[B4 NG] Brak napięcia na wtyczce od przepustnicy. Wolne obr.
: 27 kwie 2012, 17:28
Problem polega na tym że na zamkniętej przepustnicy obwód nie zamyka się co za tym idzie brak napięcia na wylączonym silniku między środkowym a prawym pinem. (przy wyjętej wtyczce)
Po regulacji śrubką z nakrętk kontrującą tez nie ma napięcia.
Jednak teraz jest tak ustawiona że nie słychać kliknięcia(jest lekko otworzona)
Mierząc napięcie między środkowym pinem a masą na włączonym silniku jest napięcie 13,5 V.
Wg mnie to śrubka powinna być tak ustawiona aby po otworzeniu i puszczeniu przepustnicy słychać bylo kliknięcie co oznacza zamknięcie przepustnicy i wprowadzenie w stan biegu jałowego. Tego nie ma ponieważ ktoś to podkręcił kiedyś...
Co zrobić aby napięcie się pojawiło ponieważ jeżdżę aktualnie na odpiętym krokowcu i problem jest taki że rano nie trzyma obrotów , po przejechaniu 5 km zaczyna trzymać. Im cieplejszy silnik tym wyżej trzyma.
Czyli wygląda to tak : po zapaleniu ok 200 obr. po przejechaniu 5 km już jakieś 900 a po przejechaniu 7-8 już 1000-1100.... na benzynie z odpiętym krokowcem to samo.
Przepustnica chodzi dobrze mechanicznie.
W czym jest problem że brakuje napięcia przy wyłączonym silniku (kluczyk włożony w stacyjkę) ???
Po regulacji śrubką z nakrętk kontrującą tez nie ma napięcia.
Jednak teraz jest tak ustawiona że nie słychać kliknięcia(jest lekko otworzona)
Mierząc napięcie między środkowym pinem a masą na włączonym silniku jest napięcie 13,5 V.
Wg mnie to śrubka powinna być tak ustawiona aby po otworzeniu i puszczeniu przepustnicy słychać bylo kliknięcie co oznacza zamknięcie przepustnicy i wprowadzenie w stan biegu jałowego. Tego nie ma ponieważ ktoś to podkręcił kiedyś...
Co zrobić aby napięcie się pojawiło ponieważ jeżdżę aktualnie na odpiętym krokowcu i problem jest taki że rano nie trzyma obrotów , po przejechaniu 5 km zaczyna trzymać. Im cieplejszy silnik tym wyżej trzyma.
Czyli wygląda to tak : po zapaleniu ok 200 obr. po przejechaniu 5 km już jakieś 900 a po przejechaniu 7-8 już 1000-1100.... na benzynie z odpiętym krokowcem to samo.
Przepustnica chodzi dobrze mechanicznie.
W czym jest problem że brakuje napięcia przy wyłączonym silniku (kluczyk włożony w stacyjkę) ???