Witam. Gdzie który ma kabel zapłonowy ma iść? Proszę o pomoc. Z góry dzięki.
[ Dodano: 2012-08-01, 15:01 ]
Nikt nic nie wie?
: 01 sie 2012, 17:51
autor: zukreator
1- 1 cyl
2- 2 cyl
3- 4 cyl
4- 5 cyl
5- 3 cyl
: 01 sie 2012, 18:16
autor: Dregan
zukreator, jesteś pewny ? jak tak to szymek podłączaj jak nie luknę wieczorkiem i dam znać
: 01 sie 2012, 22:24
autor: zukreator
Dregan, na szejset procent.
: 01 sie 2012, 22:42
autor: Audi Sport
Dla potwierdzenia wypowiedzi kolegi zukreator
: 01 sie 2012, 22:51
autor: szymek199200
zukreator dobrze napisał. Dzięki wam bardzo Bez tego forum to bym nic nie wiedział. Pozdrawiam.
: 08 sie 2012, 20:35
autor: zborek_k-kozle
Sory ale przeglądam temat i troche nie czaje tego... według rysunku pierwszego i wypowiedzi po nim nie zgadza się to z drugim rysunkiem ?
: 08 sie 2012, 20:39
autor: Dregan
zgadza startujesz od godz 18 na dole 1 przewód potem tak jak zegar 2 4 5 3
: 08 sie 2012, 21:12
autor: zborek_k-kozle
No ok ok, nieważne. A takie trochę głupie pytanie który jest pierwszy cylinder ? Od strony zderzaka czy wnętrza ? Hehe śmieszne trochę ale muszę się upewnić .
: 08 sie 2012, 21:31
autor: zukreator
od zderzaka, od rozrządu
: 08 sie 2012, 21:41
autor: zborek_k-kozle
To było trochę prymitywne pytanie ale chciałem mieć pewność. Bo gdyby auto chodziło normalnie to by nie było pytań hehe . Ale dzisiaj znalazłem (chyba...) przyczynę falowania na jałowych...
: 08 sie 2012, 23:37
autor: zukreator
...i bardzo dobrze, że je zadaleś. kto pyta, nie błądzi.
: 09 sie 2012, 06:39
autor: Dregan
pochwal się co to było nie jednemu się przyda
: 09 sie 2012, 08:17
autor: zborek_k-kozle
Otóż teoretycznie działający mikrowłącznik pod przepustnicą działał tylko chwile lub wcale. Po prostu ze starości, nie włączał regulacji wolnych obrotów. Może dlatego mi stało napięcie na nastawniku ? Muszę to jeszcze sprawdzić
: 09 sie 2012, 15:03
autor: Dregan
kurde ja tak dumam czy nie mam tego samego kiedyś znajomy rozłożył czyścił i było ok przez jakiś czas :d możesz na pw podesłać jak to sprawdziłeś ?:D