Strona 1 z 7

[B3 90]Probem z zapalaniem

: 26 lis 2011, 18:14
autor: nenolog
Witam mam taki dziwny problem: wstaje rano auto odpala od strzału przejadę 20 km wracam za 3 godziny znowu ładnie odpala. Problem pojawia się jak odpalę przejadę z minutę, zgaszę i już nie mogę odpalić (pomaga tyko na popych) Co może być przyczyną?

[ Dodano: 2011-11-26, 19:27 ]
Dodam jeszcze, że gdy nie chce odpalić po paru minutach stania, udaje się uruchomić.

: 27 lis 2011, 18:07
autor: ind
masz walnietego krokowca.mozna przeczyscic np.wd40 i sprawdzic czy domyka sie poprawnie

: 27 lis 2011, 19:42
autor: nenolog
Mam nadzieje, że teraz jest dobrze temat? Mam drugiego krokowca także podłącze go i zobaczę. Nie wiedziałem, że odpowiedzialny jest on za zapłon.

: 27 lis 2011, 21:16
autor: Mateusz794
krokowiec nie jest odpowiedzialny za zapłon

: 27 lis 2011, 21:37
autor: Leo
sprawdź kompresję.

: 27 lis 2011, 21:55
autor: nenolog
Leo pisze:sprawdź kompresję.
czyli co mam dokładnie zrobić?

: 27 lis 2011, 21:57
autor: Leo
Oddaj mechanikowi i poweidz, żeby na ciepłym silniku i po wykręceniu wszystkich świec zmierzył kompresję na kazdym cylindrze. I niech odłączy wtryskiwacze, jak będzie mierzył.

: 27 lis 2011, 22:00
autor: nenolog
i jeżeli wartości będą mniejsze niż te "książkowe" to co wtedy?

: 27 lis 2011, 22:03
autor: Leo
wymienić silnik. Remont się nie opłaca, po co masz wydawać 2x więcej niż auto jest warte.

: 27 lis 2011, 22:08
autor: nenolog
a np mieszanka zle ustawiona albo coś w ten deseń? myślałem też żeby świece sprawdzić.

: 27 lis 2011, 22:22
autor: Leo
sprawdzaj, czemu nie.
jaki tam jest silnik wogóle ? Bo z profilu to Ci nie wynika.

: 27 lis 2011, 22:31
autor: nenolog
PS 2.0 115km Problemy ogólnie zaczęły się jak mechanik zepsuł coś w ke-jetroniku i grzebał w nim nie mając pojęcia o tym. Teraz udało go się naprawić wszystko fajnie chodziło (mechanik nawet powiedział żebym po 500km przyjechał to spr jeszcze wtryski i jakby copoustawia go) więc chyba do niego się wybi9orę

: 27 lis 2011, 22:33
autor: Leo
to się wybierz, bo z tego co wiem kjety są wrażliwe na czujniki temperatury wszelkiego rodzaju, i dawka rozruchowa może być zła, żeby na ciepłym odpalił.
Tylko, ze ja się na kjetach nei znam i Twój mechanik pewnie też.

: 27 lis 2011, 22:40
autor: nenolog
wiem na pewno, że wskaźnik temp na desce rozdzielczej pokazuje źle o jakieś 10/15 stopni np wiatrak uruchamia się przy 110C. 2 spawa, że wskaźnik od ciśnienia oleju po odpaleniu auta pokazuje prawie max ciśnienia.

: 30 lis 2011, 19:37
autor: ind
mam walniety krokowiec i czesem przygaśnie lub zgaśnie motor na wolnych obr.