukcyjnie są TYLKO podobne (!).
Jak buda jest zdrowa a silnik ma problemy to tylko kupić i swapować. Ja tak zamierzam (póki co walczę aby odpalić gada). Typowy problem w NM to uwalony "pręcik" na kole zamachowym, dzięki któremu czujnik położenia wału (ten drugi) daje iskrę. Stawiam, że u Ciebie a raczej w tym aucie występuje ten problem. łatwe do usunięcia więc jeśli reszta gra to KUPUJ!
: 08 lis 2011, 20:38
autor: Pio80tr
Panowie ja się tylko zastanawiam gdzie w te auta znajdujecie

? Zdradzcie tajemnicę, przecież na alle czy oto nie ma praktycznie ogłoszeń.
Naprawdę szkoda, że audi nie zdecydowało się kontynuwać 20v po roku 1991 w modelu b4.
: 08 lis 2011, 21:01
autor: Leo
there's no replacement for displacement.
: 08 lis 2011, 21:07
autor: gibon_81
bloku pisze:Miałem 7A i teraz mam NM...pomimo, że pierwszy był sedanem a NM to Qpa to...odczuwam sporą różnicę

7A dół miał o wiele mocniejszy (pomimo, że nie miałem barana a tu mam). Niestety NM nie ma dołu. Nie wiem skąd ta przyczyna pomimo, że silniki konstrukcyjnie są TYLKO podobne (!).
Jak buda jest zdrowa a silnik ma problemy to tylko kupić i swapować. Ja tak zamierzam (póki co walczę aby odpalić gada). Typowy problem w NM to uwalony "pręcik" na kole zamachowym, dzięki któremu czujnik położenia wału (ten drugi) daje iskrę. Stawiam, że u Ciebie a raczej w tym aucie występuje ten problem. łatwe do usunięcia więc jeśli reszta gra to KUPUJ!
He he Kupiłeś tą którą ja oglądałem ze Starogardu
Chyba jednak będzie V-ka.
: 08 lis 2011, 21:15
autor: bloku
Oj chyba to nie ta sama. Ta nie wisiała nigdzie. Po cichu od kolegi z Pomorskiego Klubu Audi wyłudzona o sprzedaż
