Strona 1 z 1
[ 80/100 2,3 ng/aar] silnik zonk!
: 25 kwie 2012, 21:34
autor: moro151
Witam slyszeliscie o czym takim aby byl montowany silnik 2,3 z setki do 8-dziesiatki?
chcialem wymienic rozrzad i natknelem sie na to ze to nie jest ng z 80 lecz z 100 c3!
: 25 kwie 2012, 23:28
autor: Dziki
nie rozumiem za bardzo sensu założenia tego tematu :roll:
NG NF AAR to bliźniacze konstrukcje różniące się jedynie osprzętem i to delikatnie.
Sam wywaliłem ze swojej B4 NG i teraz śmiga w C4 :mrgreen:
: 26 kwie 2012, 00:14
autor: Audi 80 Polska
Chyba są dwa rodzaje rozrządu nawet do 80tki NG.
: 26 kwie 2012, 00:26
autor: eNn
Dokładnie, jest "stary" NG i "nowy" NG, nie pamiętam dokładnie w jakich latach był montowany stary a w których nowy, ale różnica w rozrządzie jest taka :
stary ng - pasek napinany pompą wody
nowy ng - pasek napinany napinaczem
(rozrząd do nowego ng jest droższy o napinacz i z tego co pamiętam paski mają różną ilość zębów).
Poza tym, silniki te można montować zamiennie bez obaw o niespodzianki.
: 26 kwie 2012, 05:29
autor: moro151
zostal mi wymienieniony rozrzad pasujacy do 100 c3... bardzo wielkie zaskoczoczenie z mojej strony, wiec tylko rozrzadem sie rozni?
: 26 kwie 2012, 07:57
autor: subratri
tak naprawdę to są 3 rozrządy.
Plastikowa osłona - rozrząd z napinaczem - pompa wody na stałe
- mimo napinacza napinanie pompą wody
metalowa osłona - bez napinacza tylko pompa wody (inna niż w plastikowej osłonie)
: 26 kwie 2012, 19:17
autor: moro151
ja wlasnie posiadam metalowa osone....