Strona 1 z 1

[C4 100 2.3 AAR] Czy mam inna cewke?

: 08 wrz 2012, 22:23
autor: itor
tak sobie przegladam dzisiaj etke i wszedlem w zakladke cewka - troche zdretwialem

wg etki, katalogu fota, intercars w moim aucie powinna byc taka cewka (jest tylko jeden typ) - http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-modul ... 35122.html

natomiast ja mam misz masz, wtyzke jak z porzedniego obraka i dolaczone do niej kabelki do takiej parowy - http://allegro.pl/vw-passat-golf-polo-a ... 39004.html

z katalogow wychodzi ze ta cewka parowka jest do modelu C3 albo audi z silnikem NG

ktos wystrugal mi w aucie mega druta, jak radzicie zmienic to na orginal czy zostawic? od dluzszego czasu borykam sie z mniejsza moca i falowaniem obrotow - moze tu lezy przyczyna?

: 09 wrz 2012, 11:11
autor: PICEK1
Ja mam tak samo,a mam pewność że nic dłubane nie było.

: 09 wrz 2012, 12:55
autor: itor
PICEK1 pisze:Ja mam tak samo,a mam pewność że nic dłubane nie było.

teraz troche juz zglupialem - wszedlem na allegro i popatrzylem pod maski i we wszystkich jest taka sama cewka jak u mnie, czyli taka

Obrazek

natomiast ETKA z uporem maniaka do mojego modelu pokazuje wylacznie taka

Obrazek

nie wiem juz co o tym myslec, dodatkowo auto przestalo sie przelaczac na gaz, po podpieciu laptopa okazuje sie ze AL700 nie widzi obrotow z cewki, podmienialem inny sterownik, sprawdzilem polaczenie cewka - AL700 i dalej nic...

: 09 wrz 2012, 20:07
autor: PICEK1
Ale ma trzy piny wiec wszystko gra,może tylko obudowa jest inna.W mojej nawet nie jest taka jak na pierwszej fotce tylko zwykła,jak w kaszlu :),a wiem ze nic robione nie było bo kupiłem auto od pierwszego właściciela.

: 09 wrz 2012, 20:17
autor: itor
PICEK1 pisze:Ale ma trzy piny wiec wszystko gra,może tylko obudowa jest inna.W mojej nawet nie jest taka jak na pierwszej fotce tylko zwykła,jak w kaszlu :),a wiem ze nic robione nie było bo kupiłem auto od pierwszego właściciela.
jak to u ciebie jest zwykla to co bez tego ustrojstwa z pinami?

: 09 wrz 2012, 20:57
autor: PICEK1
tak z ciekawości pójdę do garażu i oblookam.daleko nie mam hehe.

: 09 wrz 2012, 21:06
autor: PICEK1
http://www.bankfotek.pl/view/1322967
piny co prawda są,ale to najzwyklejsza cewka.

: 09 wrz 2012, 21:09
autor: itor
PICEK1 pisze:http://www.bankfotek.pl/view/1322967
piny co prawda są,ale to najzwyklejsza cewka.
no ja mam taka sama

widze ze masz instalacje na srube, jak ci wychodzi spalanie w miecie i w trasie?, masz manuala?

: 09 wrz 2012, 21:26
autor: PICEK1
To jak masz taka sama znaczy że musi tak być,hehe.,Wcześniej paliła mi LPG po mieście 12 a w trasie 10.Od jakichś 2 tyś.km mam reduktor po regeneracji i wychodzi w trasie 11 a po mieście 13.,,manuala nie mam,,mam forum hehe.

: 09 wrz 2012, 22:17
autor: itor
PICEK1 pisze:To jak masz taka sama znaczy że musi tak być,hehe.,Wcześniej paliła mi LPG po mieście 12 a w trasie 10.Od jakichś 2 tyś.km mam reduktor po regeneracji i wychodzi w trasie 11 a po mieście 13.,,manuala nie mam,,mam forum hehe.
chodzilo mi o skrzynie :mrgreen:

: 09 wrz 2012, 23:13
autor: PICEK1
soremijo,hehe,,nie załapałem.tak,skrzynia manual.:)