Strona 1 z 1

[B3 90 2.3 NG] problem na pb

: 14 lut 2012, 11:38
autor: macieklc4
witam. od kupna mojej 90-tki jest problem na benzynie, postaram sie dokładnie opisać co się dzieje:
silnik zimny odpala super ale pracuje nie rowno, jest przymulony, duzo pali na moje oko jest cały czas zalewany benzyna. gdy go zgasze i chce opalic zaraz ponownie to tak za 3-4 razem od strzala chwyci. Z tlumnika strzela delikatnie od czego ja mam zacząć? sonda jest dobra na bank bo sam kupilem nowa. talezyk chodzi bez oporów.
Chciałbym sie właśnie za to zabrać i potrzebuje pomocy.

: 15 lut 2012, 12:45
autor: shrek.u
witam własnie przed chwila miał ten sam problem B4 2.3 NG wyczyściłem świece (trzeba wymieńić na nowe ) i ustawiłem zapłon no i pomogło auto nabrało życia tylko ciekawe na jak długo

: 15 lut 2012, 13:19
autor: macieklc4
hmm no wiesz co u mnie ten problem był kupiłem nowe świece i to samo, wiadomo kable tez sa ok bo kupiłęm niedawno nowe a zapłon hmm podjade do kompla może wieczór bedzie to zobacze. Sonde mam tez dobra bo sprawdzana była i wartości sa OK tak że Cieżki temat troszke :-/

: 16 lut 2012, 19:13
autor: shrek.u
siemka tak świece kable mogą byc nowe ale jak zapłon jest przestawiony to naprawde nic nie dadzą spróbuj ustawic zapłon zdejmij kopułke i zobacz jego stan techniczny czy nie ma za dużych luzów itd. życzę powodzenia

: 17 lut 2012, 09:56
autor: macieklc4
ale kiedy niecały rok temu kupiłęm auto to mój dobry kolega który mi go sprzedał robił kompletny rozrząd i ustawiał zapłon bo chyba zapłon sie ustawaia na nowym rozrządzie bądź do iluś kilometrów, chyba że nie mam racji to prosze o poprawe. sprawdze kopułkę choć też było to właśnie przez niego sprawdzane :-/

: 17 lut 2012, 11:01
autor: shrek.u
nie ma reguły zeby ustawiać zapłon przy wymianie rozrządu nie ma takiej potrzeby i kopułke tak możesz sprawdzić ale kopułka co naj wyżej to moze mieć zasniedziałe końcuwki wyjściowe na kable chodzi mi o sam aparat zapłonowy czy na zębatce sie nie wyrobił za bardzo dodam że jeżeli jest zepsuty aparat to urzywany kosztuje koło 300 i kupując taki nie mamy pewnosci czy jest dobry a nowy to koszt koło 1400 zł regenerowany to jakies 400 a moze po prostu jest walnięty czujnik przyspieszania zapłonu jak masz możliwość to podepnij ja do kompa o ile masz kostkę diagnostyczną

: 17 lut 2012, 11:14
autor: macieklc4
rozumiem. chodzi Ci o te kostki pod kody błyskowe tak?

: 17 lut 2012, 11:15
autor: shrek.u
tak chyba własnie sie to nazywa

: 23 lut 2012, 17:46
autor: primo121
Ja obstawiam na za wysoką dawkę paliwa..... Mialem podobną sprawę i po zmaganiach i regulacji udalo sie zrobić.

Zobacz czy talerzyk nie jest zbyt wysoko co podnioslo ramię i go zalewa.