Strona 1 z 1

[C3 2.0 NG] SŁABY, NIE POKAZUJE TEMPERATURY

: 10 cze 2012, 11:26
autor: Tomanhez
Witam.

Kupiłem audi 100 2.0 + LPG pięcio cylindrowe, mam problem bo auto słabo wkręca sie na obroty tzn : na gazie jest dość słaby w sumie na pierwszej przepustnicy słabo ale na drugie ciut lepiej choć według mnie powinien rwać, obroty nie falują nie gaśnie , odpalam z benzyny, na benzynie jak by chciał zgasnąć muszę wciskać gaz na max jak wejdzie powyżej 1.5 to nie zgaśnie na benzynie W OGÓLE nie ma siły nie jedzie, może do 3.5 - 4 tys... , od odpalenia świeci się kontrolka od temperatury w sumie to miga i nie wskazuje temperatury na zegarach.

Mam pytanie do was od czego zacząć z tym wszystkim, wiem że zmienie filtr, sprawdze katalizator, sprawdze dolot czy jest szczelny ale nie wiem gdzie jest czujnik od temperatury od zegarów(gdzieś czytałem że na krućcu?) czy on może być winny temu? wentylator się włancza czyli 2 czujnik jest dobry, na alledrogo znalazłem taki czy to będzie dobry ?( innych nie ma ) http://moto.allegro.pl/czujnik-temperat ... 20455.html

Wiem że chaotycznie pisze. Sory
Pozdro

: 11 cze 2012, 23:02
autor: spnsr
po pierwsze NG to silnik 2.3 na mechanicznym wtrysku i to ze ci tyle idzie na gazie to zadna nowosc, czujnik temp znajdziesz po prawej sterniez przodu silnika, gdzie waz z chlodnicy idzie do bloku silnika. 4 pinowy dolny odpowiada za wskazanie temp. nadesce.
od czego zaczac? kody blyskowe.

: 11 cze 2012, 23:17
autor: Tomanhez
Kolego dzięki za odpowiedź, co do tego że nie mam silnika ng to nie masz racji mam dokładnie taki jak ten http://otomoto.pl/audi-100-c3-2-3-po-li ... 78895.html tez mam 91 rok tylko w dowodzie mam 2.0 a w rzeczywistości chyba jest ten, po szukaniu na allegro widziałem 5cyl nie ng i NG które miały jeszcze ciut inne "połączenia tych różnych przewodów" a mój silnik jest dokładnie taki sam jak ten.

: 12 cze 2012, 10:51
autor: luk448
A może to AAR?

: 13 cze 2012, 10:28
autor: snakemz
2.0 byl montowany w Audi 90 kod silnika PS

: 13 cze 2012, 11:29
autor: spiczi
Zobacz na bloku (pomiedzy 3 a 4 świecą jaki masz silnik)
w latach 89-91 (o ile z tych lat jest auto ) to było tylko 10 silników 5cyl :-).

: 13 cze 2012, 14:51
autor: Dregan
sprawdź dokładnie jaki masz silnik a potem będziemy działać :D spnsr dobrze Ci powiedział czujnik po prawej stronie jak woda idzie do silnika tam jest ten króciec i ten większy czujnik odpowiada za temp na zegarach

: 13 cze 2012, 16:30
autor: kroliqster
w linku ktory podales jest silnik 2.3 a nie 2.0

: 13 cze 2012, 16:36
autor: Dregan
no bo autor sam w koncu nie wie jaki ma motorek

: 15 cze 2012, 10:15
autor: snakemz
a po czym to poznales ?? ja mam 90 b3 2.0 r5 i silnik z 2.3 niczym sie praktycznie nie rozni .

: 16 cze 2012, 23:40
autor: Tomanhez
Sprawdzę to oznaczenie w poniedziałek i dam znać, poznałem to tylko po tym że widziałem kilka identycznych silników w autach na allegro i każdy był 2.3 zrzuce jeszcze fotkę silnika w pon.

: 16 cze 2012, 23:43
autor: Dregan
foty pomogą :D

: 17 cze 2012, 12:21
autor: TYGRYSQ
snakemz pisze:a po czym to poznales ?? ja mam 90 b3 2.0 r5 i silnik z 2.3 niczym sie praktycznie nie rozni .
2.0 r5 nie ma vacum pompy

[ Dodano: 2012-06-17, 12:26 ]
https://audi80.pl/90-20-ps-olej-na-l ... t66703.htm temat z 2.0 PS i fota silnika <ok>

[ Dodano: 2012-06-17, 12:30 ]
https://audi80.pl/23-ng-b4-lpg-probl ... t49232.htm temat z fot. 2.3 NG <lol>