Strona 1 z 1

[B4 2.3 NG] wtrysk rozruchowy

: 03 maja 2012, 18:55
autor: mortar
-Elo jakie powinno być napięcie i kiedy podawane na wtrysk rozruchowy (na tej kostce niebieskiej na wtrysku), czy napiecie powinno się pojawić po przeręceniu kluczyka czy w momencie gdy zaczynamy kręcić rozrusznikiem ??
problem mam tego typu iż na ciepłym jak auto postoi z 10min musze kilka razy zakręcić zanim odpali, na zimnym pali od strzała, obroty trzyma przyspiesza dobrze, nie przerywa jedyny denerwujący problem to to odpalanie cieplego silnika.
- czujnik temp. na krućcu wodnym jest sprawny mieżyłem rezystancje,
- na wtyczce od rozruchowego pojawia się jakieś 0.2V po przekreceniu kluczyka w trakcie krecenia rozrusznikiem.
-co ciekawe gdy silnik chodzi cały czas jest na nim napięcie 0.5V
-czy gdy silnik jest ciepły wtrysk rozruchowy podaje paliwo w trakcie zapalania ??
-z tego co wiem otwarcie wtrysku obsługiwane jest przez ten sam bezpiecznik co pompa czy to prawda ?
-jeśli ktoś ma wiedzę proszę o opis wiązki gdzie idzie kabel od wtrysku wędruje (pod jakiś przekaźnik, bezpiecznik ?? czy gdzie) jak sie wziąść za diagnoze ??

: 17 maja 2012, 15:50
autor: zborek_k-kozle
Rozruchowy jest sterowany masą a zasilanie ma na stałe. Pracuje także na ciepłym silnku przez chwile . Najlepiej go wykręcić w dwie osoby jedna kręci a druga sprawdza czy pyli, najlepiej do tego ściągnąć wtyczkę z czujnika dwu pinowego . Jego się mierzy pomiędzy pinem a masą auta.

: 18 maja 2012, 00:18
autor: mortar
o i to jest konkret! dzieki sprawdze i dam znać co ciekawe teraz jest nieco zimniej niż bylo kilka dni wcześniej i problemów z rozruchem na ciepłym prawie nie ma a jak są to sporadyczne

: 18 maja 2012, 15:51
autor: zborek_k-kozle
Sprawdź omomierzem rezystancję czujnika temp. Pomiędzy każdym pinem a masą na rozgrzanym silniku ma być ok. 300-400Ohm .