[B4 2.3 NG] wtrysk rozruchowy
: 03 maja 2012, 18:55
-Elo jakie powinno być napięcie i kiedy podawane na wtrysk rozruchowy (na tej kostce niebieskiej na wtrysku), czy napiecie powinno się pojawić po przeręceniu kluczyka czy w momencie gdy zaczynamy kręcić rozrusznikiem ??
problem mam tego typu iż na ciepłym jak auto postoi z 10min musze kilka razy zakręcić zanim odpali, na zimnym pali od strzała, obroty trzyma przyspiesza dobrze, nie przerywa jedyny denerwujący problem to to odpalanie cieplego silnika.
- czujnik temp. na krućcu wodnym jest sprawny mieżyłem rezystancje,
- na wtyczce od rozruchowego pojawia się jakieś 0.2V po przekreceniu kluczyka w trakcie krecenia rozrusznikiem.
-co ciekawe gdy silnik chodzi cały czas jest na nim napięcie 0.5V
-czy gdy silnik jest ciepły wtrysk rozruchowy podaje paliwo w trakcie zapalania ??
-z tego co wiem otwarcie wtrysku obsługiwane jest przez ten sam bezpiecznik co pompa czy to prawda ?
-jeśli ktoś ma wiedzę proszę o opis wiązki gdzie idzie kabel od wtrysku wędruje (pod jakiś przekaźnik, bezpiecznik ?? czy gdzie) jak sie wziąść za diagnoze ??
problem mam tego typu iż na ciepłym jak auto postoi z 10min musze kilka razy zakręcić zanim odpali, na zimnym pali od strzała, obroty trzyma przyspiesza dobrze, nie przerywa jedyny denerwujący problem to to odpalanie cieplego silnika.
- czujnik temp. na krućcu wodnym jest sprawny mieżyłem rezystancje,
- na wtyczce od rozruchowego pojawia się jakieś 0.2V po przekreceniu kluczyka w trakcie krecenia rozrusznikiem.
-co ciekawe gdy silnik chodzi cały czas jest na nim napięcie 0.5V
-czy gdy silnik jest ciepły wtrysk rozruchowy podaje paliwo w trakcie zapalania ??
-z tego co wiem otwarcie wtrysku obsługiwane jest przez ten sam bezpiecznik co pompa czy to prawda ?
-jeśli ktoś ma wiedzę proszę o opis wiązki gdzie idzie kabel od wtrysku wędruje (pod jakiś przekaźnik, bezpiecznik ?? czy gdzie) jak sie wziąść za diagnoze ??