[ng] Odpowietrzenie wtrysku
: 28 lis 2011, 17:18
Szkodam, ze po edycji postu skryp nie wrzyca temat na górę. muszę przez to pisać nowy. Nie lubie śmiecić ale nie ma wyjścia.
odczas przekładki rozdzielacza, (i wielu innych dziwnych czynności) wylalo mi sie paliwo w niego. Samochód zaczął mi zapalać na gazie, okazało się że był przestawiony rozrząd.W między czasie jednakl rozkopałem cały silnik w poszukiwaniu szkodnika.
Teraz pali na gazie jednak nie pali na benznie. Po powrocie do starej przepływki i całej reszty, silnik jak by wyrazał chęć odpalenia, jednak to są liche wyrażenia. Zauważłem, że kruciec od wtrysku rozruchowego wypałnia się natychmiast paliwem, jednak ze od wtrysków głównych nie. Podniosłem więc tależ i zgodnie z wszelką logiką powinno zacząć lecieć paliwo. ponieważ membrany sa otwierane siłą nacisku paliwa które ma wylecieć, jedynym słsznym (jak sądze, choć już wogóle nie wierze w swoją wiedzę) powodem może być powietrze w komorach rozdzielacza. Czy jest jakiś sposób żeby je wypuścić nie niszcząc membran? muszę zaznaczyć, ze przed przekładką leciało paliwo po podniesieniu talerza.
Pompy podmieniłem już 3 więc naprawdę ciężko mi uwierzyć w zaniskie ciśnienie, tym bardziej, że na zimnym powinno lecieć chyba cokolwiek, chociaż już nie wiem.
Więc pytanie co może byc powodem i jak usunąc problem.
dzięki
odczas przekładki rozdzielacza, (i wielu innych dziwnych czynności) wylalo mi sie paliwo w niego. Samochód zaczął mi zapalać na gazie, okazało się że był przestawiony rozrząd.W między czasie jednakl rozkopałem cały silnik w poszukiwaniu szkodnika.
Teraz pali na gazie jednak nie pali na benznie. Po powrocie do starej przepływki i całej reszty, silnik jak by wyrazał chęć odpalenia, jednak to są liche wyrażenia. Zauważłem, że kruciec od wtrysku rozruchowego wypałnia się natychmiast paliwem, jednak ze od wtrysków głównych nie. Podniosłem więc tależ i zgodnie z wszelką logiką powinno zacząć lecieć paliwo. ponieważ membrany sa otwierane siłą nacisku paliwa które ma wylecieć, jedynym słsznym (jak sądze, choć już wogóle nie wierze w swoją wiedzę) powodem może być powietrze w komorach rozdzielacza. Czy jest jakiś sposób żeby je wypuścić nie niszcząc membran? muszę zaznaczyć, ze przed przekładką leciało paliwo po podniesieniu talerza.
Pompy podmieniłem już 3 więc naprawdę ciężko mi uwierzyć w zaniskie ciśnienie, tym bardziej, że na zimnym powinno lecieć chyba cokolwiek, chociaż już nie wiem.
Więc pytanie co może byc powodem i jak usunąc problem.
dzięki