Strona 1 z 1
[2.3 NG ] Falujące obroty, gaśnie.
: 26 sie 2012, 13:32
autor: Tadi88
Witam.
Moje auto pali bez problemów, chodzi dobrze na gazie i na benzynie.
Jedyny problem to taki że dojezdzajac np świateł, czy jak muszę się zatrzymać, wciskam sprzegło, obroty spadają i tak kilka razy zafalują miedzy 200 a 1000, po czym się stabilizują na 900, czasami zafaluje tak mocno ze zgaśnie. bardzo uciążliwa sprawa.
Bardzo proszę o pomoc, gdzie szukać rozwiązania.
: 27 sie 2012, 07:34
autor: Niki20
No ja mam prawie identyczną sytuację. Dojeżdżam do skrzyżowania wciskam sprzęgło a tam obroty spadną na 200 albo całkiem zgaśnie

:roll:
: 28 sie 2012, 01:26
autor: Tadi88
Nikt nie spotkał się z takim przypadkiem? ? Nikt nie pomoże ? ?
: 28 sie 2012, 11:59
autor: luk448
Hmmm co prawda mialem podobny przypadek tyle tylko że sam znikł.Jedyne co wtedy zrobiłem w aucie to:czyszczenie całej przepływki,poskręcanie wszystkich elementów gumowych,moczenie krokowca w nafcie,czyszczenie regulatorawyjęcie wtrysków,wyczyszczenie gniazd i poskładanie na nowo.Robiłem to wtedy z nudów Panowie ale fakt faktem po tym problem się juz nie pojawia.Nie wiem czy ma to jakis związek ale piszę.
: 28 sie 2012, 18:00
autor: spec666
ja mialem skoleji taki problem, ze wogole mi gasl jak wciskalem sprzeglo, po uszczelnieniu tej gumy na przeplywce juz o niebo lepiej, troche czasem za faluje, ale juz nie gasnie. a po wyplacie zrobie tak jak kolega wyzej, wyczyszcze wszystko i po wymieniam uszczelki, tak zeby na dykt szczelnie bylo, bo tu chyba w tym tkwi problem.
: 28 sie 2012, 18:34
autor: luk448
spec666, szczelność w NG to podstawa,oj podstawa inaczej cuda i dziwy pod maską,a ja wole dziw(k)i na tylnej kanapie :mrgreen:
: 28 sie 2012, 19:31
autor: Dregan
luk448, możesz mi pow czy klapka ma być 1.9 poniżej tej gardzieli od strony wtrysków
: 28 sie 2012, 23:43
autor: luk448
Dregan, dokładnie 1,9 ponizej górnej krawędzi gardzieli
: 28 sie 2012, 23:44
autor: Dregan
ok dziękuje bo czyściłem mówię sprawdzę od razu

: 29 sie 2012, 10:25
autor: zborek_k-kozle
Takie problemy miałem na samym początku po kupnie NG . No i wiadomo szczelność ! . Najlepiej trochę zainwestować w to i kupić dwie uszczelki kolektora ssącego, oringi wtryskiwaczy . Jest z tym trochę zabawy, ale pewnie jak popsikasz samostartem na pracującym silniku w okolice wtryskiwaczy i uszczelek kolekora od razu podniesie obroty. Ja zmieniałem oringi na wtryskiwaczach 3 godziny ale było warto . Kupiłem zestaw 5 plastikowych wkładek wtrysków i zestaw oringów za 70 zł .Oczywiście okazało się że wypada wymienić wtryskiwacze, bo sikają po opuszczeniu klapy i przy małym przepływie paliwa sikają bokiem jak ze strzykawki, a ma być taka mgiełka. Potem trzeba wyrególować CO po tych zabiegach wiadomo. Teraz mam pewność, że nigdzie nie łapie lewego powietrza, no może oprócz odmy silnika, gdzie mam zamiar wstawić suchy filterek.
: 04 wrz 2012, 16:36
autor: Tadi88
Zrobiłem to co kolega wyzej napisał, i efekt mizerny;/ Do tego zmieniłem czujnik temperatury ten dwu pinowy ;/ Czy problemem może być sonda lambda, albo zawór wolnych obrotów ( zwany tutaj silniczkiem krokowym) ??
: 04 wrz 2012, 16:49
autor: Dregan
w mechanicznym wtrysku wszystko może być mała pierdoła może narobić problemów
: 05 wrz 2012, 08:10
autor: zborek_k-kozle
Efekt nigdy nie jest mizerny, jeśli jest szczelnie to masz się z czego cieszyć . To u Ciebie następne musisz próbować ustawić CO na nastawnik, sprawdzić napięcie na potencjometrze i zapłon.
: 15 paź 2012, 15:03
autor: tomii11
Przeczyść dobrze silniczek krokowy WD 40 możesz nawet zalać go na noc i poczekać