[ B4 NG ] dziwny problem z pompą paliwa
: 02 cze 2012, 17:53
witam wszystkich. męczę się już z tym problemem dwa lata i w końcu postanowiłem się za to wziąść. problem polega na tym żę muszę wozić minimum 1/2 baku paliwa. jak tylko dojdzie do okolic połowy na wskaźniku to zaczyna się przerywanie, szarpanie. dwa lata temu oddałem go do " mechanika" i powiedział mi że spowodowane to jest tym że na wtryskiwacze idzie spienione paliwo, nie wie dlaczego i 1/2 baku mam uznać za rezerwe. dziś rozebrałem wszystko i widzę że ssak pompy jest zanużony więc jak może zaciągać powietrze ? pomocy !!! bo jak to złoże to skończy się tym że znowu dwa latka silnik 2.3 będzie miał zbiorniczek jak mały fiat.
[ Dodano: 2012-06-02, 18:18 ]
i jest jeszcze coś co nie wytgląda na made in germany. na ssaku pompy założony jest pierścień siegera i oring. ale po co ????![Obrazek]()
[ Dodano: 2012-06-02, 18:18 ]
i jest jeszcze coś co nie wytgląda na made in germany. na ssaku pompy założony jest pierścień siegera i oring. ale po co ????