Strona 1 z 1
[B3 2.3 NG] Silnik krokowy?? prośba o radę.
: 12 mar 2012, 17:10
autor: hudini1321
Witam od kąd śmigam moim złotkiem mam mały problem auto zapieprza jak przecinak nie ma żadnego dławienia itp a po przekroczeniu 3 tyś wbija w fotel jak petarda...ale jest mały zgryz ponieważ na wolnych obrotach faluje i potrafi zgasnąć jak się nagrzeje do temperatury roboczej to jest git majonez,kolesie doradzili mi wymianę świec no to ja oka wpadam do sklepu pyk komplecik NGK 150zł i do domu wymiana iiii d..pa to węże od podciśnienia powymieniałem i dalej to samo więc wnioskuję że to krokowiec .....aaaa właśnie jeszcze dość ciężko pali tzn musze pochehłać ze3-4 sekundy i bez dodania gazu nie da rady...i tu pytanie jak myślicie to krokowy? da radę go rozebrać i wyczyścić tak naprawdę porządnie? pozdro:)
dodam bo zapomniałem benzyna bez podtlenku LPG
jednak objaw falowania pojawia sie i przy temperaturze roboczej czyli ogólnie losowo i często:((
: 13 mar 2012, 00:02
autor: Aras920
Moze byc ze krokowy sprubuj go przelozyc od jakiegos innego 2.3 i zobacz co sie bedzie dzialo robie teraz znajomemu uszczelke pod glowica w 90 2.0 i tez tak mial na podobe jak i ciebieale w sobote skladamy glowice i mamy drugiego krokowca i zobaczymy jak bedzie
: 13 mar 2012, 20:12
autor: hudini1321
oo to fajnie daj info jak sprawy się mają po podmiance,ja sobie wyczyszczę krokowca w weekend i też dam znać pozdro:)
jednak objaw falowania pojawia sie i przy temperaturze roboczej czyli ogólnie losowo i często:(( fu...k ....i znowu zaczyna się układanka ...miało być tak pięknie a wyjdzie jak zawsze ....ehhh
: 21 mar 2012, 19:59
autor: Abbas
Umyj go umyj potem przedmuchaj spręzonym powietrzem i spryskaj wd40.To że słabo pali na gorącym to wina czujnika temperatury trgo górnego 2-pinowego.Na goracym silniku zdejmij z niego wtyczke i sprawdz jak pali.
: 25 mar 2012, 20:23
autor: hudini1321
witam co się okazało mam silnik KV ale to imma historia ....krokowca umylem i przedmuchałem i teraz jest na odwrót dalej ciężko pali i na zimnym i na gorącym ,obroty albo trzymają się na 1100-1250 albo spadają na około 1000 i zaczyna się falowanie od ok 400-1000 choć po przemyciu zdarza się to o wiele rzadziej ale jednak problem jest nadal dziwią mnie te wysokie obroty....
: 27 mar 2012, 19:22
autor: niunia1
witam też miałem ten problem z obrotami i na rozgrzanym silniku nie chciał palić ale wymieniłem krokowy i pomogło
: 29 mar 2012, 23:33
autor: mayday2001
tak jak piszą krokowiec na 100 proc.u mnie czyszczenie pomogło.pozdr.