Strona 1 z 2

[2.0 NM]Dylemat ....

: 05 lis 2011, 20:51
autor: gibon_81
Witam jak bardzo 2.0 NM 160 km różni się od 7A ?? mogę kupić coupe z silnikiem NM z q za fajną kasę. tylko problem jest z silnikiem. Auto słabo się wkręca i nie ma mocy. czasem jak pochodzi to problem z odpaleniem był.jak zapalił to chodził równo i cicho. I teraz pytanie czy się w to pchać czy odpuścić. Właściciel twierdzi, że auto chodziło ok oddał na wymianę rozrządu i się zaczęły problemy.

: 05 lis 2011, 22:19
autor: Leo
heh...
Szczerze? To odpuść, i kup auto które problemów nie stwarza, a przynajmniej przy kupnie, bo... im dalej w las tym ciemniej ;)
Czy NM różni się od 7A? Ano różni się. Zadaj sobie jednak pytanie, czego potrzebujesz. Jak znajdziesz odpowiedź, to napisz, to Ci doradzimy.

: 06 lis 2011, 00:01
autor: gibon_81
b4 z Q z moca ponad 150. chce to jako zabawke na codzien mam inne auto. Dodam, że v6 odpada mam już v8 a kiedys miałem r5 i takie chce teraz.

: 06 lis 2011, 00:10
autor: Leo
Dużego wyboru zatem nie ma. Chyba pozostaje Ci znaleźć auto w jak najlepszym stanie technicznym. czy NM to dobry wybór? Nie wiem, znajomy miał, niby tam dużej różnicy nie było od 7A... ale bo ja wiem...

: 06 lis 2011, 00:11
autor: karol89
Jak chcesz R5 to sparawa jest chyba jasna :D
Jesli to Q i za naprawde za mala kase i reszta w miare ok prucz niedomagan silnika to ja bym bral. :)

: 06 lis 2011, 00:21
autor: chmiel25
Leo pisze:heh...
Szczerze? To odpuść, i kup auto które problemów nie stwarza, a przynajmniej przy kupnie, bo... im dalej w las tym ciemniej ;)
Czy NM różni się od 7A? Ano różni się. Zadaj sobie jednak pytanie, czego potrzebujesz. Jak znajdziesz odpowiedź, to napisz, to Ci doradzimy.
Leo nic dodać nic ująć ;-)

NM to kolekcjonerski silnik o miernych osiągach.
Pomyśl do czego auto i jaki budżet . I wtedy można coś myśleć.
Zawsze pomożemy.

: 06 lis 2011, 01:37
autor: gibon_81
Budżet bez szału na zabawe milionów nie chce wydawać. ODI ma jeździć tylko do zabawy, ósemki mi troszkę szkoda na takie upalania. Stąd ten pomysł 80 będzie tańsze w razie jakiejs pomyłki. ale do rzeczy. Egzemplarz blacharsko bajka :) w sensie prosty nie składany z trzech różnych. do malowania 3 elementy (zwyczajnie porysowane), napędy sprawne nic nie stuka, zawiech ok i hamulce tez tylko ten motor no i w środku podsufitka odchodzi i nie trybi szyba od pasażera ale to szczegóły. cena z dwoma kompletami kół lato 17 AZEV i zima orginalne 16'' Audi 5800. rok 1989.
to co ogladalem z allegro to porażka ta jedna sensowna się wydaje. Kupię chybą właśnie ją tylko czy jest tu ktoś komu ją odstawię i odbiorę zrobioną tak jak trzeba (chodzi o motur) Jakie ewentualnie mogą być koszty, podbno zapłon był ustawiany na oko itp. Są chętni???

: 06 lis 2011, 08:28
autor: Leo
ja Ci mogę pomóc :) Ale do Poznania masz kawałek. I nikt nie powiedział, że będzie tanio, bo to specyficzny motor.

: 06 lis 2011, 18:10
autor: gibon_81
Leo nie musi być tanio może to kosztować tyle żeby z zakupem i ogarnięciem zmieścić się w 9000 ;) poznań to kawałek olej w skrzyni się nie rozgrzeje. :)

: 06 lis 2011, 19:01
autor: i28
Ale z tym motorem, to nie żaden fun car... 20-tki się kręcą wysoko, ale mają taki sobie dół, a NM ma wyraźnie słabszy dół niż 7A... Ja bym tego nie kupił do zabawy, za 9 koła idzie znaleźć lepsze rozwiązania.

: 08 lis 2011, 20:16
autor: bloku
Miałem 7A i teraz mam NM...pomimo, że pierwszy był sedanem a NM to Qpa to...odczuwam sporą różnicę :/ 7A dół miał o wiele mocniejszy (pomimo, że nie miałem barana a tu mam). Niestety NM nie ma dołu. Nie wiem skąd ta przyczyna pomimo, że silniki konstrukcyjnie są TYLKO podobne (!).

Jak buda jest zdrowa a silnik ma problemy to tylko kupić i swapować. Ja tak zamierzam (póki co walczę aby odpalić gada). Typowy problem w NM to uwalony "pręcik" na kole zamachowym, dzięki któremu czujnik położenia wału (ten drugi) daje iskrę. Stawiam, że u Ciebie a raczej w tym aucie występuje ten problem. łatwe do usunięcia więc jeśli reszta gra to KUPUJ!

: 08 lis 2011, 20:38
autor: Pio80tr
Panowie ja się tylko zastanawiam gdzie w te auta znajdujecie :-? ? Zdradzcie tajemnicę, przecież na alle czy oto nie ma praktycznie ogłoszeń.
Naprawdę szkoda, że audi nie zdecydowało się kontynuwać 20v po roku 1991 w modelu b4.

: 08 lis 2011, 21:01
autor: Leo
there's no replacement for displacement.

: 08 lis 2011, 21:07
autor: gibon_81
bloku pisze:Miałem 7A i teraz mam NM...pomimo, że pierwszy był sedanem a NM to Qpa to...odczuwam sporą różnicę :/ 7A dół miał o wiele mocniejszy (pomimo, że nie miałem barana a tu mam). Niestety NM nie ma dołu. Nie wiem skąd ta przyczyna pomimo, że silniki konstrukcyjnie są TYLKO podobne (!).

Jak buda jest zdrowa a silnik ma problemy to tylko kupić i swapować. Ja tak zamierzam (póki co walczę aby odpalić gada). Typowy problem w NM to uwalony "pręcik" na kole zamachowym, dzięki któremu czujnik położenia wału (ten drugi) daje iskrę. Stawiam, że u Ciebie a raczej w tym aucie występuje ten problem. łatwe do usunięcia więc jeśli reszta gra to KUPUJ!

He he Kupiłeś tą którą ja oglądałem ze Starogardu ;)
Chyba jednak będzie V-ka.

: 08 lis 2011, 21:15
autor: bloku
Oj chyba to nie ta sama. Ta nie wisiała nigdzie. Po cichu od kolegi z Pomorskiego Klubu Audi wyłudzona o sprzedaż :D