Strona 1 z 1
[2.3 NF, NG, AAR]Podparcie przepustnicy sruba
: 29 maja 2012, 20:28
autor: itor
Koledzy jak u was wyglada sprawa podparcia przepustnicy srubka, tez macie podparte przepustnice?
: 31 maja 2012, 12:51
autor: nowy200
Nie i tak być nie powinno.Na przepustnicy jest włącznik biegu jalowego (czy jakoś tak to sie nazywa) i nie może być ta śrubka wykręcona.Ma być ustawione tak że po zwolnieniu przepustnicy słyszysz taki KLIK.
: 31 maja 2012, 15:48
autor: itor
nowy200 pisze:Nie i tak być nie powinno.Na przepustnicy jest włącznik biegu jalowego (czy jakoś tak to sie nazywa) i nie może być ta śrubka wykręcona.Ma być ustawione tak że po zwolnieniu przepustnicy słyszysz taki KLIK.
u mnie robi klik jak wykrece srube ale wtedy trzyma jalowe na 400-500 obr.
: 03 cze 2012, 11:33
autor: nowy200
A masz LPG?Może uwalony zawór regulacji biegu jałowego albo jakaś nieszczelność w dolocie.To musi klikać jak nie klika znaczy że ktoś już tam majstrował.Ustaw tak żeby było dobrze i znajdź przyczynę tych niskich obrotów.
: 04 cze 2012, 19:01
autor: Audi 80 Polska
Może być problem potencjometrem przepływomierza. Kumpel w C4 AAR też miał podpartą przepustnicę aby trzymała obroty. Jednak to nie większe otwarcie przepustnicy pomagało tylko niezałączanie czujnika zamkniętej przepustnicy. Gdy ustawiłem podparcie przepustnicy tak aby czujnik się załączał oraz odpiąłem kostkę czujników na przepustnicy po czym uruchomiłem silnik to obroty były jak na podpartej przepustnicy (silniczek krokowy nie dostawał żadnego sterowania i był otwarty na full). Później kumpel podmienił potencjometr i problemy zniknęły.
PS. itor, chyba też widziałem Cię na lpg-forum?
: 04 cze 2012, 21:17
autor: itor
aldi pisze:Może być problem potencjometrem przepływomierza. Kumpel w C4 AAR też miał podpartą przepustnicę aby trzymała obroty. Jednak to nie większe otwarcie przepustnicy pomagało tylko niezałączanie czujnika zamkniętej przepustnicy. Gdy ustawiłem podparcie przepustnicy tak aby czujnik się załączał oraz odpiąłem kostkę czujników na przepustnicy po czym uruchomiłem silnik to obroty były jak na podpartej przepustnicy (silniczek krokowy nie dostawał żadnego sterowania i był otwarty na full). Później kumpel podmienił potencjometr i problemy zniknęły.
PS. itor, chyba też widziałem Cię na lpg-forum?
potencjometr przeplywomierza mam wymieniony, w starym byla wytarta sciezka
tak widziales mnie na LPG FORUM
: 09 cze 2012, 23:34
autor: PICEK1
Ja mam AAR,wszystko niby jest dobrze,podchodziłem do tego dziesiątki razy z wieloma pomysłami i na PB po ustawieniu by krańcówka przepustnicy działała jest problem z obrotami,bujają. Jak odsunę krańcówkę i podeprę,ustawię śrubą problem znika.Także dałem sobie siana i z podpartą nie ma problemów i na PB i LPG..Potencjometr sprawny,krokowy dobry,nieszczelności brak,dawka paliwa ustawiona,talerz i tym podobne są dobre.
: 10 cze 2012, 06:33
autor: itor
PICEK1 pisze:Ja mam AAR,wszystko niby jest dobrze,podchodziłem do tego dziesiątki razy z wieloma pomysłami i na PB po ustawieniu by krańcówka przepustnicy działała jest problem z obrotami,bujają. Jak odsunę krańcówkę i podeprę,ustawię śrubą problem znika.Także dałem sobie siana i z podpartą nie ma problemów i na PB i LPG..Potencjometr sprawny,krokowy dobry,nieszczelności brak,dawka paliwa ustawiona,talerz i tym podobne są dobre.
no wlasnie cos w tych AAR szwankuja te obroty
: 10 cze 2012, 10:02
autor: PICEK1
ja tam myślę że te AAR to chyba najmniej problemowe z tych naszych 5 garnuszków i mechanicznego wtrysku.
: 10 cze 2012, 17:42
autor: itor
PICEK1 pisze:ja tam myślę że te AAR to chyba najmniej problemowe z tych naszych 5 garnuszków i mechanicznego wtrysku.
ja mam jeszcze 4 gary w 1.9 SD wydaje mi sie ze ten jest mniej problemowy, ale ogolnie nie narzekam...
: 13 cze 2012, 14:58
autor: Dregan
podparta przepustnica jest i u mnie jest ok ale wiadomo że nie tak jak fabryka dlatego też będę działał na dniach niskie obroty mogą być też przez uszkodzony czujnik 2 pinowy bądź uszkodzoną przepustnice i choć słychać klik może nie działać
: 14 cze 2012, 07:39
autor: itor
Dregan pisze:podparta przepustnica jest i u mnie jest ok ale wiadomo że nie tak jak fabryka dlatego też będę działał na dniach niskie obroty mogą być też przez uszkodzony czujnik 2 pinowy bądź uszkodzoną przepustnice i choć słychać klik może nie działać
widzialem wczoraj audi 2.3 AAR ktore przyjechalo prosto z Niemiec, ma podparta przepustnice a srube od podparcia zalakowana farba, obstawiam ze jednak pewne podparcie musi orginalnie byc
: 14 cze 2012, 09:36
autor: Dregan
tzn jest minimalne ze i tak wciska sie przycisk
: 14 cze 2012, 10:12
autor: itor
Dregan pisze:tzn jest minimalne ze i tak wciska sie przycisk
wcale nie tak minimalnie - gdzies tak na 4 zwoje na srubie
: 14 cze 2012, 13:32
autor: Dregan
no tak ale blaszka ta co śruba dochodzi do niej i podpiera tez ma luzu troche do śruby wiec podparta jest o jakieś 2 zwoje