z katalogow wychodzi ze ta cewka parowka jest do modelu C3 albo audi z silnikem NG
ktos wystrugal mi w aucie mega druta, jak radzicie zmienic to na orginal czy zostawic? od dluzszego czasu borykam sie z mniejsza moca i falowaniem obrotow - moze tu lezy przyczyna?
: 09 wrz 2012, 11:11
autor: PICEK1
Ja mam tak samo,a mam pewność że nic dłubane nie było.
: 09 wrz 2012, 12:55
autor: itor
PICEK1 pisze:Ja mam tak samo,a mam pewność że nic dłubane nie było.
teraz troche juz zglupialem - wszedlem na allegro i popatrzylem pod maski i we wszystkich jest taka sama cewka jak u mnie, czyli taka
natomiast ETKA z uporem maniaka do mojego modelu pokazuje wylacznie taka
nie wiem juz co o tym myslec, dodatkowo auto przestalo sie przelaczac na gaz, po podpieciu laptopa okazuje sie ze AL700 nie widzi obrotow z cewki, podmienialem inny sterownik, sprawdzilem polaczenie cewka - AL700 i dalej nic...
: 09 wrz 2012, 20:07
autor: PICEK1
Ale ma trzy piny wiec wszystko gra,może tylko obudowa jest inna.W mojej nawet nie jest taka jak na pierwszej fotce tylko zwykła,jak w kaszlu ,a wiem ze nic robione nie było bo kupiłem auto od pierwszego właściciela.
: 09 wrz 2012, 20:17
autor: itor
PICEK1 pisze:Ale ma trzy piny wiec wszystko gra,może tylko obudowa jest inna.W mojej nawet nie jest taka jak na pierwszej fotce tylko zwykła,jak w kaszlu ,a wiem ze nic robione nie było bo kupiłem auto od pierwszego właściciela.
jak to u ciebie jest zwykla to co bez tego ustrojstwa z pinami?
: 09 wrz 2012, 20:57
autor: PICEK1
tak z ciekawości pójdę do garażu i oblookam.daleko nie mam hehe.
widze ze masz instalacje na srube, jak ci wychodzi spalanie w miecie i w trasie?, masz manuala?
: 09 wrz 2012, 21:26
autor: PICEK1
To jak masz taka sama znaczy że musi tak być,hehe.,Wcześniej paliła mi LPG po mieście 12 a w trasie 10.Od jakichś 2 tyś.km mam reduktor po regeneracji i wychodzi w trasie 11 a po mieście 13.,,manuala nie mam,,mam forum hehe.
: 09 wrz 2012, 22:17
autor: itor
PICEK1 pisze:To jak masz taka sama znaczy że musi tak być,hehe.,Wcześniej paliła mi LPG po mieście 12 a w trasie 10.Od jakichś 2 tyś.km mam reduktor po regeneracji i wychodzi w trasie 11 a po mieście 13.,,manuala nie mam,,mam forum hehe.