Jak w temacie mam problem,
muszę odpinać ten przewodzik, gdyż jak jest on wsadzny, to auto strasznie faluje na obrotach, nie wazne czy jest zimny czy cieply silnik.
jak jest odpięty to jest wszystko ok.
doszedem po tym kabelku, ze prowadzi on do takiego czegoś
proszę o odpowiedz
: 11 lis 2011, 10:52
autor: Leo
no chyba pisałem że to jest do regulatora ciśnienia paliwa. Sprawdź czy z tego regulatora nie cieknie paliwo.
: 11 lis 2011, 11:34
autor: Marcin50053
Leo a to ma coś do mocy?
może przez to być auto słabsze?
: 11 lis 2011, 11:40
autor: Leo
troche może. Regulator musi być podłączony do dolotu bo on ma korekcję ciśnienia paliwa wg podciśnienia w kolektorze dolotowym. Może jedynie być dziurawy i tą rurką może cofać się paliwo do kolektora co będzie powodować zły skład mieszanki. Sprawdź czy z tej rurki metalowej w regulatorze ciśnienia paliwa coś cieknie czy nie.
: 11 lis 2011, 23:12
autor: Marcin50053
Nie mam wyciekow, wszystko jest suche, ale jak ma ta rurka cofac paliwo, to jak jej nie mam podpietej czyli musial bym miec silnik oblany paliwem, jezeli przewod mam odpiety
: 11 lis 2011, 23:44
autor: Leo
jeśli masz odpięty to po pierwsze masz lewe powietrze w silniku (no chyba, że zaślepiłeś wejście do kolektora), a po drugie nie masz korekcji po ciśnieniu i w tym wypadku masz MNIEJSZE ciśnienie paliwa niż powinno być, szczególnie na wyższych obrotach.
Podejrzewam jednak , że problemów jest tam więcej, tylko one się sumują...
Szkoda, że nie masz kogoś bliżej kto się na 7A zna....
: 12 lis 2011, 10:14
autor: Marcin50053
no ale jezeli jest suchy, nie ma wyciekow, to co mam z tym zrobic?
nie mam pomyslow
: 07 lut 2013, 09:27
autor: LU CASH
To ja odświeże temat i zapodam takie pytanie
Do czego jest to drugie wyprowadzenie z tyłu kolektora ssącego(obok tego zaznaczonego,po lewej stronie)?
u mnie tego nie ma.mam młodsza wersje 7A
: 07 lut 2013, 09:35
autor: sagem
Moze idzie do zbiorniczka węgla aktywnego, EVAP.
: 07 lut 2013, 09:35
autor: Leo
jak mnie pamięć nie myli to jest to odma i filtr oparów benzyny. Tak, etka tak mowi.
: 07 lut 2013, 09:49
autor: Dziki
do zaworu podającego opary ze zbiornika
na ten sam zawór jest też wyprowadzenie z przepustnicy, ale wtedy ten koło akumulatora jest zaślepiony jak na fotce wyżej.
Ja mam tam przewód do serwa :mrgreen:
: 07 lut 2013, 13:04
autor: LU CASH
Dziki pisze:Ja mam tam przewód do serwa
Własnie o to mi chodzi ,bo mam 2 kolektor tez od słabszej 7A i tam jest 2 wyjscia.U mnie nie ma tego.
Wiec pewnie wpadnie ten drugi ,bo zamierzam pozbyć sie pompy 2-sekcyjnej i załozyć 1 sekcyjno z servem.
czyli mogę się tam podpiąć
Ale od czego to było zalezne że były 2 rodzaje kolektora?
: 07 lut 2013, 13:24
autor: Leo
od rocznika i osprzętu. Stary ma komputer na 2 kostki, nowy na 4 kostki, i wtedy też zmieniały się kolektory. Oba.
: 07 lut 2013, 13:40
autor: LU CASH
A no tak tak
Obroty ostatnio zaczeły szaleć.Myśle ze to wina uszczelki między kolektor a przepustnice.Zamowilem nową.Nigdzie nie mieli.Aż z Centrali przyjechała -koszt 20 zł.
No to dobrze ze drugiego kolektora nie sprzedałem .Teraz się przyda