Przy 290 tys.stukanie.Na nieszczęście to panewka i zalezy jak sie obróci.Już kupiłem urzywany słupek i czeka mnie wymiana dołu silnika.Ojca mego kochane 2.2KV 90 klekneło przy 315 tys. tak poprostu i nagle.Mojej siostry ukochane 2.3NG AVANT kupione w Szwajcarii ze stukającą penewką i to głośno przy 280 tys.Czy miał ktoś podobny przypadek?
: 04 lut 2012, 20:21
autor: pawelw_1986
u mnie ng prawie400 aar350 ps380 tys i nic
: 04 lut 2012, 20:22
autor: ind
[ Dodano: 2012-02-04, 20:28 ]
dodam że co 10 tys regularna wymiana oleju półsyntetyk.Silniki nie katowane na zimnym,wszystkie z udokumentowanym serwisem i przebiegiem bez wycieków i nie przegrzane.czyżby zbieg okoliczności z siadaniem panewek
[ Dodano: 2012-02-04, 20:34 ]
dół silnika który juZ mam to AAR ale przerobie go na NG i będzie jezdzić
: 05 lut 2012, 10:59
autor: pawelw_1986
nie wiem dlaczego ale aar pali mi mniej niz ng i pracuje bardziej bezawaryjnie jestem z niego naprawde zadowolony
: 05 lut 2012, 23:50
autor: spaykee
a mój katowany jak ciepły, wqiem, że był katowany jak zimny, przebieg nie znany, rok silnik 1987 a panewką nic nie jest, jedynie szklanki dostały po tyłku ;P
Także nie ma reguły <ok>
: 06 lut 2012, 14:57
autor: pawelw_1986
mysle ze to jest tak jak polonezami jak sie trafi...........
: 06 lut 2012, 20:16
autor: ind
no to ja hu...o cos trafiłem.Ale auto za te pieniądze+silnik za 4 stówy i robota z kumplem w ciepłym garażu z podnośnikiem,możliwości samemu wszystko zrobić(przełożyć)przy kawce i ciasteczku to przyjemność
: 11 lut 2012, 16:38
autor: Motostacja pl
Wszystko zależy jak ktoś wcześniej dbał o silnik. Nie ma reguły. Ojca passat zbliża się do 450 tyś i silnik jak dzwon.